Bekijk originele versie : Met wie zou jij.......
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
een glaasje thee willen drinken, en een flinke discussie aangaan over de hedendaagse gebeurtenissen in de wereld?
En dat kan zijn met een bepaald lid van deze site of met Balkenende!
En over welk onderwerp zou jij willen praten?
Your choice....
;) :D
Je mag ook iets anders dan thee drinken. :rolleyes:
fatoucha_k
30-06-2003, 21:56
hahaha....
deze is leuk....
ik wil wel met Abou Jahjah een keer aan tafel zitten...en zo proberen te ontdekken waarom mensen veranderen
Origineel gepost door Chaimae
een glaasje thee willen drinken, en een flinke discussie aangaan over de hedendaagse gebeurtenissen in de wereld?
En dat kan zijn met een bepaald lid van deze site of met Balkenende!
En over welk onderwerp zou jij willen praten?
Your choice....
;) :D
Met iedereen..geen enkel probleem...ieder heeft zijn of haar mening en interpretatie van de wereldzaken...
Op één voorwaarde...er moet wel een derde persoon bij zijn..in de vorm van respect.
Origineel gepost door fatoucha_k
hahaha....
deze is leuk....
ik wil wel met Abou Jahjah een keer aan tafel zitten...en zo proberen te ontdekken waarom mensen veranderen
Leg uit?
Mensen veranderen? Uhm, wat heef Abu ermee te maken? :D
Origineel gepost door achmad
met rajaa een goede planning maken en 100% in overeenstemming komen om daarna balkenende totaal te bekeren in zijn beleid :D
hele toffe topic.................
saima, je mag ook mee hoor ;)
Dat is een goede, wat zou je mee brengen als kadootje voor Balkenende?
En geen Harry potter film. :hihi:
Origineel gepost door Mohammed Justice
Met iedereen..geen enkel probleem...ieder heeft zijn of haar mening en interpretatie van de wereldzaken...
Op één voorwaarde...er moet wel een derde persoon bij zijn..in de vorm van respect.
Ja natuurlijk, maar je moet kiezen, een persoon waar je een babbeltje mee wil maken over een bepaald onderwerp!
Je kan nu eenmaal niet met iedereen in de wereld praten....
beppie_truus
30-06-2003, 22:20
hirshi ali
fatoucha_k
30-06-2003, 22:33
wat moet ik erover nog zeggen....
kijk om je heen....dat zegt Abou JahJah ook heel vaak....tenminste als ik hem zie....KIJK OM JE HEEN
Origineel gepost door beppie_truus
hirshi ali
:goedzo:
:hihi:
Ja natuurlijk, maar je moet kiezen, een persoon waar je een babbeltje mee wil maken over een bepaald onderwerp!
Je kan nu eenmaal niet met iedereen in de wereld praten....
Ok..ik zou graag met jou een spijkerharde discussie willen hebben..oog in oog.. :D
Ik wil graag discussie met OMAR SAID van de zanggroep NASS ELGHIWANE ...euhhh...het zal meer luisteren dan spreken aan mijn kant...Ik heb diepe respect voor die..en ook voor de hele groep natuurlijk...mijn groep voor het leven.
Origineel gepost door Mohammed Justice
Ok..ik zou graag met jou een spijkerharde discussie willen hebben..oog in oog.. :D
Ik wil graag discussie met OMAR SAID van de zanggroep NASS ELGHIWANE ...euhhh...het zal meer luisteren dan spreken aan mijn kant...Ik heb diepe respect voor die..en ook voor de hele groep natuurlijk...mijn groep voor het leven.
Okey, wat voor muziek maken ze?
En wat voor kadootje zou je ze willen geven? :D
BENTGHATAR
01-07-2003, 00:02
Ik zou dan graag willen discusseren met komische Al-Sahaf.
dat zou denk ik een gave discussie zijn met heel veel 'feiten"
:D
http://www.telegraph.co.uk/news/graphics/2002/08/13/wirq13.jpeg
Origineel gepost door BENTGHATAR
Ik zou dan graag willen discusseren met komische Al-Sahaf.
dat zou denk ik een gave discussie zijn met heel veel 'feiten"
:D
http://www.telegraph.co.uk/news/graphics/2002/08/13/wirq13.jpeg
Ja, je moet een ei op zijn hoofd gooien en kijken oftie het gaat ontkennen. :hihi:
BENTGHATAR
01-07-2003, 00:08
Ja, je moet een ei op zijn hoofd gooien en kijken oftie het gaat ontkennen. :hihi:
:giechel:
Ik vraag gelijk of hij met me wil trouwen. Hij zal dan nee zeggen,maar niemand geloofd hem toch dus dan denken de mensen toch dat hij het wel wilt, en dan gaan we samen trouwen :D
Ewa met wie zou jij wel een kopje thee willen drinken en een discusssie voeren.? Je mag met mij meegaan als je wilt
Origineel gepost door BENTGHATAR
:giechel:
Ik vraag gelijk of hij met me wil trouwen. Hij zal dan nee zeggen,maar niemand geloofd hem toch dus dan denken de mensen toch dat hij het wel wilt, en dan gaan we samen trouwen :D
Ewa met wie zou jij wel een kopje thee willen drinken en een discusssie voeren.? Je mag met mij meegaan als je wilt
Ik wilde ook met hem praten maar was zijn naam vergeten, en anders ook met hirsi ali ( ggggggggggtfoeeeeeee) :D
:stout: Ik ben bruidsmeisje he?:D
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.