Bekijk originele versie : chaima uit zeist
sweetmanal
25-09-2006, 20:57
kan iemand fotos plaatsen van de jurken van chaima uit zeist.
Ik heb gehoodr dat ze heel erg goed is en dat ze hele mooi jurken heeft en hafida uit maarsen ook graag.
Maar wie vinden jullie de beste chaima uit zeist of hafida uit maarsen.
alvast bedankt manal
sweetmanal
25-09-2006, 21:53
niemand die fotos heeft of tips
fatoesje
25-09-2006, 21:59
hoi manal,
sema uit zeis ken ik wel ik heb haar een aantal jaren terug op mijn verloving genomen. ik moet zeggen dat ze oke is ze kan je goed natuurlijk opmaken jurken zijn moooi maar je moet wel duidleijk afsprakne maken met haar, bijmij ging de comunicatie wel een beetje mis, dus dan weet je dat.
kusjes fatima
fatosaaa
25-09-2006, 22:09
Ze Zijn Allebei Wel Goed..Zowel Hafida Als Chaymae Heb Ik Meegemaakt En Ze Hadden Mooie Make-Up, Mooie Jurken En Ze Zijn Wel Lieff..Duss Maakt Denk Ik Niet Uit Wie Je Kiest...
yuwairia
26-09-2006, 00:33
ikzelf kies voor hafida uit maarssen...
ze heeft de mooiste chedda tangawia.. echt prachtig...
heb haar al geboekt voor me trouwdag insja allah
succes meid..
naziha23
26-09-2006, 14:36
geen fotos......????????????????????????????????
roffalady4
26-09-2006, 14:39
CHAIMA uit zeist is top :goedzo: ik heb een bruiloft meegemaakt ze is echt geweldig !!
sweetmanal
26-09-2006, 15:27
niemand die fotos kan plaatsen
Hoi sweet manal,
Ik vond zowel chaima als hafida helemaa niks....... Maar iedereen natuurlijk eigen smaak...
Hafida die hab bijvoorbeeld 1 soort jurk in tien verschillende kleuren... en jah chaima die had ook hele vreemde jurken met veren enct.. elmouhim ik zou ze je niet advieseren... ga bijvoorbeeld naar Kamalia of Farida
fatosaaa
27-09-2006, 13:47
Hoi sweet manal,
Ik vond zowel chaima als hafida helemaa niks....... Maar iedereen natuurlijk eigen smaak...
Hafida die hab bijvoorbeeld 1 soort jurk in tien verschillende kleuren... en jah chaima die had ook hele vreemde jurken met veren enct.. elmouhim ik zou ze je niet advieseren... ga bijvoorbeeld naar Kamalia of Farida
Ja Die Jurk Met Veren Heb Ik Gezien...Hij Is Vet Mooi..Je Kan Zeggen Wat Je Wilt..Maar Smaken Verschillen...
Als Je Van Apartheid Houdt Dan Zou Ik Chaymae Nemen...:goedzo:
sweetmanal
27-09-2006, 15:31
fotos zijn welkom van alle negaffat
Ik zou voor Hafida uit Maarssen gaan zij is top en heeft prachtige jurken en hele mooie sieraden voor foto's moet je toch echt op bezoek gaan!
Groetjes,
Kamar
nicegirly
27-09-2006, 18:37
Hey meid, ik ben bij haar langs geweest en ik vind haar kleding wel mooi,heel apart en zeker niet 1 jurk en dan in vershillende kleuren zoals inderdaad de meeste negaffat hebbe, ik moet eerlijk zeggen heb ook wel vaker gehoord dat ze mensen voor de gek houdt en niet komt op dagen, maar ja wat moet je met praatjes, ik denk dat als je goeie afspraken maakt dat er niks zal gebeuren, ik ken haar dan persoonlijk en ze is super aardig en stelt e op je gemak, iets wat standaard een negaffa zou moeten doen,maar geloof me heel veel die doen alsof ze er alleen voor jou zijn en zich met je bezig houden,maar bij sommige is dat ook schijn en merk je op de avond zelf dat ze alleen je familie lopen op te fokken en hun eigen zin doen.Bij vriendinnen meegemaakt, die wilde je dus echt schieten.Ik moet ook nog trouwen,dus kijk ook een beetje rond,ik wens je in ieder geval suces,belangrijkste is dat je gelukkig word!
fatosaaa
27-09-2006, 22:24
Hey meid, ik ben bij haar langs geweest en ik vind haar kleding wel mooi,heel apart en zeker niet 1 jurk en dan in vershillende kleuren zoals inderdaad de meeste negaffat hebbe, ik moet eerlijk zeggen heb ook wel vaker gehoord dat ze mensen voor de gek houdt en niet komt op dagen, maar ja wat moet je met praatjes, ik denk dat als je goeie afspraken maakt dat er niks zal gebeuren, ik ken haar dan persoonlijk en ze is super aardig en stelt e op je gemak, iets wat standaard een negaffa zou moeten doen,maar geloof me heel veel die doen alsof ze er alleen voor jou zijn en zich met je bezig houden,maar bij sommige is dat ook schijn en merk je op de avond zelf dat ze alleen je familie lopen op te fokken en hun eigen zin doen.Bij vriendinnen meegemaakt, die wilde je dus echt schieten.Ik moet ook nog trouwen,dus kijk ook een beetje rond,ik wens je in ieder geval suces,belangrijkste is dat je gelukkig word!
Juist, En Chaymae Werkt Zelfs In Marokko Voor Je...:lekkerpuh
Lella_Hafsa
27-09-2006, 22:46
Just a sec. Ik zal er zo eentje plaatsen. ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.