Bekijk originele versie : Hey dames...
alhoceimagirl20
20-09-2006, 15:20
Ik heb namelijk weer een vraagje. Ben vorig weekend naar een trouwfeest geweest, Ik had men haar gestijld en het zag er wel goed uit, maar daarna eenmaal aangekomen daar en de hele tijd zitten dansen begon mijn haar helemaal te krullen! Het zag er zo fucking lelijk uit. Ik haat dat als het zo begint te krullen. IK kan toch niet de hele tijd blijven zitten op men stoel. Dus mijn vraag is :
Wat doen jullie in je haren bijv zodat het mooi stijl blijft??? IK hoor het graag :D
:kus: :kus: :kus:
Goodwife
20-09-2006, 15:33
goeie vraag ik denk niet dat daar een oplossing voor is :(
want als je gaat zweten word het nat
en dan heeft het dezelfde werking als water
kuszz d
alhoceimagirl20
20-09-2006, 16:48
ja, maar je hebt zo van die meisjes waarbij het stijl blijft. Daarom vroeg ik me af hoe ze het doen?
jaa dit wil ik ook weten!
salam
ken je die reklame van andrelon, mischien moet je het zelfde gebruiken als wat het meisje gebruikt.
welke reclame, er zijn zoveel reclames van andrelon... iets specifieker graag.
welke reclame, er zijn zoveel reclames van andrelon... iets specifieker graag.
salam,
ik bedoel van dat meisje wat ieder keer uit ging en presies op tijd thuis kwam voor dat haar haren gingen krullen, maar na dat zei dat spul van andrelon had gebruikt kon ze wat langer uitgaan.
anders moet je in de winkel gaan kijken als ik de reklame moet geloven dan is het goed.
alhoceimagirl20
20-09-2006, 17:32
ja, ik ken die reklame. Maar dat was reklame voor een krullenshampoo. zema om uw krullen in toom te houden. Dus denk niet dat dat een oplossing is :(
Toch bedankt :D
asmae_tetouani
20-09-2006, 19:13
hangt er ook vanaf welke stijltang je gebruikt..
die chi tang blijft je haren wel mooi stijl van..
Saloua1978
20-09-2006, 19:36
Ik heb namelijk weer een vraagje. Ben vorig weekend naar een trouwfeest geweest, Ik had men haar gestijld en het zag er wel goed uit, maar daarna eenmaal aangekomen daar en de hele tijd zitten dansen begon mijn haar helemaal te krullen! Het zag er zo fucking lelijk uit. Ik haat dat als het zo begint te krullen. IK kan toch niet de hele tijd blijven zitten op men stoel. Dus mijn vraag is :
Wat doen jullie in je haren bijv zodat het mooi stijl blijft??? IK hoor het graag :D
:kus: :kus: :kus:
Kep toevallig ook ene bruiloft gehad. Waar had jij die bruiloft afgelopen weekend? Mijn haar is daar ook helemaal gekroest
ik zelf heb stijltang + CHI serum voor tijdens het stijlen en om glans erin te houden heb ik speciale kokosolie( van de toko) :D
maar kan aan je tang liggen of je haartype, ik heb bijv. lichte slag.
Ik denk dat het aan je haar ligt, maar zweet je zo erg dan?
Bentt_a_Ness
22-09-2006, 10:51
Dat probleem heb je vaak altijd wanneer je je haar stylt... zelfs met de chitang..
Het ligt er niet aan wat for tang je gebruikt .. wat je wel kan doen is na het style je haar late koelen... bijv als je vandaag een bruiloft zou hebben,.. dat je het een dag van te voren stylt.. en dat je die dag een hoofddoek om doet (ermee slaapt)zodat de warmte verdwijnt.. of wat ze ook wel eens in marokko doen is dat patcha.. met die spelden en met hoofdddoek.. zo verdwijnt de warmte en krult het haar de volgende dag veel minder of vaak helemaal niet. Het haar is dan beter in model dan als je het styled en gelijk ermee op pad gaat. Teminste, zo ga ik altijd aan het werk.. en het lukt altijd wel.:)
ma3a salama,
alhoceimagirl20
22-09-2006, 13:19
dank je wel lieverd, ga het proberen de volgende keer :kus:
alhoceimagirl20
22-09-2006, 13:20
Ik denk dat het aan je haar ligt, maar zweet je zo erg dan?
in het dagelijks leven niet, maar blijkbaar wel als ik ga dansen en zo, maar is toch normaal?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.