Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Berichten om van te kotsen!

Pagina's : [1] 2 3

LZN
29-06-2003, 20:37

Reacties waar ik een gruwelijke hekel aan heb op het forum zijn de volgende: - “Ik dacht dat je slim was…..” Dit wordt me wel eens verteld als ik iets uit waar iemand het niet mee eens is…. Vervolgens wordt de vergissing uitgesproken over de indruk die er over mijn intelligentie onderhouden werd. Alsof ik er wakker van lig… Zeker toen Vikker er mee aan kwam zetten; Jacko heeft het ook wel eens gedaan. Voor eens en altijd: Het interesseert me niet als je me niet slim vindt, als je me wel slim vindt bewijs je tenminste dat je zelf niet dom bent. - “Zita heeft gesproken…..” Hiermee heb ik Miss_Fatoes dikwijls zien aankomen. Steeds als ze niet wist wat ze moest zeggen maar toch wou laten zien dat ze hoe dan ook altijd iets te zeggen heeft kwam ze aanzetten met zoiets. Het is een geheim wapen voor de leeghoofden. Als je niet weet wat je moet zeggen kun je gewoon je kop dicht houden. Kop dicht! - “Plaatje” Neb komt hier aanzetten met plaatjes. Telkens post ze dezelfde plaatjes overal. Ze komt niet eens met nieuwe plaatjes aanzetten. In het begin zijn ze grappig om te zien; nu allang niet meer. Sommige mensen weten gewoon niet wanneer ze moeten ophouden met een grapje. In het geval van Neb is het zo dat ze gewoon geen tekst kan typen omdat ze daar te dom voor is. Een plaatje is dan wel een goede oplossing… Het zou te gek zijn als ze haar eigen plaatjes zou tekenen zoals Zita doet…. Maar ook daar is ze te dom voor. - “Nazi…” Ik maak hier steeds mensen mee die me uitmaken voor Nazi… Ik snap het maar niet, het is voor mij echt geen belediging. Dit heb ik allang meegedeeld. Ik heb ook allang gezegd niet dol te zijn op Joden… Als dat van mij een Nazi maakt dan neem ik daar heus genoegen mee. Kom een keer met iets nieuws roept Grendel altijd naar Amazoeloe… Alleen het gegeven dat hij telkens maar weer herhaalt dat Amazoeloe met iets nieuws moet komen getuigt ervan dat hij niet over creativiteit beschikt en dat hij zijn eigen advies moet opvolgen. Voor de mensen die me vertellen dat ik een Nazi ben: You make me PROUD! - kldgyualyglaygdlayigdla Dit is een reactie waar ik MrCharme dikwijls op betrapt heb…. Hij ramt zijn hoofd maar wat tegen het toetsenbord. F.uckhead! Het lijstje gaat nog een stukje voort, maar ik heb nu geen zin meer…. Reacties van mensen die niet weten waar ze het over hebben vind ik ook zo vreselijk. Reacties met Meer dan 1 emoticon… Vreselijk. Post dan gewoon een plaatje zoals Neb doet, die weet ook niet hoe ze zich moet uitdrukken…. Emoticons moeten verboden worden, degeen die ze gebruikt krijgt eerst een waarschuwing en daarna wordt zijn huis afgebrand. Waar ik in ieder geval ook een hekel aan heb zijn orgeldraaiers. Die mensen zijn evil en ze moeten afgeschoten worden. Wat is er mis met dit land dat iemand geld bij elkaar kan bedelen door een rotherrie te produceren. Laat die gasten een baan zoeken… They just piss me off, ignorant f.ucks! Ik maak toch ook geen herrie op straat? Schaamteloos als orgeldraaiers zijn vragen zij er ook nog eens geld voor. Laat ze een baan gaan zoeken, wat is er mis met ze. Wat is dat eigenlijk met orgelmuziek? Hebben mensen geen zelfbewustzijn meer? Laat me weten waar jij een hekel aan hebt. Laat me ook weten aan wat voor reacties je een hekel hebt op dit forum. Als je een hekel hebt aan mij, GOOD! Ik haat jou ook! Ik gebruik zelfs al mijn vrije tijd om je te haten. Mijn grenzeloze giftige haat zal je heel binnenkort nog je dood betekenen! Mijn haat dringt door alles heen en vernietigt het. Ik haat je. Man, wat haat ik je. Je weet dat ik je haat! Zita..

