Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : lees het en zeg ff wat JIJ zou doen a.u.b???????

Pagina's : [1] 2

MarocMissy
22-06-2002, 23:11

lees het en zeg ff wat JIJ zou doen a.u.b????????? je hebt een beste vriend waar je ontzettend veel van houd en hij heel veel van jouw. Maar hij houd zoveel van je en wil een relatie met je MAAAAAAR jij hebt nu al bijna 5 maanden een vriend? waar je niet echt zoooooooo veel omgeeft als die ene beste vriend van je.En waar je niet eens veel van weet. Je wilt om 3 redenen niet met je beste vriend nemen : 1- omdat je je VRIEND geen pijn wilt doen. 2- omdat hij drugs dealer is? 3- omdat je beste vriendin er tegen is wiens beste vriend het ook is! Maar als je met je beste vriend bent geeft hij je zo een warme (heerlijke) gevoel HET GEVOEL WAAR IEDER1 VAN DROOMT geloof mij nou maar. En bij je vriend is het gewoon oh hoi alles goed ff klef doen en dat is het. je houd niet van die vriend van je. Maar je kan en wil het niet uitmaken want je denkt dat je spijt gaat krijgen. en je wilt hem geen pijn doen. die vriend van je is een goed opgeleidde jongen die nog steeds bezig is met zijn piloten opleiding!!! Pleace let me know :confused: :confused: :confused:

nadoria18
22-06-2002, 23:32
je moet gewoon je hart volgen dat is echt het beste maar die ene vriend van je heeft die een opleiding je moet je toekomst voor je zien msar een jongen met een opleiding is het beste onthoud dit goed voor dat je het weet is hij klaar met zijn opleiding dan is hij reminste piloot de groeten fatima beslamma sterkte laat het me wel weten wst het ook wordt

dulce_lamia
22-06-2002, 23:34
Meid doe niet zo moeilijk, draai er niet om heen, je geeft eigenlijk zelf het antwoord al.... Lees je eigen stukje maar eens door. Ik zou er voor gaan, je hebt niks te verliezen, alleen "hoi doei en ff klef doen", en als je het niet doet, denk je later altyd: Ooooh had ik het maar gedaan, wat zou het zijn als.... als....

bolleke
22-06-2002, 23:46
:zwaai: hey maroc missy,alles goed met jouw?nu wil ik even op jouw vraag antwoorden.wat moet je doen?het afmaken met je vriend of met hem blijven en later toch spijt krijgen?zie meisje als ik jouw was zou ik gewoon de vriend die ik dan had laten vallen want je zegt het zelf ,het is gewoon bij hem,ik denk dat je niet eens van hem houd maar enkel bij hem blijft om medelijden?dat moet je zeker niet doen want je verliest ook tijd en je maakt het elke dag moeilijker voor die vriend die je dan hebt!zie je moet gewoon zien of die beste vriend het wel allemaal waard is dat je je relatie gaat breken voor hem en zoals je zelf zegt bij hem voel ik me heel goed enzo,,,,,wel denk daar aan en oke hij is een drugssmokkelaar maar bekijk het altijd positief!!denk aan de positieve kanten die hij heeft en denk dat dat er veel zullen zijn want je spreekt wel goed over hem,nog verder veel succes en hoop dat ik je een beetje heb geholpen.xxxxxbolleke en laat weten hoe het verder is afgelopen oke?xxxx

MarocMissy
22-06-2002, 23:50

K BEN 16 JAAR en wat zo gaar is k denk nu al aan me toekomst ! ! ! vinden jullie dat raar? enne nog ff zeggen bedankt het heeft me zeker wat gedaan MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR WAT MOET IK MIJN VRIEND DAN ZEGGEN???????????? HE?

bolleke
22-06-2002, 23:57
hey kijk je moet gewoon eerlijk zijn dat is het belangrijkste,en probeer hem niet zo veel te kwetsen want hij heeft ook nog een hart en gevoelens he ,en hoe is het nu?weet je beste vriend dat je voor hem iets voelt?

MarocMissy
23-06-2002, 00:08
Origineel gepost door bolleke hey kijk je moet gewoon eerlijk zijn dat is het belangrijkste,en probeer hem niet zo veel te kwetsen want hij heeft ook nog een hart en gevoelens he ,en hoe is het nu?weet je beste vriend dat je voor hem iets voelt? JAH HIJ WEET DAT IK IETS VOOR HEM VOEL MAAR K BEN ER NIET ZO OPEN VOOR ALS HEM HIJ HEEFT DUS WEL GEWOON EEN VERMOEDEN HEB HET EEN KEER GEZEGT SNAPPIE?

bolleke
23-06-2002, 00:10
heb je het hem gezegd?

