Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help!! Ik heb haaruitval

Pagina's : [1] 2

LZN
22-09-2006, 19:15

wie weet wat ik zou moeten doen.

bandidaa
22-09-2006, 19:31
ik heb da ook gehad toen ben ik olie van hab sawda (zwarte zaad olie) gaan gebruiken nu heb ik weer vol hara en geen haar uit val drie maanden gebruikt toen zag ik al resultaat de olie zorgt er voor dat je haar groeit dus van uit de haar wortel wat dus betekend dat de uit gevallen haartjes weer snel terug zullen komen

ArabLady25
22-09-2006, 19:45
vitamine B complex forte helpt heel goed tegen haaruitval..ik had ook heel erg veel last van haaruitval maar naar een paar weken vitamine slikken kreeg ik steeds minder last tot helemaal geen last meer!!Het is echt een aanrader en het kan geen kwaad.

ewaa
22-09-2006, 19:48
ik heb da ook gehad toen ben ik olie van hab sawda (zwarte zaad olie) gaan gebruiken nu heb ik weer vol hara en geen haar uit val drie maanden gebruikt toen zag ik al resultaat de olie zorgt er voor dat je haar groeit dus van uit de haar wortel wat dus betekend dat de uit gevallen haartjes weer snel terug zullen komen Hoe gebruikte je die hawb sawda en hoe vaak? kan je het hier in NL halen?

bandidaa
22-09-2006, 19:54

gebruiks aanwijzing staat oip de verpakking eerste week 3 keer en de rest van de weken 2 keer en na driemaanden doe ik het nu gewoon 1 keer per week het is te koop bij marokkaanse winkeltjes of bij mensen die op de markt staan en koran en islam boekjes verkopen trouwen wat hier boven al is vermeld heb ook gehoord dat vit b complex goed is voor je haar maar ook voor huid en nagels maar je krijgt er ook honger van b6 is ook goed voor je haar en daar krijg je geen honger van heb ik me laten vertellen door mijn kapper :kus

ewaa
22-09-2006, 19:56
doe je het voor het slapen in je haar ofzo?

bandidaa
22-09-2006, 20:08
neej gewoon in de middag gewoon erin laten je hoeft het nie uit te spoelen

samahe
22-09-2006, 23:51
gebruiks aanwijzing staat oip de verpakking eerste week 3 keer en de rest van de weken 2 keer en na driemaanden doe ik het nu gewoon 1 keer per week het is te koop bij marokkaanse winkeltjes of bij mensen die op de markt staan en koran en islam boekjes verkopen trouwen wat hier boven al is vermeld heb ook gehoord dat vit b complex goed is voor je haar maar ook voor huid en nagels maar je krijgt er ook honger van b6 is ook goed voor je haar en daar krijg je geen honger van heb ik me laten vertellen door mijn kapper :kus salaam, moet je haba sawda met olie mixen want het zijn toch zaadjes?

missnawel
23-09-2006, 00:50
Kan je er ook dikker van worden als je vitaminen b inslikt voor je haar?

WitChie
23-09-2006, 09:33
wie weet wat ik zou moeten doen Ik had het ook en heb toen mijn haar een beetje geknipt. ;)

missnawel
23-09-2006, 11:06
Ik had het ook en heb toen mijn haar een beetje geknipt. ;) ik heb mijn haar ook gisteren geknipt, heeft het bij jou dus geholpen?

WitChie
23-09-2006, 11:15
ik heb mijn haar ook gisteren geknipt, heeft het bij jou dus geholpen? Yuppppppp. :) Ik heb opeens helemaal géén haar-uitval meer.

SweetCheeks
23-09-2006, 11:29
Yuppppppp. :) Ik heb opeens helemaal géén haar-uitval meer. Ik herken dit, idd:) Maar na twee weken begint de pret weer...:moe:

moda_maroc
23-09-2006, 11:33
ik heb hier op m.nl veel gelezen over amla oil dat die goed is, dat is ook de olie die mijn moeder vroger voor mij gebruikte toen ik nog lekker dikkkkkkkkkkkkkkkkk haar had nu gebruik ik dat weer(sinds gister) ruikt heerlijkkkkkk ik ben van plan om de schuim te laten staan, ik hou het alleen op amla oil. als ik na een paar maanden geen verschil zie,of dat mijn haaruitval erger wordt dan ga ik over op zwartezaad olie ik laat het jullie wel weten hoe amla oil bevalt

WitChie
23-09-2006, 11:41

Ik herken dit, idd:) Maar na twee weken begint de pret weer...:moe: Raar hoor. Ik heb nu al een maand geleden geknipt en heb echt géén haar-uitval meer! :)

Pagina's : [1] 2