Aliplus
29-06-2003, 20:46
Het lijkt wel of je alles haat

miss_Fatoesh
29-06-2003, 21:03
Origineel gepost door Nibazat Reacties waar ik een gruwelijke hekel aan heb op het forum zijn de volgende: - “Ik dacht dat je slim was…..” Dit wordt me wel eens verteld als ik iets uit waar iemand het niet mee eens is…. Vervolgens wordt de vergissing uitgesproken over de indruk die er over mijn intelligentie onderhouden werd. Alsof ik er wakker van lig… Zeker toen Vikker er mee aan kwam zetten; Jacko heeft het ook wel eens gedaan. Voor eens en altijd: Het interesseert me niet als je me niet slim vindt, als je me wel slim vindt bewijs je tenminste dat je zelf niet dom bent. - “Zita heeft gesproken…..” Hiermee heb ik Miss_Fatoes dikwijls zien aankomen. Steeds als ze niet wist wat ze moest zeggen maar toch wou laten zien dat ze hoe dan ook altijd iets te zeggen heeft kwam ze aanzetten met zoiets. Het is een geheim wapen voor de leeghoofden. Als je niet weet wat je moet zeggen kun je gewoon je kop dicht houden. Kop dicht! - “Plaatje” Neb komt hier aanzetten met plaatjes. Telkens post ze dezelfde plaatjes overal. Ze komt niet eens met nieuwe plaatjes aanzetten. In het begin zijn ze grappig om te zien; nu allang niet meer. Sommige mensen weten gewoon niet wanneer ze moeten ophouden met een grapje. In het geval van Neb is het zo dat ze gewoon geen tekst kan typen omdat ze daar te dom voor is. Een plaatje is dan wel een goede oplossing… Het zou te gek zijn als ze haar eigen plaatjes zou tekenen zoals Zita doet…. Maar ook daar is ze te dom voor. - “Nazi…” Ik maak hier steeds mensen mee die me uitmaken voor Nazi… Ik snap het maar niet, het is voor mij echt geen belediging. Dit heb ik allang meegedeeld. Ik heb ook allang gezegd niet dol te zijn op Joden… Als dat van mij een Nazi maakt dan neem ik daar heus genoegen mee. Kom een keer met iets nieuws roept Grendel altijd naar Amazoeloe… Alleen het gegeven dat hij telkens maar weer herhaalt dat Amazoeloe met iets nieuws moet komen getuigt ervan dat hij niet over creativiteit beschikt en dat hij zijn eigen advies moet opvolgen. Voor de mensen die me vertellen dat ik een Nazi ben: You make me PROUD! - kldgyualyglaygdlayigdla Dit is een reactie waar ik MrCharme dikwijls op betrapt heb…. Hij ramt zijn hoofd maar wat tegen het toetsenbord. F.uckhead! Het lijstje gaat nog een stukje voort, maar ik heb nu geen zin meer…. Reacties van mensen die niet weten waar ze het over hebben vind ik ook zo vreselijk. Reacties met Meer dan 1 emoticon… Vreselijk. Post dan gewoon een plaatje zoals Neb doet, die weet ook niet hoe ze zich moet uitdrukken…. Emoticons moeten verboden worden, degeen die ze gebruikt krijgt eerst een waarschuwing en daarna wordt zijn huis afgebrand. Waar ik in ieder geval ook een hekel aan heb zijn orgeldraaiers. Die mensen zijn evil en ze moeten afgeschoten worden. Wat is er mis met dit land dat iemand geld bij elkaar kan bedelen door een rotherrie te produceren. Laat die gasten een baan zoeken… They just piss me off, ignorant f.ucks! Ik maak toch ook geen herrie op straat? Schaamteloos als orgeldraaiers zijn vragen zij er ook nog eens geld voor. Laat ze een baan gaan zoeken, wat is er mis met ze. Wat is dat eigenlijk met orgelmuziek? Hebben mensen geen zelfbewustzijn meer? Laat me weten waar jij een hekel aan hebt. Laat me ook weten aan wat voor reacties je een hekel hebt op dit forum. Als je een hekel hebt aan mij, GOOD! Ik haat jou ook! Ik gebruik zelfs al mijn vrije tijd om je te haten. Mijn grenzeloze giftige haat zal je heel binnenkort nog je dood betekenen! Mijn haat dringt door alles heen en vernietigt het. Ik haat je. Man, wat haat ik je. Je weet dat ik je haat! Zita. Zita heeft gesproken!!! :D Ooh mijn god, jij bent echt ziek in je hoofd!! En dit is nog zacht uitgedrukt. Jij bent zo ziek dat jij zo ver heen bent dat het nooit maar dan ook nooit meer goed komt. Al deze negatieve haat.............who gives a **** what jij haat...........ga met jezelf spelen. Misschien dat dit enige voldoenig geeft in jouw trieste zielige bestaan. Of nog beter.........doe ons allemaal een lol (ja, ik weet het is teveel gevraagd) en spring van een 10 hoog. Weet je ondanks dit, haat ik je niet! Ik bedoel...........je weet niet beter met jouw zieke geest!! Miss_fatoesh

