Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkanen hebben losse handjes

Bleu_Sky
30-06-2003, 14:25

Hoi Allemaal, Ik heb een beetje een rare vraag maar goed zal hem toch stellen. Mijn partner en ik hebben al ruim 2 jaar een relatie met elkaar en zijn sinds 12 maanden verloofd en wonen samen. Alles goed enzo. Tijdens ruzie was het altijd wel tegen elkaar schreeuwen, maar gisteren heeft ie me een mep gegeven dat mijn oren ervan suisden. Hij vond het heel erg en had ook veel spijt. Nou wil ik weten van meiden die er ervaring mee hebben (of uit hun omgeving). Denken jullie dat hij dit nou vaker gaat doen???? Thanks!

donaldduk
30-06-2003, 14:32
mag ik je wat vragen ben je marokaans of nederland(het is maar een vraagje hoor )

Bleu_Sky
30-06-2003, 14:40
Ben een bekeerde Nederlandse moslima

achie25
30-06-2003, 15:46
Origineel gepost door Bleu Sky Hoi Allemaal, Ik heb een beetje een rare vraag maar goed zal hem toch stellen. Mijn partner en ik hebben al ruim 2 jaar een relatie met elkaar en zijn sinds 12 maanden verloofd en wonen samen. Alles goed enzo. Tijdens ruzie was het altijd wel tegen elkaar schreeuwen, maar gisteren heeft ie me een mep gegeven dat mijn oren ervan suisden. Hij vond het heel erg en had ook veel spijt. Nou wil ik weten van meiden die er ervaring mee hebben (of uit hun omgeving). Denken jullie dat hij dit nou vaker gaat doen???? Thanks! Ik ben geen meid maar ik wil toch even reageren. Ik zou hem echt een mep terug hebben gegeven... Ik hoop voor je dat hij het niet weer zal doen, maar wat ik hoor van mensen die daar ervaring mee hebben, blijft het niet bij 1 keer... Heel veel sterkte... Even een kanttekening: Ik vind je titel een beetje raar, maar dat is een persoonlijke mening. Daarmee schep je een verkeerd beeld. Ten eerste generaliseer je daarmee en ten tweede hebben niet alleen Marokkanen losse handjes... Misschien bedoel je het goed hoor, begrijp me niet verkeerd, maar dat is de eerste indruk die ik krijg als ik de titel lees... Salaam, Achmed

Losse_Handjes
30-06-2003, 16:39

Ik ben alles wat met handjes te maken heeft. Je man heeft zn excuses aangeboden, dus daarom kan ik je met zekerheid zeggen dat het geen klap was, maar een corrigerende tik!! Die tik was dus voor eenmalig. Sterkte

Mocro4eva
28-03-2004, 11:42
Ik had hem meteen terug geklapt, dan weet hij meteen dat hij zoiets niet nog een keer moet flikken. :)

Manon
30-03-2004, 20:49
Nou Losse_handjes, wil je een corrigerende tik goed praten dan?! Iedereen moet gewoon zijn/haar handen thuis houden, want wat bereik je ermee? Je zorgt alleen maar voor tranen en ellende. En bleu sky, ik hoop voor je dat het 1malig was maar goed 1keer is al teveel als je het mij vraagt. Ik zou je man in ieder geval heeeel goed duidelijk maken dat het zeker niet meer moet gebeuren, want als je hier makkelijk over denkt dan doet hij dat ook en word het van kwaad tot erger... Succes meid! Beslama

Khanoussi
31-03-2004, 04:33
Kick him in the nuts :cool:

Bleu_Sky
31-03-2004, 11:25
Het is ongeveer een half jaar geleden gebeurd en daarna ook niet weer. Ik denk dat we er allebei behoorlijk van onder de indruk waren. Verder wil ik zeggen tegen iedereen die zegt dat ie hem terug had geslagen. Makkelijker gezegd dan gedaan. :zwaai:

najimafissoune
31-03-2004, 13:02
Nou meid, ik heb het wel ervaren. Als hij het nu kan flikken dan kan hij het ook flikken als jullie echt getrouwd zijn. Dus kap ermee. Dump hem want dit gaat toch niet lukken. Hij gaat je vast wel om vergeving vragen dan zul je dat ook doen en de volgende keer doet hij het weer. En ga zo maar door. Of hij zou therapie moeten gaan volgen maar bij marokkkanen help dat niet. Dus de keus is tussen ermee leven of ermee kappen. Veel sterkte Groeten.

hajatie2
31-03-2004, 21:56
he meisje, wat heeft de titel daar mee te maken

Thug_Sebnia
01-04-2004, 20:44
niemand mag jou slaan in het gezicht. :)

d0c25
02-04-2004, 19:01
bekeerde moslima die relaties op nahoudt en ongetrouwd samenwoont. Ik had altijd het beeld dat bekeerde moslima's netjes waren. Nu niet meer :rolleyes: