Bekijk originele versie : flare (wijdlopend) spijkerbroeken,het liefst lichte kleur
weet iemand van jullie waar k een leuke spijkerbroek kan kopen,flare model dus van strak naar wijd?k ben er echt al zo lang naar op zoek maar kan nix vinden.het liefst wil k een hele lichte blauwe of juist heel donker
alvast bedankt
sel.
_PrinsSesje_
20-09-2006, 11:11
Only, Vraag ernaar..:kus:
Halimachica
20-09-2006, 11:13
zijn ze nu in? want he t is nu toch juist de skinny jeans wat je overal ziet?
ja maar kvind die skinny jeans niet mooi.al zijn ze in;)
SweetCheeks
20-09-2006, 11:17
Volgens mij heeft Indian Rose zulke broeken, je zou het daar kunnen proberen?
sparkles
20-09-2006, 19:56
H&M...
Heb er zelf twee... een lichte en een donkere :D
kun je er een foto van plaatsen?en hoelang geleden heb je ze gekocht
sparkles
20-09-2006, 20:07
kun je er een foto van plaatsen?en hoelang geleden heb je ze gekocht
Ik heb ze tijdje voor de zomervakantie gekocht maar ze hangen er nog want heb ze zelf zien hangen in de H&M. Prijs 39.90 maar ik had er die kortingsbon op ingeleverd :hihi: dus kwamen ze op 30euro uit.
Ik heb ze tijdje voor de zomervakantie gekocht maar ze hangen er nog want heb ze zelf zien hangen in de H&M. Prijs 39.90 maar ik had er die kortingsbon op ingeleverd :hihi: dus kwamen ze op 30euro uit.
ok thnx,welke stad?
MocrowGirlBella
20-09-2006, 20:09
vergeet het maar:jammer:
ben al maandennn opzoek naar een spijkerbroek; heupmodel, van strak naar wijk niet al te strak maar gewoon dat ie lekker zit en idd indiane rose had van zulke broeken:love: maar die vindt je niet meer nog beter gezegd die bestaan niet meer:kweetnie: zeiden ze in de winkel al die lelijke modellen van nu wilie die strakke pijpen enzo tis maar dat smaken verschillen:engel:
sparkles
20-09-2006, 20:11
ok thnx,welke stad?
Rotterdam en Breda
vergeet het maar:jammer:
ben al maandennn opzoek naar een spijkerbroek; heupmodel, van strak naar wijk niet al te strak maar gewoon dat ie lekker zit en idd indiane rose had van zulke broeken:love: maar die vindt je niet meer nog beter gezegd die bestaan niet meer:kweetnie: zeiden ze in de winkel al die lelijke modellen van nu wilie die strakke pijpen enzo tis maar dat smaken verschillen:engel:
aah jammer
Rotterdam en Breda
ok dank je wel lieverd:kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.