BeautifulLady
29-06-2003, 21:14
Origineel gepost door Nibazat Reacties waar ik een gruwelijke hekel aan heb op het forum zijn de volgende: - “Ik dacht dat je slim was…..” Dit wordt me wel eens verteld als ik iets uit waar iemand het niet mee eens is…. Vervolgens wordt de vergissing uitgesproken over de indruk die er over mijn intelligentie onderhouden werd. Alsof ik er wakker van lig… Zeker toen Vikker er mee aan kwam zetten; Jacko heeft het ook wel eens gedaan. Voor eens en altijd: Het interesseert me niet als je me niet slim vindt, als je me wel slim vindt bewijs je tenminste dat je zelf niet dom bent. - “Zita heeft gesproken…..” Hiermee heb ik Miss_Fatoes dikwijls zien aankomen. Steeds als ze niet wist wat ze moest zeggen maar toch wou laten zien dat ze hoe dan ook altijd iets te zeggen heeft kwam ze aanzetten met zoiets. Het is een geheim wapen voor de leeghoofden. Als je niet weet wat je moet zeggen kun je gewoon je kop dicht houden. Kop dicht! - “Plaatje” Neb komt hier aanzetten met plaatjes. Telkens post ze dezelfde plaatjes overal. Ze komt niet eens met nieuwe plaatjes aanzetten. In het begin zijn ze grappig om te zien; nu allang niet meer. Sommige mensen weten gewoon niet wanneer ze moeten ophouden met een grapje. In het geval van Neb is het zo dat ze gewoon geen tekst kan typen omdat ze daar te dom voor is. Een plaatje is dan wel een goede oplossing… Het zou te gek zijn als ze haar eigen plaatjes zou tekenen zoals Zita doet…. Maar ook daar is ze te dom voor. - “Nazi…” Ik maak hier steeds mensen mee die me uitmaken voor Nazi… Ik snap het maar niet, het is voor mij echt geen belediging. Dit heb ik allang meegedeeld. Ik heb ook allang gezegd niet dol te zijn op Joden… Als dat van mij een Nazi maakt dan neem ik daar heus genoegen mee. Kom een keer met iets nieuws roept Grendel altijd naar Amazoeloe… Alleen het gegeven dat hij telkens maar weer herhaalt dat Amazoeloe met iets nieuws moet komen getuigt ervan dat hij niet over creativiteit beschikt en dat hij zijn eigen advies moet opvolgen. Voor de mensen die me vertellen dat ik een Nazi ben: You make me PROUD! - kldgyualyglaygdlayigdla Dit is een reactie waar ik MrCharme dikwijls op betrapt heb…. Hij ramt zijn hoofd maar wat tegen het toetsenbord. F.uckhead! Het lijstje gaat nog een stukje voort, maar ik heb nu geen zin meer…. Reacties van mensen die niet weten waar ze het over hebben vind ik ook zo vreselijk. Reacties met Meer dan 1 emoticon… Vreselijk. Post dan gewoon een plaatje zoals Neb doet, die weet ook niet hoe ze zich moet uitdrukken…. Emoticons moeten verboden worden, degeen die ze gebruikt krijgt eerst een waarschuwing en daarna wordt zijn huis afgebrand. Waar ik in ieder geval ook een hekel aan heb zijn orgeldraaiers. Die mensen zijn evil en ze moeten afgeschoten worden. Wat is er mis met dit land dat iemand geld bij elkaar kan bedelen door een rotherrie te produceren. Laat die gasten een baan zoeken… They just piss me off, ignorant f.ucks! Ik maak toch ook geen herrie op straat? Schaamteloos als orgeldraaiers zijn vragen zij er ook nog eens geld voor. Laat ze een baan gaan zoeken, wat is er mis met ze. Wat is dat eigenlijk met orgelmuziek? Hebben mensen geen zelfbewustzijn meer? Laat me weten waar jij een hekel aan hebt. Laat me ook weten aan wat voor reacties je een hekel hebt op dit forum. Als je een hekel hebt aan mij, GOOD! Ik haat jou ook! Ik gebruik zelfs al mijn vrije tijd om je te haten. Mijn grenzeloze giftige haat zal je heel binnenkort nog je dood betekenen! Mijn haat dringt door alles heen en vernietigt het. Ik haat je. Man, wat haat ik je. Je weet dat ik je haat! Zita. Rustig aan Zita, denk aan je hart ;) :zwaai:

