Bekijk originele versie : Voor het huwelijk..kan het?
Mijn vriend en ik gaan inshaallah volgend jaar trouwen maaaar ik zit met een probleem soms als we alleen samen zijn dan doen we dingen die niet zijn toegestaan zoals zoenen en elkaar strelen maar soms heeft de duivel ons in zijn macht en willen we meer dan alleen dat...het is zo onweerstaanbaar verleidelijk maar kunnen we seks voor het huwelijk hebben?.we zijn immers verloofd of is het niet toegestaan ook al ben je verloofd.
Ik wil graag jullie mening en als er tips zijn, zijn die hartelijk welcome!!!!
Origineel gepost door temsamni
Gooi gewoon alle remmen los! :D
Dus jij vindt dat we seks mogen hebben?
ATLANTICA
30-06-2003, 20:02
ZIjn jullie officieel wel getrouwd: drebtoe el ka3id? Dan kan t wel...
Maar het is toch veel mooier om te wachten tot je huwelijksnacht lijkt mij :rolleyes:
mocro_souhaila
30-06-2003, 20:03
NIET DOEN...je magd an misschien wel gaan trouwen..
maar stel dat je morgen dood gaat...wat dan???
noortje1
30-06-2003, 20:03
meningen?????
meningen?????????????????
weyeww sommige mensen diep gezonken
Als je een trouwakte hebt getekend , mag je doen wat je wilt. MAar ik vidn persoonlijk dat je het beste gewon kan wachten, je weet het nooit strax gaat ie er vandoor ofzo
Danoontje
30-06-2003, 20:04
hee minoes,
k zou het niet doen als ik jou was. je bent verloofd(als je niet op de islamitischa wijze met elkaar getrouwd bent dan mag je helmaal geen geslachtsgemeenschap met elkaar hebben is duz haram) en dat betekend duz dat er iets allah jester kan gebeuren waardoor je uit elkaar gaat en dan zit je met de gebakken peren.
duz doe het niet meid hou de eer aan jezelf en wacht op de echte dag, dan ben je met je scharaf/eer het huwelijk ingetreden en das tog veel spannender dan zo van te voren, maaruuh dat is mijn mening in iedergeval k hoop dat je een goede beslissing neemt die niet tegen onze islamitische normen is thellai beslama :)
samira_el
30-06-2003, 20:04
Ik raad het je absoluut af, al is jullie huwelijkscontract misschien al getekend..
Beter blijf je maagd tot je huwelijknacht
Origineel gepost door ATLANTICA
ZIjn jullie officieel wel getrouwd: drentoe el ka3id? Dan kan t wel...
Maar het is toch veel mooier om te wachten tot je huwelijksnacht lijkt mij :rolleyes:
Wij zijn niet officieel getrouwd maar we gaan na de zomer alle papieren in orde maken...we zijn wel verloofd.
Voor het huwelijksnacht hebben we andere plannen :)
Sanna1978
30-06-2003, 20:10
Lieve Meid
Het beste wat je kunt doen is gewoon netjes wachten tot je huwelijksnacht, waarom alles haasten. Wacht er gewoon mee, als je straks getrouwd bent dan heb je alle tijd van de wereld en dan kan je het wel 100 keer op een dag doen. Je moet nooit met een jongen naar bed gaan voor de huwelijksnacht, voor hetzelfde geld krijgen jullie ruzie en loopt het mis( ik hoop insahallah van niet). Dan ga je met spijt zitten. Meid beter voorkomen dan genezen, wacht er mee!!!!!
Moge ALLAH (swt) je helpen met het nemen van de juiste belissing!!!
Nee als je geen papieren hebt getekend, is het haram, dus nog even geduld ;)
Origineel gepost door Danoontje
hee minoes,
k zou het niet doen als ik jou was. je bent verloofd(als je niet op de islamitischa wijze met elkaar getrouwd bent dan mag je helmaal geen geslachtsgemeenschap met elkaar hebben is duz haram) en dat betekend duz dat er iets allah jester kan gebeuren waardoor je uit elkaar gaat en dan zit je met de gebakken peren.
duz doe het niet meid hou de eer aan jezelf en wacht op de echte dag, dan ben je met je scharaf/eer het huwelijk ingetreden en das tog veel spannender dan zo van te voren, maaruuh dat is mijn mening in iedergeval k hoop dat je een goede beslissing neemt die niet tegen onze islamitische normen is thellai beslama :)
jah........misschien beter dat we elkaar niet zien :( want we willen wel veel van elkaar........
Nee man meid ik zou het je zekerzz niet aanraden.
Het is allemaal heeeel verleidelijk vooral omdat je verloofd bent met hem. maar stel je eens voor je hebt het met hem gedaan he. En jullie krijgen ruzie of je wilt hem niet meer of iets dergelijks. Dan zit jij met een probleem, want jij bent dan geen meisje meer!!!!!
dus ik zou zeggen wacht tot je bent getrouwd bent en in de tussen tijd leer elkaar wat beter kennen.
groetjes
Danoontje
30-06-2003, 20:15
meid dat zijn gewoon verlangens en het lijkt me veel spannender om dat op die mooie nacht op elkaar los te laten :D
anyway je lijkt me een verstandige meid denk goed na en laat je niet sturen door gevoelens en je kruis (sorry voor mijn woordegebruik)
er is meer dan alleen dat.
en als meiden onder elkaar, minoes doe het alsjeblieeeeeeeeeeeeeeeeeet niet oki promissed :)
Origineel gepost door Sanna1978
Lieve Meid
Het beste wat je kunt doen is gewoon netjes wachten tot je huwelijksnacht, waarom alles haasten. Wacht er gewoon mee, als je straks getrouwd bent dan heb je alle tijd van de wereld en dan kan je het wel 100 keer op een dag doen. Je moet nooit met een jongen naar bed gaan voor de huwelijksnacht, voor hetzelfde geld krijgen jullie ruzie en loopt het mis( ik hoop insahallah van niet). Dan ga je met spijt zitten. Meid beter voorkomen dan genezen, wacht er mee!!!!!
Moge ALLAH (swt) je helpen met het nemen van de juiste belissing!!!
Nu weet ik zeker dat ik het niet moet doen.......ik ben van plan om wat regels optestellen dat we elkaar 1x per week zien en dat we ervoor moeten zorgen dat we geen kans hebben om eraan te denken...
dus geen intieme uitjes.....het beste voor ons beide...denk ik
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.