Bekijk originele versie : Help Mij Bij Het Volgende
choukri82
23-09-2006, 22:10
salaam walekoem mensen, en nog een Moebarek Ramadan.
Ik vroeg me eigenlijk af of iemand mij kan helpen bij het volgende,
Laats kreeg ik een berichtje van een persoon waarin het volgende stond:
"Vergeven is de deur van het slot halen om iemand vrij te laten, en
>tot de ontdekking te komen dat je zelf de gevangene was".:rolleyes:
>
Ik begrijp het niet helemaal.... dus alle reactie hierop zijn welkom.:goedzo:
Ma salaam.
LimburgseB
23-09-2006, 23:04
ik denk dat de persoon daarmee bedoelt dat je iemand niet de kans geeft om zijn vergiffenis te accepteren, en dat als je het niet accepteert eigelijk je eigen wereldje instapt, want Allah vergeeft :o
Ik denk zoiets in die aard dat als je mensen geen 2de kans geeft jij er ook geen verdient
Kweet niet hoor :kweetnie:
samira_arb
23-09-2006, 23:10
Ik denk idd dat het in die richting is... je moet zelf leren vergeven anders ben je zelf de gevangene... want je eet je op vanbinnen als je iemand niet vergeeft... Ook al heeft die andere iets verkeerd gedaan, U have to be the bigger person en die persoon dat vergeven. Want hoe kan anders Allah jou vergeven?
Het gaat er dus om dat je moet vergeven, die ene persoon zal je dankbaar zijn omdat je die vergeven hebt en je zal jezelf ook een beter mens voelen, als het ware bevrijd voelen.
Ik hoop dat het ongeveer klopt... Mijn excuses als het niet zo zou zijn!
choukri82
24-09-2006, 11:58
salaam wahelekoem dames,
Ik wil jullie bedanken voor jullie reacties. Maar wat ik bij jullie opmaak is dat ik diegene moet vergeven .... Om een lang verhaal kort te maken Ik ben niet diegene die moet vergeven ..... Maar ik vraag juist om vergiffenis bij die persoon zelf.
Dus vandaar dat ik het niet helemaal begrijp . Maar in ieder geval bedankt en als jullie mij nog verder kunnen helpen graag.
Ma salaam.
m1sssiham
24-09-2006, 12:06
salaam wahelekoem dames,
Ik wil jullie bedanken voor jullie reacties. Maar wat ik bij jullie opmaak is dat ik diegene moet vergeven .... Om een lang verhaal kort te maken Ik ben niet diegene die moet vergeven ..... Maar ik vraag juist om vergiffenis bij die persoon zelf.
Dus vandaar dat ik het niet helemaal begrijp . Maar in ieder geval bedankt en als jullie mij nog verder kunnen helpen graag.
Ma salaam.
Blijkbaar heeft diegene je vergiffenis geaccepteerd.
samira_arb
24-09-2006, 13:24
Jepz... die persoon wil je aantonen dat het even verlossend is om vergiffenis te accepteren als die te geven...
choukri82
24-09-2006, 23:06
salaam zusters,
Bedankt voor jullie reacties!!!!!! ik ben er uit.
Nog een fijne ramadan.
ik denk ook dat "het"je vergeven is
daarmee willen ze zeggen dat ook zij/hij nu vrij is aangezien zij/hij jouw vergeven heeft
LieveVrouwtjuh
16-04-2007, 20:19
ik denk ook dat "het"je vergeven is
daarmee willen ze zeggen dat ook zij/hij nu vrij is aangezien zij/hij jouw vergeven heeft
Ik sluit me hier bij aan :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.