Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : daarom blijven veel vrouwen ongetrouwd

Pagina's : [1] 2

LQwaad4life
30-06-2003, 13:39

jullie vragen veel geld als bruidschat, huwelijksfeest moet van adel niveau zijn, we moeten kasten vol kleren voor jullie kopen en jullie heel fammelie en nie te vergeten luxe huwelijks reizen. ze3ma shahr al 3asaal, shahr lgra. denkeren jullie egt dat jongens met meisjes uit maroc trouwen omdat zij heilig dan meisjes uit holand zijn. no way, ze vragen gewoon nie zo veel geld als jullie.

Sfenza
30-06-2003, 13:42
Dat moeten jullie maar harder werken om dat voor elkaar te krijgen.....

fawzia
30-06-2003, 13:43
daar zit wallah iets van waarheid in!!! meisjes hier zijn te matrealistisch (niet allemaal dan) maar veel wel.

mocro_souhaila
30-06-2003, 13:44
whahahahaha we zijn gewoon verwend:D

LQwaad4life
30-06-2003, 13:49

Origineel gepost door Sfenza Dat moeten jullie maar harder werken om dat voor elkaar te krijgen..... k kom veel maroc meisjes tegen, t klikt altijd, tot ze weten dat ze niks aan jou hebben omdat je pas over drie jaar afgestudeerd bent. Ze zeggen ook gewoon ik wil je pas tegenkomen als je klaar bent met jou studie. Nu ga k liever voor iemand die geld heeft. ps: k werk ook hard, harder dan de meesten kunnen. Nog drie jaar dan heb k een universitaire opleiding achter de rug.

LQwaad4life
30-06-2003, 13:52
Origineel gepost door Miss_Magrebia praat alsjeblieft voor jezelf en anders voor je toekomstige vrouw! Dt slat echt nergens op! ik praat in het algemeen, dat meschien een uitzondering bent kan wel begrijpen. ik ken verhalen van net getrouwde koppels die hun huwelijk falliet in gaan, omdat alles gewoon op is aan nt huwelijk. Ik bedoel ipv mensen die jou niks gunnen te verwenen, kan je beter dat geld gebruiken voor jullie tween.

LQwaad4life
30-06-2003, 13:53
Origineel gepost door mocro_souhaila whahahahaha we zijn gewoon verwend:D gouden oude tijden, toen nog een kameel nog genoeg was.

LQwaad4life
30-06-2003, 13:56
Origineel gepost door Sahrazard tja, je trouwt maar 1 keer (als je geluk hebt), en trouwens mijn toekomstige man hoeft niet alles betalen, we betalen alles SAMEN. en als je van je vrouw houdt dan moet je dat wel voor haar over hebben, vind ik! dit is iedealistische gepraat, mn ex dacht er ook zo over maar haar ouders weer niet

Samiatje
30-06-2003, 13:57
hahahahhaah ooke SlaatNergens0p ik geef je wel gelijk hoor :giechel: maar vaak ligt t aan de marokkaanse jongens waarom de meisjes liever met n ****** omgaan ofso.. denk maar daar s goed over na miniertje Allahi 3awn Ciaozz Samia :zwaai:

mocro_souhaila
30-06-2003, 13:58
Origineel gepost door LQwaad4life gouden oude tijden, toen nog een kameel nog genoeg was. 1 kameel?? geef mij er maar 2 :D

LQwaad4life
30-06-2003, 14:01
Origineel gepost door Miss_Magrebia Ik ken jammer genoeg ook van zulke verhalen, maar dat zijn gewoon mensen die zichzelf willen "laten zien" van kijk wat we ons kunnen permiteren ----> zielig! Als je het geld ervoor hebt, oke! maar ga geen geld lenen en jezelf en je partnet in de schulden steken, ga erdan maar een paar jaar voor sparen vind ik! ik heb ook veel voor mn vrouw over. stel dat k nu met haar wil trouwen, dan kan k als student geen adel feest van maken, omdat k t geld er nie voor heb. 3 jaar wachten is voor velen geen optie. als k denk dat k de ware ben tegen gekomen dan wil k gelijk trouwen. maar als we trouwen wanneer k afgestudeerd ben dan is dat een andere verhaal, dan wil k er ook een knal feest van maken.

minous21
30-06-2003, 14:03
Ik ga voor een islamitische bruiloft! Gewoon simpel en bescheiden..... Inscha allah!!!

Noa
30-06-2003, 14:04
Origineel gepost door minous21 Ik ga voor een islamitische bruiloft! Gewoon simpel en bescheiden..... Inscha allah!!! Hier nog een al die poespas hoeft van mij absoluut niet dat geld kan je beter aan andere dingen besteden..

Zinagirl21
30-06-2003, 14:07
Het enige wat ik vraag is een liefdevolle aardige vent waar mee ik me leven kan delen tot de dood ons scheidt en dat we dan veel geluk en gezondheid zullen hebben. Het interesseert mij niet of me manneke rijk genoeg is ofnie, samen trouwen samen delen ;)

minous21
30-06-2003, 14:12

Origineel gepost door Noa Hier nog een al die poespas hoeft van mij absoluut niet dat geld kan je beter aan andere dingen besteden.. Wallahila, dat geld kan je beter in andere dingen investeren...zoals een toekomst voor jezelf, man en toekomstige kinderen opbouwen!! :) Liefs minous

Pagina's : [1] 2