Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat maak ik klaar tijdens de ramadan?

Norahtjeuh
23-09-2006, 23:46

Salam aleykoem iedereen, Ik heb een klein probleempje, ik ben een belgisch meisje en ben nu al sinds ongeveer 1.5 jaar moslima, alhamdulilah! Dit is dan voor mij ook de tweede keer dat ik mee vast tijdens de ramadan. Ik woon alleen en kan niet altijd bij mensen gaan om mijn vasten te verbreken, ik wil nu ook de mensen zelf eens terug uitnodigen insha'Allah want ze zijn allemaal altijd zo goed voor me geweest! Nu ik weet niet wat en vooral niet hoe ik die dingen allemaal moet klaar maken, ik heb al duizende site's bezocht en boeken gekocht, maar kan er niet echt goed aan uit omdat bv de namen van de kruiden die jullie gebruiken ook in het arabisch geschreven staan enz... het is voor mij dus echt moeilijk omdat ik totaal geen weet heb van wat en hoe! Momenteel heb ik nog geen oventje, maar daar gaat insha'Allah vlug verandering in komen. Mijn vraag aan jullie is nu, kan er iemand mij helpen of zeggen wat ik kan klaarmaken? en hoe? Alvast enorme dank en moge Allah jullie belonen, Ramadan moebarak ma'a salama, Norah P.s: ik ben pas van vandaag lid van deze site, dus ken er nog niet veel van, moest ik iemand niet kunnen terug mailen, vergeef me dan, ik doe mijn uiterste best om zo vlug mogelijk gekend te zijn met deze site.

Miss_BenTayeb
24-09-2006, 00:33
Salam aleykoem iedereen, Ik heb een klein probleempje, ik ben een belgisch meisje en ben nu al sinds ongeveer 1.5 jaar moslima, alhamdulilah! Dit is dan voor mij ook de tweede keer dat ik mee vast tijdens de ramadan. Ik woon alleen en kan niet altijd bij mensen gaan om mijn vasten te verbreken, ik wil nu ook de mensen zelf eens terug uitnodigen insha'Allah want ze zijn allemaal altijd zo goed voor me geweest! Nu ik weet niet wat en vooral niet hoe ik die dingen allemaal moet klaar maken, ik heb al duizende site's bezocht en boeken gekocht, maar kan er niet echt goed aan uit omdat bv de namen van de kruiden die jullie gebruiken ook in het arabisch geschreven staan enz... het is voor mij dus echt moeilijk omdat ik totaal geen weet heb van wat en hoe! Momenteel heb ik nog geen oventje, maar daar gaat insha'Allah vlug verandering in komen. Mijn vraag aan jullie is nu, kan er iemand mij helpen of zeggen wat ik kan klaarmaken? en hoe? Alvast enorme dank en moge Allah jullie belonen, Ramadan moebarak ma'a salama, Norah P.s: ik ben pas van vandaag lid van deze site, dus ken er nog niet veel van, moest ik iemand niet kunnen terug mailen, vergeef me dan, ik doe mijn uiterste best om zo vlug mogelijk gekend te zijn met deze site. Masha'Allah dat je je bekeerd hebt tot Islam. Hier heb je een link waar allemaal recepten staan voor in de Ramadan. Mocht je daar wat niet begrijpen dan kan je het vragen en helpen ze je daarbij.. :D http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1087308

Norahtjeuh
24-09-2006, 01:44
Salam, hartelijk dank voor je reactie, ik ga er nu al dadelijk op rondneuzen Moge Allah je belonen, Norah