Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat denken de leden hier over een MEETING

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

camjo
30-06-2003, 21:30

Een meeting ja.. Waarom zou dat niet kunnen.. Je hebt een mening..en je hebt een andere mening.. Ok..hier wordt soms over en weer geschoten met vuiligheid.. Ik heb wat jaartjes achter de rug..en mag zeggen dat mensen soms niet écht menen wat ze de ander verwijten of pijn doen.. Mensen zijn mensen... En ik denk persoonlijkals men de anderen in het écht zou zien..dat het contact heel vriendelijk en menselijk zal zijn.. Internet geeft aan sommige mensen vleugels...maar in het écht vallen ze terug op de grond. Ok...wat denken jullie hiervan...

remii
30-06-2003, 21:35
mensen die op de forum een grote mond hebben , zijn op een meeting meestal muisstil....ik know ben er ook zo één..... :D

camjo
30-06-2003, 21:47
Origineel gepost door remii mensen die op de forum een grote mond hebben , zijn op een meeting meestal muisstil....ik know ben er ook zo één..... :D Ik weet het :D Maar..ik heb geen grote mond hoor..maar een eerlijke mond..en die mag af en toe praten.. :D Als je iedereen in zijn waarde laat..hoef je zelfs ook niets te zeggen.. Het is de manier hoe je overkomt..dat is het belangrijkst..en niet wat je vertelt.. remii wil jij de organisatie op jou nemen...

remii
30-06-2003, 23:21
Origineel gepost door Mohammed Justice Ik weet het :D Maar..ik heb geen grote mond hoor..maar een eerlijke mond..en die mag af en toe praten.. :D Als je iedereen in zijn waarde laat..hoef je zelfs ook niets te zeggen.. Het is de manier hoe je overkomt..dat is het belangrijkst..en niet wat je vertelt.. remii wil jij de organisatie op jou nemen... nou wat je zegt lijkt me ook heel belangrijk hoor ,. het moet in iedere geval zinnig zijn anders kun je beter zwijgen vind ik .. :) oh ehh .. ik ben echt een slechte organisator ... :D hjij moet het doen mohammed...jij bent de wijze ..jij moet ons leiden ..wij volgen wel ;)

camjo
30-06-2003, 23:40

Origineel gepost door remii nou wat je zegt lijkt me ook heel belangrijk hoor ,. het moet in iedere geval zinnig zijn anders kun je beter zwijgen vind ik .. :) oh ehh .. ik ben echt een slechte organisator ... :D hjij moet het doen mohammed...jij bent de wijze ..jij moet ons leiden ..wij volgen wel ;) Juist... Jij slechte organisator..kom nou... :D Maar wijsheid werkt traag (omdat het wat dieper zit)...wij hebben iemand nodig die slim is..dat werkt sneller en doelgericht...geloof me, dit is geen grap.. Misschien komt hier niets van...en misschien wel...het is aan de leden, niet aan mij...euhhh..ik heb gewoon dit op tafel gelegd :D

Tangerio
30-06-2003, 23:47
Origineel gepost door vikker Nou, ik heb niet echt zin mensen te ontmoeten die op iemands overleden moeder staan te zeiken, dat vulgaire volk ligt me zo niet.. Dus, neen bedankt. hahahaha :giechel: :giechel:, bang dat je :zweep: :hammer: :auw: :stomp: krijgt. Je bent dus een echte schijterd :D :stout: of in het echt een :nerd:

camjo
30-06-2003, 23:48
Origineel gepost door vikker Nou, ik heb niet echt zin mensen te ontmoeten die op iemands overleden moeder staan te zeiken, dat vulgaire volk ligt me zo niet.. Dus, neen bedankt. Ik vind het respectloos en onmenselijk om over de familie en de overleden naasten van wie dan ook schadelijke taal te spreken...die mensen hebben met dit medium niets te maken..laat ze in rust alstublieft..

