Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : witte marokanen gewoon jaloers

cassanova
30-06-2003, 16:53

luister witte marokanen dat jullie jaloers zijn is alang een feit. jullie kunnen er niet tegen dat we een mooie kleurtje hebben en die willen jullie graag hebben dat zit in jullie harten. de meesten van jullie gaan naar de zonnebank waarom om lekker donker te worden net als die boeren zijn jullie kapot jaloers en niet alleen dat jullie kunnen er ook vaak niet tegen dat een donkere jongen.een marokaans meisje beter behandeld ik zeg niet alle donkere maar ook niet alle donkere zijn slecht er zijn genoeg donkere moslims in elk donker volk.net als ik en ik zeg je eerlijk ik wil ook inshallah trouwen met mijn marokaans vriendin en als de meeste jaloerse witte marokanen me zien worden kapot jaloers maar ik heb schijt met ze zoals ze schijt hebben met mij en haar die jaloerse rasisten moeten gewoon niet lullen klaar uit ik hoop dat dit een kleine les voor jullie is dit is voor de gene die zich aangesproken en beledigt voelen en aan dit soort praktijken denken.dromen jullie zacht .salaam

zinnakarima
30-06-2003, 16:59
tazzzzz

Shanaaz
30-06-2003, 16:59
Origineel gepost door cassanova luister witte marokanen dat jullie jaloers zijn is alang een feit. jullie kunnen er niet tegen dat we een mooie kleurtje hebben en die willen jullie graag hebben dat zit in jullie harten. de meesten van jullie gaan naar de zonnebank waarom om lekker donker te worden net als die boeren zijn jullie kapot jaloers en niet alleen dat jullie kunnen er ook vaak niet tegen dat een donkere jongen.een marokaans meisje beter behandeld ik zeg niet alle donkere maar ook niet alle donkere zijn slecht er zijn genoeg donkere moslims in elk donker volk.net als ik en ik zeg je eerlijk ik wil ook inshallah trouwen met mijn marokaans vriendin en als de meeste jaloerse witte marokanen me zien worden kapot jaloers maar ik heb schijt met ze zoals ze schijt hebben met mij en haar die jaloerse rasisten moeten gewoon niet lullen klaar uit ik hoop dat dit een kleine les voor jullie is dit is voor de gene die zich aangesproken en beledigt voelen en aan dit soort praktijken denken.dromen jullie zacht .salaam Het probleem was toch eerst berber eerste beter dan arabier en andersom, maar deze is een nieuwe hier heb ik nog nooit van gehoord

SAMMYGIRL
30-06-2003, 17:00
ben jij een zwarte marokkaan??

Masriya
30-06-2003, 17:07

AAAAAAAH DONKERE MAROKKANEN ZIJN LEKKERRRRRRRRRR!!!!!!!!

Mohcine
30-06-2003, 17:14
Origineel gepost door cassanova luister witte marokanen dat jullie jaloers zijn is alang een feit. jullie kunnen er niet tegen dat we een mooie kleurtje hebben en die willen jullie graag hebben dat zit in jullie harten. de meesten van jullie gaan naar de zonnebank waarom om lekker donker te worden net als die boeren zijn jullie kapot jaloers en niet alleen dat jullie kunnen er ook vaak niet tegen dat een donkere jongen.een marokaans meisje beter behandeld ik zeg niet alle donkere maar ook niet alle donkere zijn slecht er zijn genoeg donkere moslims in elk donker volk.net als ik en ik zeg je eerlijk ik wil ook inshallah trouwen met mijn marokaans vriendin en als de meeste jaloerse witte marokanen me zien worden kapot jaloers maar ik heb schijt met ze zoals ze schijt hebben met mij en haar die jaloerse rasisten moeten gewoon niet lullen klaar uit ik hoop dat dit een kleine les voor jullie is dit is voor de gene die zich aangesproken en beledigt voelen en aan dit soort praktijken denken.dromen jullie zacht .salaam Ooit gehoord van interpunctie?

Zeepje
30-06-2003, 17:15
Origineel gepost door cassanova luister witte marokanen dat jullie jaloers zijn is alang een feit. jullie kunnen er niet tegen dat we een mooie kleurtje hebben en die willen jullie graag hebben dat zit in jullie harten. de meesten van jullie gaan naar de zonnebank waarom om lekker donker te worden net als die boeren zijn jullie kapot jaloers en niet alleen dat jullie kunnen er ook vaak niet tegen dat een donkere jongen.een marokaans meisje beter behandeld ik zeg niet alle donkere maar ook niet alle donkere zijn slecht er zijn genoeg donkere moslims in elk donker volk.net als ik en ik zeg je eerlijk ik wil ook inshallah trouwen met mijn marokaans vriendin en als de meeste jaloerse witte marokanen me zien worden kapot jaloers maar ik heb schijt met ze zoals ze schijt hebben met mij en haar die jaloerse rasisten moeten gewoon niet lullen klaar uit ik hoop dat dit een kleine les voor jullie is dit is voor de gene die zich aangesproken en beledigt voelen en aan dit soort praktijken denken.dromen jullie zacht .salaam TAK TAZ TARRRRR Ik ben geen donkere marokkaan, maar heb een perfecte huid... niet licht maar ook niet donker. Gelukkig, en ben echt niet op je jaloers DUS NIET IN HET ALGEMEEN PRATEN!!! En niet zo een eigen dunk over je zelf hebben, stel als je ineens verbrand raakt dan piep je niet meer zo hoog over je zelf. Eerlijk ik vind het wel mooi, beetje donker. Maar ieder ze'n smaak, toch! Dat betekend dan toch niet dat lichtere marokkanen jaloers op je zijn, mischien wel maar er zijn zeker wel mensen die dat niet zijn. DUS ZOALS IK AL ZEI NIET IN HET ALGEMEEN PRATEN