miss_Fatoesh
29-06-2003, 21:38

Origineel gepost door Nibazat Kijk dit is nou zo'n bericht om van te kotsen. Het enige wat ik vroeg was of je kunt aangeven waar je een hekel aan hebt. Miss FatAss, je bent dom! Je weet dat je dom bent! Zita. ZITA HEEFT GESPROKEN!!! :D :D Ik heb geen hekel aan jou, maar ga vooral zo door. Dan wordt ik jouw allergrootste vriendin................I just love hating you..............you know that!! Volgens mij ben jij gewoon een vijftienjarige jongetje dat geen vrienden heeft en de hele dag opgesloten zit in zijn zielige kamertje. Meskien, ik begin bijna medelij met je te krijgen..............

an3sdej
29-06-2003, 22:33
Zita is w.s. gezakt voor z'n/haar eindexamen :-) En dat samen met een borderline syndroom, dan krijg je zoiets hihihi.

grendel
30-06-2003, 09:51
Origineel gepost door jacko Vikker Het enige waar jij voor bestaat is om anderen op hun tenen te trappen. Negeer mij en ik negeer jou, blijf uit mn buurt. Ahum ahum :D Gelieve mij de vrijheid te gunnen om als Marokkaan jullie beide witte "autochtone" kerels hier op dit Marokkaans forum op te roepen om een beetje aardig met elkaar om te gaan. :melig2: :zwaai:

grendel
30-06-2003, 10:34
Origineel gepost door jacko Wat een discriminatie!!! Mogen Kazen niet zo vuilbekken als de Moro's?? Schande!!! ;) Klachten kunt u in drievoud deponeren bij het hoofdkantoor. U krijgt binnen 3 weken bericht waartegen u eventueel bezwaar kunt indienen. Met de vriendelijk groeten, El Moro Grande, :D

hhtWillem
30-06-2003, 10:56
Origineel gepost door miss_Fatoesh ZITA HEEFT GESPROKEN!!! :D :D Ik heb geen hekel aan jou, maar ga vooral zo door. Dan wordt ik jouw allergrootste vriendin................I just love hating you..............you know that!! Volgens mij ben jij gewoon een vijftienjarige jongetje dat geen vrienden heeft en de hele dag opgesloten zit in zijn zielige kamertje. Meskien, ik begin bijna medelij met je te krijgen.............. Zo zie je maar, haat en liefde liggen zo dicht bij elkaar... :p :cool:

