Bekijk originele versie : Steun jij het MAROKKAANSE KONINGSHUIS?
ATLANTICA
30-06-2003, 18:50
Doe maar ff motiveren! Wederom benieuwd :D
Oem_Lena
30-06-2003, 18:53
Origineel gepost door ATLANTICA
Doe maar ff motiveren! Wederom benieuwd :D
ja ik steun marokkaanse koningshuis :rolleyes:
-xxx-Rachida
30-06-2003, 18:54
http://www.imarabe.org/perm/mondearabe/pays/img/visuel-palestine.jpg
beppie_truus
30-06-2003, 21:50
ja ik steun ze
younesel18
01-07-2003, 23:07
Corruptie??? Nee, daar doe ik niet aan.
elmoemien
02-07-2003, 13:57
ik steun ze NIET..........stelletje corrupte malafide beunhazen.............(1 jaar cel omdat iemand een kalender met een foto van M6 had verscheurd, terwijl deze aan hem is OPGEDRONGEN door een ambtenaartej)..........
LQwaad4life
02-07-2003, 14:14
ik sta pal achter ze.
zij zorgen voor de eenheid van marok, zonder hun zou maroc in duizenden stukken vallen.
Als de koningshuis er nie meer zou zijn, dan zou ieder stam aan de macht willen of een eigen staat willen.
kortom veel elende, fitna en veel oneindige burgeroorlogen.
HalfBlood
02-07-2003, 14:15
Nee nooit,
Marokko zelf is een rijk land vol met de nodige middelen om een sterke economie te hebben en voor voorzieningen te zorgen die nodig zijn in vele gebieden van ons land, maar dat doen ze niet ze stoppen het in hun eigen zak.
Als gevolg mensen worden wanhopiger ze verlangen naar Biled el Koefar (Nederland, Frankrijk etc)
Als de Moslims in Marokko als moslims zouden gedragen zou het een sterk land zijn en ik geloof dat velen van hier daar terug zouden keren omdat men dan verzekerd is van een toekomst, maar men volgt alleen het Westen en verw8 dat Allah swt zijn zegeningen op hun zal strooien.
Corruptheid is iets wat moet verdwijnen voor het belang van de Moslim daar die wilt praktiseren en voor het belang van een welvarende land.
dat is dan mijn mening erover.
NoordAfrikaan
02-07-2003, 15:48
Ik steun het Koningshuis
minous21
08-07-2003, 18:12
Origineel gepost door Half Blood
Nee nooit,
Marokko zelf is een rijk land vol met de nodige middelen om een sterke economie te hebben en voor voorzieningen te zorgen die nodig zijn in vele gebieden van ons land, maar dat doen ze niet ze stoppen het in hun eigen zak.
Als gevolg mensen worden wanhopiger ze verlangen naar Biled el Koefar (Nederland, Frankrijk etc)
Als de Moslims in Marokko als moslims zouden gedragen zou het een sterk land zijn en ik geloof dat velen van hier daar terug zouden keren omdat men dan verzekerd is van een toekomst, maar men volgt alleen het Westen en verw8 dat Allah swt zijn zegeningen op hun zal strooien.
Corruptheid is iets wat moet verdwijnen voor het belang van de Moslim daar die wilt praktiseren en voor het belang van een welvarende land.
dat is dan mijn mening erover.
Je haalt de woorden uit mijn mond :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.