dalyia
30-06-2003, 17:30
Origineel gepost door cassanova luister witte marokanen dat jullie jaloers zijn is alang een feit. jullie kunnen er niet tegen dat we een mooie kleurtje hebben en die willen jullie graag hebben dat zit in jullie harten. de meesten van jullie gaan naar de zonnebank waarom om lekker donker te worden net als die boeren zijn jullie kapot jaloers en niet alleen dat jullie kunnen er ook vaak niet tegen dat een donkere jongen.een marokaans meisje beter behandeld ik zeg niet alle donkere maar ook niet alle donkere zijn slecht er zijn genoeg donkere moslims in elk donker volk.net als ik en ik zeg je eerlijk ik wil ook inshallah trouwen met mijn marokaans vriendin en als de meeste jaloerse witte marokanen me zien worden kapot jaloers maar ik heb schijt met ze zoals ze schijt hebben met mij en haar die jaloerse rasisten moeten gewoon niet lullen klaar uit ik hoop dat dit een kleine les voor jullie is dit is voor de gene die zich aangesproken en beledigt voelen en aan dit soort praktijken denken.dromen jullie zacht .salaam Ten eerste schrijf je Marokkanen met dubbel k en ten Tweede als jij zeker van je zaak bent waarom dan een hele biografie Allah je jiblek atisir of je nou donker of blank bent sorry hoor maar dit is echt triest.... Is dit weer een nieuwe rage, jij bent een witte Marokkaan en jij bent een zwarte Marokkaan ...... :belgie: PLEASE GET A LIFE!!!

Zeepje
30-06-2003, 17:39
Origineel gepost door dalyia Ten eerste schrijf je Marokkanen met dubbel k en ten Tweede als jij zeker van je zaak bent waarom dan een hele biografie Allah je jiblek atisir of je nou donker of blank bent sorry hoor maar dit is echt triest.... Is dit weer een nieuwe rage, jij bent een witte Marokkaan en jij bent een zwarte Marokkaan ...... :belgie: PLEASE GET A LIFE!!! JAAAA>>>> GET A LIFE HAHAHAHA

mussie
30-06-2003, 17:40
whahahahaha deze is ****ing goed man,echt serieus nog nooit van gehoord het word echt steeds gekker hier he. beslamma

Oem_Lena
01-07-2003, 04:09
witte marokkaan waar wie nog nooit gezien

just_fouad
01-07-2003, 08:45
me reet is ook donker :zwaai:

Soefy
01-07-2003, 08:52
Origineel gepost door cassanova luister witte marokanen dat jullie jaloers zijn is alang een feit. jullie kunnen er niet tegen dat we een mooie kleurtje hebben en die willen jullie graag hebben dat zit in jullie harten. de meesten van jullie gaan naar de zonnebank waarom om lekker donker te worden net als die boeren zijn jullie kapot jaloers en niet alleen dat jullie kunnen er ook vaak niet tegen dat een donkere jongen.een marokaans meisje beter behandeld ik zeg niet alle donkere maar ook niet alle donkere zijn slecht er zijn genoeg donkere moslims in elk donker volk.net als ik en ik zeg je eerlijk ik wil ook inshallah trouwen met mijn marokaans vriendin en als de meeste jaloerse witte marokanen me zien worden kapot jaloers maar ik heb schijt met ze zoals ze schijt hebben met mij en haar die jaloerse rasisten moeten gewoon niet lullen klaar uit ik hoop dat dit een kleine les voor jullie is dit is voor de gene die zich aangesproken en beledigt voelen en aan dit soort praktijken denken.dromen jullie zacht .salaam ik ben niet wit :D maar---------------------->>:mrt: en ik begrijp je :kwaad: as if... :D

Studje
01-07-2003, 09:22
Origineel gepost door cassanova luister witte marokanen dat jullie jaloers zijn is alang een feit. jullie kunnen er niet tegen dat we een mooie kleurtje hebben en die willen jullie graag hebben dat zit in jullie harten. de meesten van jullie gaan naar de zonnebank waarom om lekker donker te worden net als die boeren zijn jullie kapot jaloers en niet alleen dat jullie kunnen er ook vaak niet tegen dat een donkere jongen.een marokaans meisje beter behandeld ik zeg niet alle donkere maar ook niet alle donkere zijn slecht er zijn genoeg donkere moslims in elk donker volk.net als ik en ik zeg je eerlijk ik wil ook inshallah trouwen met mijn marokaans vriendin en als de meeste jaloerse witte marokanen me zien worden kapot jaloers maar ik heb schijt met ze zoals ze schijt hebben met mij en haar die jaloerse rasisten moeten gewoon niet lullen klaar uit ik hoop dat dit een kleine les voor jullie is dit is voor de gene die zich aangesproken en beledigt voelen en aan dit soort praktijken denken.dromen jullie zacht .salaam Zeker een sousi :rolleyes: