Bekijk originele versie : hoe vericht je Smeek gebeden??
Kan iemand mij dat vertellen
en hoe dank je Allah voor het geen wat je hebt gehad ??!!
alvast bedankt
can nobody help????
please please please
miss_berbers
30-06-2003, 20:37
Zou ik ook graag willen weten maar mag je ook in het berbers smeekbeden verrichten dat vraag ik me af ik ode het wel Moge HIJ het accepteren ......
ma3a selaam
jaah dat doe k nu op dit moment ken namelijk geen arabisch helaas
dus kan wel bidden maar smeek gebeden maar niemand wil helpen
BeautifulLady
30-06-2003, 21:12
Ik zou je graag willen helpen meid, maar ik doe het ook in het berbers.
Ik weet een site www.m.a.r.o.c.s.t.o.r.e.nl daar kun je islamtische boeken bestellen in het Nederlands, je kunt daar een boek bestellen Smeekbedes het staat in het arabisch geschreven en ook in het nederlands dan weet je wat het betekent. Ik heb het zelf ook besteld.
Veel succes.
Beslamma :zwaai:
BeautifulLady
30-06-2003, 21:13
oja, als je het adres intikt, moet je de puntjes weglaten. Want als ik het zonder puntjes doe, dan krijg je allemaal sterretjes te zien. We mogen blijkbaar geen reclame maken :rolleyes:
heeel erg bedankt meid Ik heb zo veel boeken maar in alle staat weinig in over deze gebeden
dus dat ga k dan maar doen
:zwaai: :zwaai: :zwaai:
salam,
kijk op www.islam-boeken.nl
hier vind je allerlei boeken over de islam in het nederlands en ook boeken die vertaal zijn van het arabisch naar het nederlands(doe as, smeekbedes
je kunt ze bestellen en binne twee dagen krijg je ze thuis!
PS mijn vader zei dat je smeekbedes ook in het nederlands mag zeggen.
maar dit geldt geloog ik alleen voor smeekbedes.
heej maar onder welke naam kan je smeek gebeden dan vinden?????
alles over bidden enzz kan k wel vinden amar dat was het k zie negrens smeek gebeden
Origineel gepost door zaio66
salam,
kijk op www.islam-boeken.nl
hier vind je allerlei boeken over de islam in het nederlands en ook boeken die vertaal zijn van het arabisch naar het nederlands(doe as, smeekbedes
je kunt ze bestellen en binne twee dagen krijg je ze thuis!
PS mijn vader zei dat je smeekbedes ook in het nederlands mag zeggen.
maar dit geldt geloog ik alleen voor smeekbedes.
Ps:: ook heel erg bedankt de andere boeken zijn ook interesant :zwaai:
BeautifulLady
30-06-2003, 22:00
Origineel gepost door AISJA
heej maar onder welke naam kan je smeek gebeden dan vinden?????
alles over bidden enzz kan k wel vinden amar dat was het k zie negrens smeek gebeden
Heb je het over die site die ik bedoel?? :confused:
firdous22
30-06-2003, 22:31
assalaam ou3aleikum zuster,
ik raad je aan om gewoon langs een marokkaanse winkel te gaan, of een boeken winkel, je hebt van die kleine du3a boekje waar allerlei smeekbedes instaan die je inch allah uit t hoofd kan leren...
ma3a salama
thxxx k zal het doen k denk dat k mijn broer er maar op uitstuur kom niet zo vaak in andere steden tenzij het een familie bezoekje is en hier heb je niet van die winkels alleen in de moskee en daar heet ,mijn vader er al heel veel voor me gekocht en daar staat het niet in
:zwaai:
ps k heb trouwens boekjes besteld maar die gaan niet over smeek gebeden maar lijken me heel interesant duss allemala bedankt ;) ;)
BeautifulLady
30-06-2003, 23:03
Origineel gepost door AISJA
yaah
Als je op die site ben, dan moet je op boeken klikken, of bovenaan staat snel zoeken : daar tik je in Smeekbeden en dan krijg je die boek te zien.
Ik hoop je hiermee geholpen te hebben ;)
Beslamma :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.