MarocMissy
23-06-2002, 00:13
Origineel gepost door bolleke kijk moderator wat zoek je eigelijk?voel je je speciaal ofwat,ik probeerde maroc missy wat te helpen en kijk het is niet niet omdat haar beste vriend een drugsmokkelaar is dat hij slecht is ?wie weet heeft hij zijn redenen daar voor waarom hij dat doet?hoe weet jij dat nu?ik ken iemand en die heeft dat gedaan omdat zijn moeder nog geen brood kon kopen!!!!oke het blijft iets slecht maar je moet niet denken dat ze slecht zijn vanbinnen!!!!!!!!!en ik probeer missy hierbij te helpen en kijk ga ergens anders ruzie maken want ik antwoord niet op jouw onvolwassen berichten!!!!! bolleke dat zou voor mij wel een goede reden zijn om drugs te dealen voor brood maar hij heeft zijn school verlaten zijn 2 oudere broers zitten ook in de drugs dus doet hij het ook je weet toch. hij zegt dat hij niet mag stoppen van zijn broers MAAR DAT IS BULLSHIT vind ik???? of niet?????? en willen jullie aub geen ruzie maken???????? ;)

MarocMissy
23-06-2002, 00:14
Origineel gepost door Bent Dagilia Oke ..... Jallah saffie orde jongens... we verzieken die hele topic en dat is het niet waard... En missy wat ga je doen? Bent Dagilia IK WEET HET NOG STEEDS NIET WAT ZOU JIJ DOEN?????????? DENK ER EERST AUB OVER NA VOORDAT JE ANTWOORD ALVAST THX

bolleke
23-06-2002, 00:17
ja dat is iets anders he,zie dat geeft hem geen reden om dan drugs te gaan verkopen!en omdat zijn broers dat verkopen moet hij dat ook doen?ik weet niet maar kan dat niet zo best geloven,hij is toch oud genoeg om te beslissen wat hij doet met zijn leven,daar hoeven zijn broers niet over te beslissen!en ik zok helemaal geen ruzie,xxxxxx

MarocMissy
23-06-2002, 00:18
Origineel gepost door bolleke heb je het hem gezegd? k heb het hem toegegeven hij vroeg het en ik zei dat k het niet wil omdat hij drugs dealer is (FF TUSSENDOOR HIJ IS GEEN DRUGSSMOKKELAAR MAAR VERKOOPT SNAPPIE?) toen issie in een ziekenhuis gaan werken voor mij! maar bleef wel dealen.

MarocMissy
23-06-2002, 00:20
Origineel gepost door bolleke ja dat is iets anders he,zie dat geeft hem geen reden om dan drugs te gaan verkopen!en omdat zijn broers dat verkopen moet hij dat ook doen?ik weet niet maar kan dat niet zo best geloven,hij is toch oud genoeg om te beslissen wat hij doet met zijn leven,daar hoeven zijn broers niet over te beslissen!en ik zok helemaal geen ruzie,xxxxxx KIJK k begrijp het wel waarom hij dealt HIJ IS 19 ziet zijn broers in een vette bak PAKKEN GELD en denkt dat wil ik ook toen k hem vroeg te stoppen zei hij: "als je gewend raakt aanzoveel geld kan je niet meer zonder!"

bolleke
23-06-2002, 00:25
ja sorry heb me vegist,en ik weet het maar waarom blijft hij dan dealen?hij heeft zijn job toch,en kijk je met hem gaat en als het iets serieus word gaat het niet gemakkelijk zijn,want ik veronderstel dat hij veel naar het buitenland zal moeten voor dat spul!dan en dat ga niet zo leuk zijn voor jouw en voor jullie relatie en dan later wat gaan als jullie trouwen wie weet?ga je dan een huis kopen met zon geld,je huis meubelen met zon geld en ergste is jezelf en je kind voeden met dat geld?wil je zo leven?ik denk het niet he,xxx

MarocMissy
23-06-2002, 00:30

Origineel gepost door bolleke ja sorry heb me vegist,en ik weet het maar waarom blijft hij dan dealen?hij heeft zijn job toch,en kijk je met hem gaat en als het iets serieus word gaat het niet gemakkelijk zijn,want ik veronderstel dat hij veel naar het buitenland zal moeten voor dat spul!dan en dat ga niet zo leuk zijn voor jouw en voor jullie relatie en dan later wat gaan als jullie trouwen wie weet?ga je dan een huis kopen met zon geld,je huis meubelen met zon geld en ergste is jezelf en je kind voeden met dat geld?wil je zo leven?ik denk het niet he,xxx DAMNNN BOLLEKE DEZE TEKST HEEFT ME VERDOMD VEEL LATEN NADENKEN. k ga het hem vragen offie normaal all1 gaat werken of niet zo wel ga k er pas goed overnadenken of k wat met hem neem ZONIET weet k het al ook al VOELT het lekker om bij hem te zijn ik zal mezelf steeds blijven zeggen "NEEH NEEH NEEH HIJ IS NIET GOED !!!!!!!!!!!!" maar dat is ECHT ECHT ECHT moeilijk want k voel me gewoon lekker als k met hem ben als ie tegen me praat enzo snappie???? NOGMAALS THX THX THX KUS NABILA

Pagina's : [1] 2