Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : FF 'n vraagje aan de meisjes..!!!

Pagina's : [1] 2

Samiatje
30-06-2003, 12:51

Salaam, ik wilde graag weten hoe close jullie zijn met jullie vader ik zelf kan absoluut niej opschieten met mn vader.. graag SERIEUZE reacties en eventuele advies... alvast bedankt... Beslema :zwaai:

asana
30-06-2003, 13:00
bij mij is het met tijden de ene keer doe ik afstandelijk,de andere keer doe ik heel normaal... je moet je zelf eens afvragen of het aan jou ligt of aan hem waarom jullie relatie zo stroef is? zet alle dingen op een rij en denk er eens over na.

Samiatje
30-06-2003, 13:08
ohw sorry.. niej leuk om te horen, maar is het nu beter dat ze gesceiden zijn ofso ik bedoel behandelde hij jou of je moeder niej goed dan..? als je het hier ni wil zeggen stuur me dan maar n pribve bericht.. leef graag met je mee:) Beslema

Samiatje
30-06-2003, 13:16
Bedankt Anasa het is gewoon dat hij mij nooit begrijpt hij moet altijd de verkeerde van mij begrijpen en dat is eg hatelijk vaak vraag ik me ook af ligt t aan mij of aan hem ..en soms ligt t dan wel aan mij maar hij gedraagt zich niej als n eGte vader wat ik eg jammer vind en soms ook niej als n "echtgenoot" .. :jammer:

Noufissa
30-06-2003, 13:22

ik zie mijn vader ook bijna nooit, mijn ouders zijn ook gescheiden. vroeger kon ik wel goed met hem opschieten, maar tegenwoordig zie ik hem haast nooit, en als ik hem al zie dan is het echt alleen zo'n 'hoi, hoe gaat het' gesprekje..... :(

Samiatje
30-06-2003, 13:27
ah jammer zeg gescheiden.. maar volgens mij zal het bij mij just goed uitkomen als ze gaan scheiden.. hij verdient ons niej en mijn moeder al helemaal niej maar ben bang dat mn moeder verdriet er van krijgt.. maar volgensm ij dachten ze nooit aan scheiden.. majah Moge Allah ons helpen..

donaldduk
30-06-2003, 14:38
ik heb een heel goede relatie met mijn vader gelukkig maar en dat wens ik jullie ook meiden

omaymaa
30-06-2003, 14:55
Origineel gepost door donaldduk ik heb een heel goede relatie met mijn vader gelukkig maar en dat wens ik jullie ook meiden Mijn vader is gelukkig ook zo :)

boelilie
30-06-2003, 15:32
ik kan ook niet goed opschieten met mijn vader hij denkt altijd het verkeerde over alles en hij probeert altijd liefde te kopen door bijvoorbeeld spullen enzo te kopen maar liefde is iets wat je enkel door je hart kunt geven maar ik neem het hem niet echt kwalijk hij zelf is in marokko opgegroeid zonder liefde van zijn ouders omdat ze met veel waren hij kan er niets aan doen hij doet zijn best en dat is wel genoeg... dikke kus Nawel

Samiatje
30-06-2003, 15:42
nou wees blij dat hij zn best doet ofso mn pa eg niej en hij geeft me ook geen liefde via zn hart ok nie door spulletjes te kopen ofso hij heeft me nooit n cadeau gegeven majah.. daar sta ik niej bij ofso

RomaySa17
30-06-2003, 15:54
ahh ik ben blij met me vader el hamdoulilah..en schatjees veel succes d'r mee..ik vind het echt erg voor jullie :(

Samiatje
30-06-2003, 15:56
Bedankt voor je medeleven RomaySa17..wardeer ik eG ..Shoukran zina :zwaai:

Samiatje
30-06-2003, 16:25
ah wat lief van je harstikke bedankt meid ik denk dat ik er nu positiever over zal nadenken (k) Samia

saida40
30-06-2003, 17:46
ik heb zo een :goedzo: vader

Samiatje
01-07-2003, 13:07

zo lamia ik stond eg verbijsterend te kijken heb je nie vaak in de marokkaanse cultuur zoals ik al zei erg jammer maar ik ben eg blij voor je !!! :goedzo: ;) Beslema Samia

Pagina's : [1] 2