Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : plaats hier de leukste, liefste koosnaampjes arabisch/nederlands...

Pagina's : [1] 2 3

Alhocimatje
24-09-2006, 21:28

:p kom maar op dames, ben op zoek naar een nieuwe koosnaampje voor mijn man....:rolleyes: think think think....

ellae
24-09-2006, 21:31
hobie inou:love: zo noemt mijn man mij *zine inou *prinsesje en vor een heer: * woekjo3 inou :hihi: *schatjee :kweetnie:

IkBenNadina
24-09-2006, 21:32
Zieke wijven.

ellae
24-09-2006, 21:32
Zieke wijven. heeeeeeeeeeeey ik vroeg me toch al af waar je bleef... lang geleden:D

Alhocimatje
24-09-2006, 21:33

Zieke wijven. wat te zeggen in de maand ramadan, als iemand grof tegen je doet....:"ik vast, ik vast" mensen negeer dit zielig hoopje mens, ze zal het nooit leren :jammer: p.s. ik heb nog wel een adres voor je, je kunt daar terecht als het echt niet meer met je gaat, laat me maar weten oke :moe:

Alhocimatje
24-09-2006, 21:34
hobie inou:love: zo noemt mijn man mij *zine inou *prinsesje en vor een heer: * woekjo3 inou :hihi: *schatjee :kweetnie: :p sooooooooo cute ik dacht wij origineel waren hahaha

IkBenNadina
24-09-2006, 21:38
wat te zeggen in de maand ramadan, als iemand grof tegen je doet....:"ik vast, ik vast" mensen negeer dit zielig hoopje mens, ze zal het nooit leren :jammer: p.s. ik heb nog wel een adres voor je, je kunt daar terecht als het echt niet meer met je gaat, laat me maar weten oke :moe: Een man hoor je gewoon geen koosnaampje te geven, oke? Ik zie het al voor me, heb je zo een lekkere grote flinke man aan de haak geslagen, op en top mannelijk, dan geef je hem een koosnaampje zoals poepie, scheetje, teddybeertje, doe ff gezond man! Kan gewoon niet! Er is niets mooier dan zijn eigen naam.

teletubbie
24-09-2006, 21:45
Een man hoor je gewoon geen koosnaampje te geven, oke? Ik zie het al voor me, heb je zo een lekkere grote flinke man aan de haak geslagen, op en top mannelijk, dan geef je hem een koosnaampje zoals poepie, scheetje, teddybeertje, doe ff gezond man! Kan gewoon niet! Er is niets mooier dan zijn eigen naam. Je hebt gelijk, het is haram koosnaampjes te gebruiken. ze hebben niet voor niets een naam gekregen bij de geboorte!

Alhocimatje
24-09-2006, 21:48
Je hebt gelijk, het is haram koosnaampjes te gebruiken. ze hebben niet voor niets een naam gekregen bij de geboorte! OOOH mijn GOD hoe komen jullie aan deze dikke vette onzin, de Profeet vrede zij met hem gaf al zijn vrouwen koosnaampjes, aub weet wat je zegt voordat je het hier plaatst, er is niets schattiger dan je man die je mooie bijnaampjes geeft, en jij geeft het terug.....

Alhocimatje
24-09-2006, 21:49
Een man hoor je gewoon geen koosnaampje te geven, oke? Ik zie het al voor me, heb je zo een lekkere grote flinke man aan de haak geslagen, op en top mannelijk, dan geef je hem een koosnaampje zoals poepie, scheetje, teddybeertje, doe ff gezond man! Kan gewoon niet! Er is niets mooier dan zijn eigen naam. een poepie of scheetje doe je op de plee, we zijn geen cheese heads om onze man zo te noemen, damn waar is jullie gevoel voor romantic gebleven....:rolleyes:

IkBenNadina
24-09-2006, 22:02
een poepie of scheetje doe je op de plee, we zijn geen cheese heads om onze man zo te noemen, damn waar is jullie gevoel voor romantic gebleven....:rolleyes: Nou een koosnaamje is niet bepaald romantich hoor, en wat voor een koosnaampje dan ook. Zijn naam, zijn eigen naam dat is romantiek. Noem hem gewoon bij zijn eigen naam. Al die koosshit is 1 en al afknapper.

Nysha
24-09-2006, 22:04
HAYATIE........mooiste wat iemand tegen je kan zeggen :D

argaz
24-09-2006, 22:05
thassekwat inou = mijn patrijsje

MivrouwN
Honnepon

Alhocimatje

Nou een koosnaamje is niet bepaald romantich hoor, en wat voor een koosnaampje dan ook. Zijn naam, zijn eigen naam dat is romantiek. Noem hem gewoon bij zijn eigen naam. Al die koosshit is 1 en al afknapper. :jammer: het is maar wat je een afknapper noemt... by the way, met alle respect hoor maar weer verander je die negatieve houding is een keer van je, in het begin kreeg je aandacht genoeg om je negatieve opmerkingen, toen was het geinig om te lezen maar nu begint het behoorlijk irritant en lelijk te worden....je gedraagt je echt als een vervelende rotpuber! ik snap echt niet dat mensen hier kunnen lachen om jouw reacties, ik vind je diep en diep triest, begrijp me goed het is niet jouw als persoon maar die reacties van jouw, echt johhhh ongelooflijk

Pagina's : [1] 2 3