Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Haarkleur

__Moslima__
20-09-2006, 21:26

Salaam aleikoum dames. ik wil een spoeling in me haar gaan doen, de kleur word dan donker natuurlijkparelmoer blond... want denken jullie, doen of niet??

Mizz_Ouarzazate
20-09-2006, 21:37
Ja ik wil t ook doen, maar is het echt niet schadelijk voor je haar? Wil graag een rode gloed in mijn haar. Gebruik elke maand henna..al een jaartje ofzo maar t pakt t niet jammer genoeg. Wil ook niet verven want dat is slecht voor mijn haar... Laat t me weten oke of het schadelijk is....

__Moslima__
20-09-2006, 21:42
Ja ik wil t ook doen, maar is het echt niet schadelijk voor je haar? Wil graag een rode gloed in mijn haar. Gebruik elke maand henna..al een jaartje ofzo maar t pakt t niet jammer genoeg. Wil ook niet verven want dat is slecht voor mijn haar... Laat t me weten oke of het schadelijk is.... Ik werk zelf in een kapsalon,ben ook kapster. Er is een nieuwe Lijn. Richesse heet het, het is van loreal. het is geen verf maar ook geen spoeling. Het is een semipermanente kleuring zonder ammoniak en dus niet schadelijk voor het haar! het is alleen te gerbuiken als je geen grijze haren hebt! Je kunt op internet opzoeken naar een kapper bij jou in de buurt die dit gebruikt. Ik gebruik het zelf ook, ik wil ook niet verven. en ben heel tevreden.

__Moslima__
20-09-2006, 21:43
ohja, je krijgt er geen uitgroei van! de kleur vervaagd

fazia85
20-09-2006, 22:10

Ik werk zelf in een kapsalon,ben ook kapster. Er is een nieuwe Lijn. Richesse heet het, het is van loreal. het is geen verf maar ook geen spoeling. Het is een semipermanente kleuring zonder ammoniak en dus niet schadelijk voor het haar! het is alleen te gerbuiken als je geen grijze haren hebt! Je kunt op internet opzoeken naar een kapper bij jou in de buurt die dit gebruikt. Ik gebruik het zelf ook, ik wil ook niet verven. en ben heel tevreden. hmm waar kan je dit halen

__Moslima__
20-09-2006, 22:18
hmm waar kan je dit halen Ik kom zelf van amsterdam, en ik haal het soms bij de groothandel! die zit bij de Arena. Dan koop je gewoon 1 malig zo'n fles met waterstof, een verf mengbakje, een kwast en een kleur die je mooi vind... of je gaat naar de kapper toe bij jou in de buurt. je kunt op internet opzoeken naar een richesse kapper bij jou in de buurt. moet je naar loreal.nl gaan en dan kun je het mischien daar vinden.

fazia85
20-09-2006, 22:20
hmmm, ik kan het toch ook gewoon door iemand iemand in de fam laten doen weet je wat het kost

__Moslima__
20-09-2006, 22:26
jah tuurlijk kun je het door iemand laten doen... Zo'n tube kost 8, 50 geloof ik en zo'n fles water stof... is 12 euro....

fazia85
20-09-2006, 22:27
jah tuurlijk kun je het door iemand laten doen... Zo'n tube kost 8, 50 geloof ik en zo'n fles water stof... is 12 euro.... hmmm mazian soukrann

__Moslima__
20-09-2006, 22:42
hmmm mazian soukrann graaag gedaaaan