Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meiden stel je voor je zou uitgehuwelijkt worden,wat zou je doen

Pagina's : [1] 2

yasminatje18
30-06-2003, 20:49

nou meiden wat zouden julie doen als je uitgehuwelijkt zou worden,nou me vriend die word uitgehuwelijkt maar ze wil hellemaal niet met haar neef trouwen,en dan vraagt ze altijd aan mij wat zou jij dan doen,maar dan zeg ik tegen haar ik zou het niet weten want me ouders zeggen zelf dat ik een relatie op moet bouwen met een jongen en dan met hem trouwen.ewa nu wil ik weten wat julie zouden doen zodat ik dat tegen haar kan zeggen.xxxxxxxxxx

Danoontje
30-06-2003, 20:52
hongerstaking:chef:

xberbersroosjex
30-06-2003, 20:53
ik zou echt niet weten wat ik zou doen

RIF_CHICKIE
30-06-2003, 20:54
Origineel gepost door yasminatje18 nou meiden wat zouden julie doen als je uitgehuwelijkt zou worden,nou me vriend die word uitgehuwelijkt maar ze wil hellemaal niet met haar neef trouwen,en dan vraagt ze altijd aan mij wat zou jij dan doen,maar dan zeg ik tegen haar ik zou het niet weten want me ouders zeggen zelf dat ik een relatie op moet bouwen met een jongen en dan met hem trouwen.ewa nu wil ik weten wat julie zouden doen zodat ik dat tegen haar kan zeggen.xxxxxxxxxx wallah ik heb precies hetzelfde met mijn hartsvriendin :( weet niet meer wat ik tegen haar moet zeggen, het probleem is dat elke keer als ik haar overgehaald heb om met haar ouders te gaan praten, beginnen haar broers haar weer uit te lachen van ´haha jij gaat togg met die trouwen, duzz hou je bek maar, want het enige wat jij mag doen is koken en huishouden´ het ergste is dat het die neef van mijn vriendin alleen om papieren gaat, die vuile kl**tzak zagt het ook duidelijk!! :kwaad: schande wallah :verdriet: :traan2: weet het ook niet meer, kan jou ook niet helpen,

Shahinez
30-06-2003, 20:56

Ik loop drekt weg,heb familie genoeg in frankrijk die me met open armen verwelkomen .. ik weiger in een huwelijk te stappen met iemand waar ik 1 niets voor voel, 2 niet eens aantrekkelijk vind .. BAHK ... no way man ... ik zou er met mijn ouders verschillende keren over praten,blijven ze bij hun mening,i pack my stuff and i'll cal Malik25 to pick me up of ga ik naar my familia ... En hopelijk dat mijn ouders het dan realiseren dat ik het niet wil, en zullen ze wel MOETEN toestemmen,anders is het een fdiha voor hun en zullen de mensen roddelen .. AH JAH de marokkanen vinden hun EER BELANGRIJKER DAN HET GELUK van hun kind TADA :zwaai:

sweet_karima
30-06-2003, 20:57
Ik zou het niet doen maar mijn ouders zouden we zoiets nooit verplichten...

yasminatje18
30-06-2003, 21:01
ik weet echt niet wat ik tegen haar moet zeggen haar familie zou haar ook niet met open armen ontvangen en bij haar neef gaat het ook alleen maar om papieren.

malik25
30-06-2003, 21:02
http://playernet.net/postcard/love/love24.gif

Shahinez
30-06-2003, 21:08
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooh is dat voor mij bedoeld???

SAMMYGIRL
30-06-2003, 21:10
pleitte.....................................naar mijn broer of zus.

malik25
30-06-2003, 21:15
:zwaai: :giechel: :zwaai: :giechel: Origineel gepost door Shahinez oooooooooooooooooooooooooooooooooooooh is dat voor mij bedoeld??? http://playernet.net/postcard/love/love11.gif

Masriya
30-06-2003, 21:27
Ik zou tegen mijn ouders zeggen: PAK ME DAN ALS JE KAN, JE KAN ME LEKKER NIET PAKKEN!!! Ik zou bij mijn broer gaan wonen ofzo...

yasminatje18
30-06-2003, 21:37
maar ze vind het ook moeilijk dat ze dan niet bij haar ouders kan zijn,want ze houd toch heel veel van haar ouders.het is die tante die als maar door zeikt.

mussie
30-06-2003, 21:45
ik zou eerst een goed gesprek voeren met paps en mams en dan zou er echt een oplossing moeten komen,of ze kiezen voor mij of voor dat andere!!!maar dat zou ik pas zeggen als ik er echt alles voor gedaan zou hebben!!!maar dan bedoel ik ook echt ALLES!nou strekte beslamma

yasminatje18
01-07-2003, 13:18

ewa ik zal wel vertellen wat julie hier allemaal hebben gezegt.insallah komt ze eruit en zal ze trouwen met iemand van wie ze houd.

Pagina's : [1] 2