Bekijk originele versie : Jaloezie!!!!
salaam..
wou eens wat vragen over jaloeziee...
zie het steeds vaker gebeuren...
ik liep laast met een vriendin..ergens op straat..komt er een marokaans meisje lang met haar vrienD.. wij gewoon lopen..praten.. en we keken haar ff aan..en we kregen een zooo een dodelijke blik terug(oefff als blikken konden doden...))
die mensen zijn die dan jaloers.. het lijkt net alsof de gene bang is... om zijn man/vriend te verliezen..dus dan heb je geen vertrouwen in jouw vriend..is dat zo?????
en echt het gebeurt vaak!!! voorAL marokaanse meiden..(ikbedoel niet iedereen natuurlijk)...enkele....
FEIZA
Origineel gepost door ffeiza
salaam..
ik liep laast met een vriendin..ergens op straat..komt er een marokaans meisje lang met haar vrienD.. wij gewoon lopen..praten.. en we keken haar ff aan..en we kregen een zooo een dodelijke blik terug(oefff als blikken konden doden...))
die mensen zijn die dan jaloers.. het lijkt net alsof de gene bang is... om zijn man/vriend te verliezen..dus dan heb je geen vertrouwen in jouw vriend..is dat zo?????
en echt het gebeurt vaak!!! voorAL marokaanse meiden..(ikbedoel niet iedereen natuurlijk)...enkele....
FEIZA
dat heb je overal zoals je zegt dodelijke blikken!!!en niet alleen als ze met hun vriendjes of man zijn!
boodschap:NEGEER ZE!!!!!!!
Pinokkio
22-06-2002, 20:41
Als ze zo kijken betekent alleen dat jij heeeeeeel lekker bent hahahah
ciao
Tja..jaloezie zal blijven bestaan, zolang er mensen zijn..is nijdig zijn nier ver weg..
Er bestaat natuurlijke jaloezie..dus een gezonde dosis jaloezie is normaal en ook gewenst..het geeft een verhouding haar basislijnen scherp weer..
Je bent getrouwd..maar iemand heeft een oog op je vrouw laten vallen, en laat dit ook blijken..je wordt jaloez en kwaad..word je niet jaloez of kwaad, dan zijn die basislijnen veel te breed en onscherp...
Maar er bestaat ook ziekelijke jaloezie..eigenlijk een onvermogen om te relativeren..en dat is niet gezond..wel schadelijk voor alle beide partners..
fatima b thnxx ja dats ook een optie..maardat doe ik ook
ehh pinokio dat heb ik niet gezegd..elhamdoulilah ik ben trots op wat ik van allah heb gekregen..(gekkie)
enne mj dank jewel..voor jou reactie..
ik heb daar wat tenminste aan.. maar ik weet jaloezie dat is er bij iedereen.. maar soms vind ik het te ver gaan.. net alsof de mensen bang zijn dat je man of vrouw.. jouw zal verlatenen en meteen naar de ander toerennen
ik bedoel als ik met mijn man zou lopen op straat... en iemand kijkt of mij of hem aan.. ik zou me er niiks van aantrekken... ik bedoel.. het is normaal dat zoiets gebeurt..... en jaa als jij vertrouwen hebt in elkaar...dan zul je er ook niet bang van zijn ofzo???
feiza
[QUOTE]en jaa als jij vertrouwen hebt in elkaar...dan zul je er ook niet bang van zijn ofzo???
Inderdaad..vertrouwen is zeer belangrijk..maar dat krijg je niet zomaar..
MarocMissy
23-06-2002, 00:25
Origineel gepost door ffeiza
salaam..
FEIZA
k ga je eerlijk toegeven ik heb een keer een meisje geslagen zooooo hard op haar mond en ze had een beugel dus mijn hand lag open OMDAT k met mijn vriend liep en ze kwam zeggen tegen hem (ze kende hem MAAR dat wist ik niet) toen zei ze tegen hem wat moet je met haar kom naar mij toe ZONDER natedenken heb k haar die klap gegeven. toen zei hij pas ik ken haar dat is mijn buurmeisje en ze maakt maar een grapje
k ben ook heel jaloers normaal zegt een jongen je mag dit en dat niet
MAAR BIJ MIJ IS HET ANDERSOM k zeg tegen MIJN vriend je mag dit en dat niet RAAR HE
OOK AL WIL JE HET NIET HET GAAT VANZELF GELOOF ME NOU MAAR WALLAH
KUSSIES NABILA
tetouani79
23-06-2002, 14:40
ja loezie hoort nou eenmaal bij een relatie, als je niet jaloerz bent betekend het dat je niks geeft om je partner. ik zeg niet dat je iedern moet gaan slaan die naar je partner kijkt, nee dat is een ziekelijke vorm van jaloezie. iedereen is is weleens jaloers, het hoort ook zo te zij, het gaat onbewust je kan er niks aan doen. maar de kunst is om het niet te laten zien, ik bedoel je moet je partner er niet mee gaan lastig vallen, dat schaadt je relatie. door te veel jaloezie onstaan er irretaties en dan loopt de raltie niet goed af. als je af en toe laat zien dat je toch wel een beitje jaloes kan worden, dan heeft dat alleen maar een posetieve bijdrage aan je relatie.
de engel is een wel eens jaloers :engel: :engel:
Origineel gepost door tetouani79
ja loezie hoort nou eenmaal bij een relatie, als je niet jaloerz bent betekend het dat je niks geeft om je partner. ik zeg niet dat je iedern moet gaan slaan die naar je partner kijkt, nee dat is een ziekelijke vorm van jaloezie. iedereen is is weleens jaloers, het hoort ook zo te zij, het gaat onbewust je kan er niks aan doen. maar de kunst is om het niet te laten zien, ik bedoel je moet je partner er niet mee gaan lastig vallen, dat schaadt je relatie. door te veel jaloezie onstaan er irretaties en dan loopt de raltie niet goed af. als je af en toe laat zien dat je toch wel een beitje jaloes kan worden, dan heeft dat alleen maar een posetieve bijdrage aan je relatie.
de engel is een wel eens jaloers :engel: :engel:
Daar ben ik volledig mee eens in wat je zegt :)
salaam...
dank jullie wel allemaal voor jullie reacties...
en jep tetouani daar heb jij helemaal gelijk in...dat hoort er ook bij....
waarom ik deze topic opende was gewoon uit nieuwsgierigheid..en hoe andere erover denken..
thnx allemaal
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.