Moezhint
30-06-2003, 11:19
Origineel gepost door grendel Ahum ahum :D Gelieve mij de vrijheid te gunnen om als Marokkaan jullie beide witte "autochtone" kerels hier op dit Marokkaans forum op te roepen om een beetje aardig met elkaar om te gaan. :melig2: :zwaai: Mocht je in je wildste dromen wensen dat je Marokkaan bent, haha...wallah je bent ziek! mensen die hun nationaliteit ontkennen zijn ziek! Hoe is het zover gekomen??

grendel
30-06-2003, 11:25
Origineel gepost door vikker We doen ons best...ik weet niet voor wat, maar we doen ons best.. :o ..............civilization............... :D ;)

Desiree_H
30-06-2003, 11:26
Origineel gepost door Nibazat Kijk dit is nou zo'n bericht om van te kotsen. Het enige wat ik vroeg was of je kunt aangeven waar je een hekel aan hebt. Miss FatAss, je bent dom! Je weet dat je dom bent! Zita. Sorry, ik ben volgens mij te dom voor deze discussie. Zita vind het een zielige optie om in een discussie over hem te roepen dat ie niet slim is, en roept hier tegen iemand 'je weet dat je dom bent ??" :confused: Help, ik krijg hiervan kortsluiting in mijn hersens ! Nog een psychodokter in de zaal ??

grendel
30-06-2003, 11:27
Origineel gepost door Moezhint Mocht je in je wildste dromen wensen dat je Marokkaan bent, haha...wallah je bent ziek! mensen die hun nationaliteit ontkennen zijn ziek! Hoe is het zover gekomen?? Wil je me besneden -piep- zien ? Doe maar niet, Voor je het weet ben je een nymfomane :D Dag schatje, Nog een prettige vakantie, he, Kijk uit voor die g.eile mannetjes ,......... :D :zwaai:

rnaj
30-06-2003, 11:30
Grendel, zal ik als stadsgenoot van jouw deze controle taak maar even op mij nemen?

