Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar moet je het allemaal over hebben voordat je aan een huwelijk begint?

Pagina's : [1] 2

Prinz
20-09-2006, 15:38

Hallo luitjes, ik hoop dat jullie me kunnen vertellen waar je het allemaal over moet hebben met je verloofde voordat je aan een huwelijk begint. Wat voor vragen moet ik allemaal stellen, zodat ik weet waar ik aan toe ben als ik eenmaal getrouwd ben? Ik lees hier allemaal verhalen over dat sommige mannen als ze eenmaal getrouwd zijn helemaal veranderen. Vreselijk lijkt me dat! Ik hoop op nuttige reacties. Veel liefs Prinz.

nora30
20-09-2006, 15:51
salam ik weet niet wat voor stijl kleding je draagt, maar ik zou daar ook over praten met hem dat hij niet straks gaat verwachten dat jij je anders gaat kleden, en ik zou ook over vriendinnen hebben, wat ik gehoord heb is dat sommige mannen niet willen dat je met je vriendinnen optrekt.

noona
20-09-2006, 15:59
wat voor jezelf belangrijk is, voor mij was dat blijven werken , niet gelijk kids en gewoon mezelf blijven

faaatje66
20-09-2006, 16:04
geloof kledingstyle werken vrijheid in bepaalde dingen huishoudelijke takenverdeling

AdvocaatHanan
20-09-2006, 16:07

geloof kledingstyle werken vrijheid in bepaalde dingen huishoudelijke takenverdeling Hoe is het met jou chickie. Lang niet gezien op m.nl.

Prinz
20-09-2006, 16:12
salam ik weet niet wat voor stijl kleding je draagt, maar ik zou daar ook over praten met hem dat hij niet straks gaat verwachten dat jij je anders gaat kleden, en ik zou ook over vriendinnen hebben, wat ik gehoord heb is dat sommige mannen niet willen dat je met je vriendinnen optrekt. Ik ga 200 km verder wonen, dus dan woon ik erg ver van mn vriendinnen.

AdvocaatHanan
20-09-2006, 16:16
hey lieverd met moi gaat goed hamdoulilah.>!! ik ben meestal op woensdag donderdag en vrijdag op m.nl omdat ik dan ook op werk ben.. in t weekend en andere dagen zit ik thuis en dan ben ik te druk met andere dingen om achter internet te zitten......... hoe gaat ie met jou..? Werken op m.nl:haha: Met mij gaat het ook goed alhamdulilah. Ik heb net een schotel in de oven gedaan...maar ik kan niet wachten. Heb honger:kwaad:

fatt
20-09-2006, 16:17
Ik heb niets met mijn man toen afgesproken, behalve dat we binnen een jaar na onze verloving willen trouwen... Vaak ligt het eraan hoe de man zelf is, kijk als je vooraf afspreekt dat je dit mag en dat, en hij is gewoon een eikel van een man, dan gaat ie ja zeggen jij mag alles, maar als je eenmaal binnen bent weet ie het allemaal niet meer... Groetjes Fat

Prinz
20-09-2006, 16:18
Werken op m.nl:haha: Met mij gaat het ook goed alhamdulilah. Ik heb net een schotel in de oven gedaan...maar ik kan niet wachten. Heb honger:kwaad: Lekker! mjam, ik krijg honger door jou :hihi:

AdvocaatHanan
20-09-2006, 16:19
Lekker! mjam, ik krijg honger door jou :hihi: Kom eten....ik heb genoeg gemaakt voor tien man:D

AdvocaatHanan
20-09-2006, 16:21
Ik heb niets met mijn man toen afgesproken, behalve dat we binnen een jaar na onze verloving willen trouwen... Vaak ligt het eraan hoe de man zelf is, kijk als je vooraf afspreekt dat je dit mag en dat, en hij is gewoon een eikel van een man, dan gaat ie ja zeggen jij mag alles, maar als je eenmaal binnen bent weet ie het allemaal niet meer... Groetjes Fat Ik houd wel van een man die mij een beetje onderdrukt. Een echt man:love:

Prinz
20-09-2006, 16:22
Kom eten....ik heb genoeg gemaakt voor tien man:D Haha oh wat lief! :kus:

Nysha
20-09-2006, 16:23
wat moet je afspreken...? je kunt van alles afspreken maar een man kan daarna zeggen..ik wi lhet anders.. het gata erom dat je hem leert kennen

AdvocaatHanan
20-09-2006, 16:26
Haha oh wat lief! :kus: ;)

Prinz
20-09-2006, 16:28

wat moet je afspreken...? je kunt van alles afspreken maar een man kan daarna zeggen..ik wi lhet anders.. het gata erom dat je hem leert kennen Ja dat is wel zo. Maar ik wil sowieso een aantal dingen afspreken zodat ik een beetje weet waar ik aan toe ben.

Pagina's : [1] 2