ik heb sinds een paar dagen echt veel energie:wow: je wil niet weten.. misschien omdat ik nu veel sport :confused: zodra ik uit de douche stap smorgens ben ik helemaal fit..
goed van je zeg!!! Ja, sport geeft je vleugels....
Ik zou wensen dat ik weer kon gaan sporten, maar met de kleine ben ik s´
goed van je zeg!!! Ja, sport geeft je vleugels....
Ik zou wensen dat ik weer kon gaan sporten, maar met de kleine ben ik s´
hounaidatje
24-09-2006, 10:23
ik heb sinds een paar dagen echt veel energie:wow: je wil niet weten.. misschien omdat ik nu veel sport :confused: zodra ik uit de douche stap smorgens ben ik helemaal fit..
Na de ramadan begin ik insha allah ook met sporten,
ik heb een tijd geleden regelmatig gedaan, en woowww wat voel je je fit zeg!!!:banana:
bovendien ben ik na mijn bruiloft 7 kilo aangekomen:maf:
en ik ben niet van plan om mijn kapstok een maatje groter te maken...
cateraar
24-09-2006, 10:23
ik verbaas me erover dat sommige mensen zo weinig slaap nodig hebben. Ik slaap normaal tussen 22:00 en 23:00 (meestal toch 22:00). En in de ochtend sta ik doordeweeks op om 06:30, soms 07:00. Maar ik het weekend slaap ik rond 00:00 en dan sta ik op rond 11:00, vooral nu in ramadan slaap ik lang uit, behalve vandaag want ik moet zo weg.
ik sliep vroeger ook altijd heel vroeg maar dan kon ik smorgens nooit opstaan... dan was ik helemaal kapot... nu ik later slaap sta ik s ochtends veel fitter op:maf:
hounaidatje
24-09-2006, 10:31
k heb altijd tussen de 7-8 uur slaap nodig, wel of geen weekend
als ik langer blijf liggen heb ik een barstende koppijn!
waterlelie
24-09-2006, 10:46
Slapen jullie dan ook uit?
Voor de verandering sliep ik gisteren al om 23.00 uur en ik heb tot 10.00 uur uitgeslapen. (na weken maar twee uur per nacht geslapen te hebben) Mijn man kwam vannacht om 04.00 uur naar boven. Hij heeft een filmmarathon gehouden in zijn eentje :maf:
Samia begint ook echt heel druk te worden maar ze slaapt wel gelukkig nog regelmatig in de middag.. als zij ligt te slapen ga ik sporten..
Hoeveel kinderen heb je?
:eek: je hebt dus ook een kleine :eek: Maschallah! Echt knap....
Als Amine een dutje doet moet ben ik even blij om tijd te hebben voor alles en nog wat :rolleyes:
En ik heb maar 1 kind :o Maar die telt voor 10 kwa drukte :maf2:
:eek: je hebt dus ook een kleine :eek: Maschallah! Echt knap....
Als Amine een dutje doet moet ben ik even blij om tijd te hebben voor alles en nog wat :rolleyes:
En ik heb maar 1 kind :o Maar die telt voor 10 kwa drukte :maf2:
moge allah swt hem beschermen inschaallah,:kus:
Ja ik heb een deugenietje van 9 maanden hier...:hihi: ze is zoooo verwend en stout.. en op zo jonge leeftijd.. ze weet al heel veel.. de hele week is ze poeslief bij mij maar zodra haar vader van werk komt dan veranderd ze in een babyzilla.. echt ongelooflijk.. ze gaat zeuren en hangen en heel verwend doen..
volgens haar vader lijkt ze sprekend op mij:rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.