grendel
30-06-2003, 11:31

Origineel gepost door Nibazat Reacties waar ik een gruwelijke hekel aan heb op het forum zijn de volgende: - “Ik dacht dat je slim was…..” Dit wordt me wel eens verteld als ik iets uit waar iemand het niet mee eens is…. Vervolgens wordt de vergissing uitgesproken over de indruk die er over mijn intelligentie onderhouden werd. Alsof ik er wakker van lig… Zeker toen Vikker er mee aan kwam zetten; Jacko heeft het ook wel eens gedaan. Voor eens en altijd: Het interesseert me niet als je me niet slim vindt, als je me wel slim vindt bewijs je tenminste dat je zelf niet dom bent. - “Zita heeft gesproken…..” Hiermee heb ik Miss_Fatoes dikwijls zien aankomen. Steeds als ze niet wist wat ze moest zeggen maar toch wou laten zien dat ze hoe dan ook altijd iets te zeggen heeft kwam ze aanzetten met zoiets. Het is een geheim wapen voor de leeghoofden. Als je niet weet wat je moet zeggen kun je gewoon je kop dicht houden. Kop dicht! - “Plaatje” Neb komt hier aanzetten met plaatjes. Telkens post ze dezelfde plaatjes overal. Ze komt niet eens met nieuwe plaatjes aanzetten. In het begin zijn ze grappig om te zien; nu allang niet meer. Sommige mensen weten gewoon niet wanneer ze moeten ophouden met een grapje. In het geval van Neb is het zo dat ze gewoon geen tekst kan typen omdat ze daar te dom voor is. Een plaatje is dan wel een goede oplossing… Het zou te gek zijn als ze haar eigen plaatjes zou tekenen zoals Zita doet…. Maar ook daar is ze te dom voor. - “Nazi…” Ik maak hier steeds mensen mee die me uitmaken voor Nazi… Ik snap het maar niet, het is voor mij echt geen belediging. Dit heb ik allang meegedeeld. Ik heb ook allang gezegd niet dol te zijn op Joden… Als dat van mij een Nazi maakt dan neem ik daar heus genoegen mee. Kom een keer met iets nieuws roept Grendel altijd naar Amazoeloe… Alleen het gegeven dat hij telkens maar weer herhaalt dat Amazoeloe met iets nieuws moet komen getuigt ervan dat hij niet over creativiteit beschikt en dat hij zijn eigen advies moet opvolgen. Voor de mensen die me vertellen dat ik een Nazi ben: You make me PROUD! - kldgyualyglaygdlayigdla Dit is een reactie waar ik MrCharme dikwijls op betrapt heb…. Hij ramt zijn hoofd maar wat tegen het toetsenbord. F.uckhead! Het lijstje gaat nog een stukje voort, maar ik heb nu geen zin meer…. Reacties van mensen die niet weten waar ze het over hebben vind ik ook zo vreselijk. Reacties met Meer dan 1 emoticon… Vreselijk. Post dan gewoon een plaatje zoals Neb doet, die weet ook niet hoe ze zich moet uitdrukken…. Emoticons moeten verboden worden, degeen die ze gebruikt krijgt eerst een waarschuwing en daarna wordt zijn huis afgebrand. Waar ik in ieder geval ook een hekel aan heb zijn orgeldraaiers. Die mensen zijn evil en ze moeten afgeschoten worden. Wat is er mis met dit land dat iemand geld bij elkaar kan bedelen door een rotherrie te produceren. Laat die gasten een baan zoeken… They just piss me off, ignorant f.ucks! Ik maak toch ook geen herrie op straat? Schaamteloos als orgeldraaiers zijn vragen zij er ook nog eens geld voor. Laat ze een baan gaan zoeken, wat is er mis met ze. Wat is dat eigenlijk met orgelmuziek? Hebben mensen geen zelfbewustzijn meer? Laat me weten waar jij een hekel aan hebt. Laat me ook weten aan wat voor reacties je een hekel hebt op dit forum. Als je een hekel hebt aan mij, GOOD! Ik haat jou ook! Ik gebruik zelfs al mijn vrije tijd om je te haten. Mijn grenzeloze giftige haat zal je heel binnenkort nog je dood betekenen! Mijn haat dringt door alles heen en vernietigt het. Ik haat je. Man, wat haat ik je. Je weet dat ik je haat! Zita. ---------------OKAY ALLEMAAL, EN NU IN KOOR----------------- Allways look on the bright side of life Some things in life are bad They can really make you mad Other things just make you swear and curse When you're chewing on life's gristle Don't grumle, give a whistle And this'll help things turn out for the best.... And... ... allways look on the bright side of life .... (Whistle) If life seems jolly rotten There's something you've forgotten And that's to laugh and smile and dance and sing When you're feeling in the dumps Don't be silly chumps Just purse your lips and whistle - that's the thing And ..... always look on the bright side of life.... (Whistle) Come on. Always look on the bright side of life.... (Whistle) For life is quite absurd And death's the final word You must always face the curtain with a bow Forget about your sin - give the audience a grin Enjoy it - it's your last chance anyhow. So always look on the bright side of death Just before you draw your terminal breath Life's a piece of shit When you look at it Life's a laugh and death's a joke, it's true You'll see it's all a show Keep'em laughing as you go Just remember that the last laugh is on you And always look on the bright side of life.... (Whistle) Come on guys, cheer up. Always look on the bright side of life.... Always look on the bright side of life.... Worse things happen at sea, you know. Always look on the bright side of life.... I mean - what have you got to lose? You know, you come from nothing - you're going back to nothing. What have you lost? Nothing! Always look on the bright side of life.... ---------------- :boogie: :hoera: :hoera:Other things just make you swear and curse Other things just make you swear and curse

Pagina's : [1] 2 3