Bekijk originele versie : Harry Snotter!
praatgraag
30-06-2003, 20:55
Hallo
medeforum leden, ik had een vraagje aan jullie allemaal, hoe kunnen jullie Harry Snotter nog uitstaan, het zo een uitgemolken hype, dat zelfs de premier van dit land steeds meer op die Potter begint te lijken. Wie heeft er net als ik genoeg van die dwaas, die doet alsof ie kan toveren, ik ben het zat, Harry komt mijn neus uit, wie deelt dezelfde mening en wie niet
praatgraag heeft gesproken
:zwaai:
Origineel gepost door praatgraag
Hallo
medeforum leden, ik had een vraagje aan jullie allemaal, hoe kunnen jullie Harry Snotter nog uitstaan, het zo een uitgemolken hype, dat zelfs de premier van dit land steeds meer op die Potter begint te lijken. Wie heeft er net als ik genoeg van die dwaas, die doet alsof ie kan toveren, ik ben het zat, Harry komt mijn neus uit, wie deelt dezelfde mening en wie niet
praatgraag heeft gesproken
:zwaai:
Sorry, deel je mening niet... ben verslaafd.
Maar moet er wel bij vertellen dat ik echt alles lees, tot en met de briefjes in de doosjes tampons aan toe.....
Groet, redcat
chimenne
30-06-2003, 23:37
Ik heb hem nooit interresant gevonden , dus ik heb nooit wat van hem gelezen of gezien, En mn dochtertje vind hem ook nix aan!!!!
praatgraag
30-06-2003, 23:45
gelukkig, ik begom me af te vragen of ik raar was
Origineel gepost door chimenne
Ik heb hem nooit interresant gevonden , dus ik heb nooit wat van hem gelezen of gezien, En mn dochtertje vind hem ook nix aan!!!!
Ik heb er ook nog helemaal niks van gezien of gelezen.
Moet wel zeggen dat ik nieuwsgierig ben geworden aangezien het zo'n hype is..
Wie verteld mij of ik wat gemist heb of juist niet???
gelukkig, ik begom me af te vragen of ik raar was
Alleen omdat je serie boeken niet leest?
Nou, dan is iedereen raar.....
Ik vind Harry Potter geweldig!
Ben een fan van het eerste uur.
De hype is volkomen terecht: de boeken zijn erg goed.
praatgraag
01-07-2003, 13:05
Ik had alleen een vraagje voor de fans, vind jullie het niet een beetje uitgemolken, zoals de milka koe in de jaren negentig?
Ik had alleen een vraagje voor de fans, vind jullie het niet een beetje uitgemolken, zoals de milka koe in de jaren negentig?
Nog niet, nee
praatgraag
01-07-2003, 22:02
Origineel gepost door redcat
Nog niet, nee
mijn hypertensie loopt op, en bereikt echt een systolische waarde boven de 140mm Hg, en dan heb ik het nog niet eens over mijn inflammaties die excarberen
mijn hypertensie loopt op, en bereikt echt een systolische waarde boven de 140mm Hg, en dan heb ik het nog niet eens over mijn inflammaties die excarberen
Danmoet je zorgen dat je 'm snel weer op 120 mmHg krijgt.
Wat is je onderdruk?
Die's namelijk belangrijker.....
praatgraag
02-07-2003, 07:54
Origineel gepost door redcat
Danmoet je zorgen dat je 'm snel weer op 120 mmHg krijgt.
Wat is je onderdruk?
Die's namelijk belangrijker.....
die zit tegen de 90mmHG aan ;)
die zit tegen de 90mmHG aan ;)
Hmmm, beetje te hoog hoor!
Go see a doctor!
:o
islamietje114
02-07-2003, 13:00
ik vind die boeken echt zo tof!!!!!! :goedzo: in het begin vond ik het echt zo lomp maar ja...je gaat je toch ooit vervelen:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.