Tangerio
01-07-2003, 00:03
Origineel gepost door vikker Zie ik iets over de Heilige Koran in jou onderschrift? Nou nou, wel wat schijnheilig niet! Als je de Heilige Koran promoot, gedraag je er dan ook naar, en sta niet te roepen als een dwaas. Denk jij dan dat ik angst moet hebben bij een eventuele meeting...angst slaag te krijgen van mensen die de Heilige Koran promoten.. :confused: Toch de groetjes hoor.... :zwaai: Vikker, Je ziet inderdaad een vers uit de El Qouran El Kariem in mijn onderschrift maar dat heeft helemaal niets te maken met mijn bericht. Ik suggereerde alleen dingen die mogelijk in je hoofd hebben meegewogen om niet te gaan (trouwens over dat gescheld geef ik je wel gelijk hoor). Daarmee wil het nog niet zeggen dat die dingen die ik suggereer ook daadwerkelijk gaan gebeuren, integendeel als moslim zijnde dien je geduldig, vergevendsgezind en barmhartig te zijn. Maar goed bericht was om even je reactie te polsen en te kijken hoe ver je uit je vel zou springen. Je bent voorspelbaar maar dat je de El Qouran El Kariem erbij zou betrekken had ik niet verwacht :goedzo: Ontspan je een beetje kerel, je komt zo gespannen over. :wijs: :zwaai:

Tangerio
01-07-2003, 00:16
Origineel gepost door vikker Nou, in begrijpend lezen ben je dan toch niet de beste.... Waar haal je dat gespannen gevoel vandaan.. :D En jou eerdere reactie was nu niet echt die van een echte gelovige moslim...o ja, je excuus..effe je reactie polsen.. Ben je soms psychiater... ;) Ja, je hebt gelijk.

Moezhint
01-07-2003, 00:22
Origineel gepost door vikker Nou, ik heb niet echt zin mensen te ontmoeten die op iemands overleden moeder staan te zeiken, dat vulgaire volk ligt me zo niet.. Dus, neen bedankt. ik zou ook geen bejaarde travestiet in mijn richting zien aankomen. dat zou weglopen geblazen worden, echt! zo eng zou ik het vinden! voor rest zou ik Mr charme eens in levende lijve willen zien! eens zien of ie nou echt zo charmant is! en als ie echt zo saai is als ie hier overkomt dan sla ik hem gewoon dood. want ik HAAT saaie mensen!

rnaj
01-07-2003, 10:09
Origineel gepost door Mohammed Justice Een meeting ja.. Waarom zou dat niet kunnen.. Je hebt een mening..en je hebt een andere mening.. Ok..hier wordt soms over en weer geschoten met vuiligheid.. Ik heb wat jaartjes achter de rug..en mag zeggen dat mensen soms niet écht menen wat ze de ander verwijten of pijn doen.. Mensen zijn mensen... En ik denk persoonlijkals men de anderen in het écht zou zien..dat het contact heel vriendelijk en menselijk zal zijn.. Internet geeft aan sommige mensen vleugels...maar in het écht vallen ze terug op de grond. Ok...wat denken jullie hiervan... Ik zou dolgraag een aantal van de prikkers in levende lijfe willen zien. :cool:

sammmy
01-07-2003, 10:11
is toch gezellig...

miss_Fatoesh
01-07-2003, 11:20
Ik weet niet, ik ben bang dat ik dan geforceerd "aardig" moet gaan doen tegen sommige leden!

fatima86
01-07-2003, 11:29
Ik vind het een goed idee, kan ik al die gasten ontmoeten die op me gereageerd hebben....Lijkt me best wel een OK idee, niet? Ik heb tegen niemand iets hier, en hopelijk heeft niemand hier iets tegen mij, dus waarom niet? En als je iets dwars zit, gooi het in de groep zou ik zeggen. Wedden dat niemand z'n mond durft open te trekken :D:D Doegie, fatima86 :zwaai:

miss_Fatoesh
01-07-2003, 11:47

Origineel gepost door vikker Als ik zou komen, zou ik me dan moeten verkleden als travestiet om amahoeloe te plezieren.. :stout: Ja, travestiet of als H.oer :D ...............aan jou de keus!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7