Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Last minute acties!

Studentmet5cent
30-06-2003, 19:40

AH sluit over enkele uurtjes.. Wat haal jij meestal? Ik wil tieps!

Danoontje
30-06-2003, 19:43
oww standaard mijn moeder vergeet altijd wel iets wat iiiiik weer mag halen marruuh dan heb ik gelijk een excuus om vifit rode vruchten te halen ben r gekkkkkkkk op:melk: :zwaai: ennuhh hoe gaat het met je partnerrrrrrrrrr :)

Studentmet5cent
30-06-2003, 19:46
Origineel gepost door Danoontje oww standaard mijn moeder vergeet altijd wel iets wat iiiiik weer mag halen marruuh dan heb ik gelijk een excuus om vifit rode vruchten te halen ben r gekkkkkkkk op:melk: :zwaai: ennuhh hoe gaat het met je partnerrrrrrrrrr :) Gaat flex!! Partner van me! Hoe ishet met jou?

Meryam20
30-06-2003, 19:46
Origineel gepost door Danoontje oww standaard mijn moeder vergeet altijd wel iets wat iiiiik weer mag halen marruuh dan heb ik gelijk een excuus om vifit rode vruchten te halen ben r gekkkkkkkk op:melk: :zwaai: ennuhh hoe gaat het met je partnerrrrrrrrrr :) Die zijn zeker heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk, je moet die met sinasappel proberen ook heeeeeeeeeeeeeeeel lekker!!! :D

Studentmet5cent
30-06-2003, 19:47

Origineel gepost door temsamni Jij hebt tenminste 5 cent...ikke walloe! Jij hebt dubbelfriss standaard thuis.. ikke walloe

Danoontje
30-06-2003, 19:59
ja wel goed elhamdoullillah, ennuh meryam rodevruchten neem k standaard maar sinasappel ga k proberen k vind perzik ook jamjamjamjam :p

Meryam20
30-06-2003, 20:00
Origineel gepost door Danoontje ja wel goed elhamdoullillah, ennuh meryam rodevruchten neem k standaard maar sinasappel ga k proberen k vind perzik ook jamjamjamjam :p Ja die perzik is ook jamiejamie!!! :o :zwaai:

Danoontje
30-06-2003, 20:10
wuhahahahahahhaahahahah :giechel: enuuh wat dacht je van danoontjes ehuehueheu:bril:

Meryam20
30-06-2003, 20:12
Origineel gepost door Danoontje wuhahahahahahhaahahahah :giechel: enuuh wat dacht je van danoontjes ehuehueheu:bril: Hahahahaha die zijn heeeeeeeeeel lekker, neem er echt iedere dag eentje mee na me werk!!! :maf: Ik krijg Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!! Je hebt ze ook in stikvorm!!!!!!! Mmmmmmmmmmm ik ga even naar de koelkast om er een te pakken!! :D

Guadaloupe
30-06-2003, 20:14
http://www.palestina.8m.com/Imagenes/marcha1.jpg

samira_el
30-06-2003, 20:15
Ik haal, snoep koek chips en taart... Als ik alleen thuis ben dan, of met vriendinnen :)

Danoontje
30-06-2003, 20:18
Origineel gepost door Meryam20 Hahahahaha die zijn heeeeeeeeeel lekker, neem er echt iedere dag eentje mee na me werk!!! :maf: Ik krijg Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!! Je hebt ze ook in stikvorm!!!!!!! Mmmmmmmmmmm ik ga even naar de koelkast om er een te pakken!! :D wuhhahahahaah ja joh k ben ook een zuivel freaaaaaaaak:melk:

MariamaMslma
30-06-2003, 20:33
dubbelpak sportlife betig/tefe7 kingsize pak gele M&M's chocoladecake vlaflip (echt heeeeeeeeeeeeeeerlijk) zure matjes dubbelfris witte druif/citroen(of zoiets) wicky orange donuts :D :D :D