Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zwangerschapsymptonen

najat20
25-09-2006, 12:47

salaam zusters ik heb een vraag aan jullie ik heb erg last van hoofdpijn kan nauwelikks me ogen open houden en ben heel erg moe. ik heb ook last van opgezwolle voeten en heel erg pijn in me kuiten ik kan amper lopen ik zit vandaag de hele dag thuis heb me verloskundige gebeld om het te vertellen maar via de assistente heb ik gehoord dat ze mijn verhaal zal vertellen en dan belt ze me op het is nu wachten op haar wat ze zegt heeft iemand van jullie dit ook wel eens meegemaakt tijdens zwangerschap ik bedoel zijn dit normale dingen of niet en ik heb ook heel erg honger:(

najat20
25-09-2006, 13:28
helemaal niemand?

Bouchra55
25-09-2006, 13:29
hey mop...ik leef met je mee..ik heb het zelf niet meegemaakt maar mijn beste vriendin is pas bevallen van een prachtig meisje, en ze heeft het ook erg zwaar gehad.....het zijn gewoon dingen die er allemaal bij horen....je hormonen zijn zo van slag dat de raarste dingen kunt krijgen....heb sabr....en inshallah komt het allemaal goed....denk maar zo...je krijgt er inshallah iets heel moois voor terug.....!!

farida22
25-09-2006, 13:30
meid kijk als je niet kan volhouden mag je wel ontvasten. je bent zwanger.

nouria_24
25-09-2006, 13:32

Niks om je druk over te maken meid, ik heb er ook allemaal last van! En behalve de klachten die jij noemt ben ik ook nog eens dag en nacht misselijk en aan het overgeven. Het zijn idd gewoon je hormonen die je hele lichaam ontregelen, hoort er allemaal bij! Als je geluk hebt is het alleen de eerste 4 maanden, maar het kan ook je hele zwangerschap duren.;)

shariza
25-09-2006, 13:33
nee schat maar ik ben zelf niet zo vernog maar 6 weken........... ik heb ook hfdpijn, misselijkheid, moe overgeven maar t wil er niet uit, mn schouders doen heeeeel erg pijn en als ik ga lopen dan heb k t gevoel alsof k ga vallen beheers niet over nb eigen krachten................ honger niet omdat ik misselijk ben............maar maak me wel zorgen, iemand schrok de net omdat ik vast, volgens haar moest ik gaan etenomdat de baby nog aan t ontwikkelen is of moet worden........... in jou geval zal ik denk k wel eten omdat jij ziek bent...........en echt moe eten

NisriN
25-09-2006, 13:34
Als je zwanger bent hoef je toch niet te vasten? Ook niet als je je ziek voelt

nasima30
25-09-2006, 13:38
nee schat maar ik ben zelf niet zo vernog maar 6 weken........... ik heb ook hfdpijn, misselijkheid, moe overgeven maar t wil er niet uit, mn schouders doen heeeeel erg pijn en als ik ga lopen dan heb k t gevoel alsof k ga vallen beheers niet over nb eigen krachten................ honger niet omdat ik misselijk ben............maar maak me wel zorgen, iemand schrok de net omdat ik vast, volgens haar moest ik gaan etenomdat de baby nog aan t ontwikkelen is of moet worden........... in jou geval zal ik denk k wel eten omdat jij ziek bent...........en echt moe eten Ik ben ook 6 weken :). Wanneer ben jij uitgerekend? ALHAMDOULILLAH heb ik nergens last van, behalve opgezwollen borsten en soms trekkingen in mijn onderbuik (alsof ik ongi word).

shariza
25-09-2006, 13:42
Ik ben ook 6 weken :). Wanneer ben jij uitgerekend? ALHAMDOULILLAH heb ik nergens last van, behalve opgezwollen borsten en soms trekkingen in mijn onderbuik (alsof ik ongi word). hoi wat toevallig ik ben op 1 mei uitgerekent.............dus lekker ver......... opgezwolle borsten heb ik ook en ook inderdaad dat ik ongesteld moe worden van die hevige pijn........... wanneer ben jij uitgerekent

mama21
25-09-2006, 13:46
ik ben 20 weken en heb ook al heel de zwangerschap last van hoofdpijn ik lig nu ook momenteel op de bank met hoofdpijn tis maar dat ik een laptop had anders zou ik niet eens kunnen zitten om te reageren en ik doe ook niet mee omdat ik dan begin te trillen en duizelig en misselijk wordt groetjes mama21

najat20
25-09-2006, 13:52
ik ben bang om te gaan eten ik probeer nog wel even als het niet gaat dan stop ik me man die belt elke keer ga nou maar eten maar ik durf het niet

nasima30
25-09-2006, 14:10
hoi wat toevallig ik ben op 1 mei uitgerekent.............dus lekker ver......... opgezwolle borsten heb ik ook en ook inderdaad dat ik ongesteld moe worden van die hevige pijn........... wanneer ben jij uitgerekent Huhhhhhhhhhhh...ik 24 mei....