Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : turkije heeft gewonnen

Pagina's : [1] 2 3 4

Chaimae
22-06-2002, 16:26

hier in breda zjn alle turken de straat op met auto's zeven personen in een auto en sommige zelfs op het dak net als of ze een bruid aan het wegbrengen zijn toeteren schreeuwen op auto's springen is dit alleen hier in breda of ook andere steden

Cina
22-06-2002, 16:33
Hier in Gouda ook, heb net gewerkt en ik schrok me dood onderweg...viel bijna van m'n fiets af door het getoeter, hihi :D Maar geef toe...het is wel leuk voor ze!

Chaimae
22-06-2002, 16:35
ja jammer van senegal hun mochten eiglijk ook best winnen van mij omdat dit hun eerste wk is en omdat het afrikanen zijn maarja turkije is niet erg

Chaimae
22-06-2002, 16:36
oja wij zouden het zelfde gedaan hebben misschien zijn er nou zelfs marokanen aan het feesten

Chaimae
22-06-2002, 16:39

ze hebben hem nog niet en ik hoorde op de radio zo een turk in gebroken nl zeggen van wij zijn kampioen

Pebbles
22-06-2002, 16:40
Origineel gepost door cina Hier in Gouda ook, heb net gewerkt en ik schrok me dood onderweg...viel bijna van m'n fiets af door het getoeter, hihi :D Maar geef toe...het is wel leuk voor ze! HEEEEEEE, eindelijk een gouwenaar!!!!!!!!!!! Mis ik nou weer wat in Gouda, valt er eindelijk 's wat te beleven ben ik er weer niet bij............ Ik vraag me af wie je bent..uuuuuhhh, laat me raden.....geen idee, geef me 's een hint.............. Groetjes van een Gouwenaar!!

tetouania_zina
22-06-2002, 16:53
hier in amsterdam zijn ze door het dolle heen allemaal met een turkse vlag en bij hun winkels rode en witte balonnen :rolleyes: en de hele dag toeteren... ik was voor senegal :D jammer voor ze en voor mij :D :D

tetouania_zina
22-06-2002, 16:55
ook vond ik het zielig voor spanje...(msaken) :( :huil:

Cina
Origineel gepost door Pebbles HEEEEEEE, eindelijk een gouwenaar!!!!!!!!!!! Mis ik nou weer wat in Gouda, valt er eindelijk 's wat te beleven ben ik er weer niet bij............ Ik vraag me af wie je bent..uuuuuhhh, laat me raden.....geen idee, geef me 's een hint.............. Groetjes van een Gouwenaar!! Heb je net een privémail gestuurd! ;)

Chaimae
maarre ligt senegal er helemaal uit of hebben ze nog een kans

Cina
22-06-2002, 16:56
Origineel gepost door tetouania_zina ook vond ik het zielig voor spanje...(msaken) :( :huil: Niet huilen lieverd, kom maar ik troost je wel! :p

fatimab
22-06-2002, 16:57
Origineel gepost door chemie maarre ligt senegal er helemaal uit of hebben ze nog een kans ze mogen naar huis!!!! geen tweede kans!

tetouania_zina
22-06-2002, 16:58
Origineel gepost door cina Niet huilen lieverd, kom maar ik troost je wel! :p ] snik snik :huil: :huil: w8 maar a temchount :D

Chaimae
22-06-2002, 17:04
aaaaaah jammer ik wilde dat senegal won maarja ik kan niet alles hebben

Boyfriend
22-06-2002, 17:06

Origineel gepost door chemie aaaaaah jammer ik wilde dat senegal won maarja ik kan niet alles hebben TEZZZZZZZZ QARDASH HEEFT GEWONNEN DIE OPT WERK ZULLEN VOLGENDE WEEK COMMENTAAR GEVEN TEGEN DIE NEGERS VAN SENEGALL MSEEEEIIIKEN :(

Pagina's : [1] 2 3 4