Bekijk originele versie : Tegenovergestelde van versiertips!!
TwinkleEye_19
22-06-2002, 14:27
Beste mensen,
Ik zag dat iemand leuke versiertips had staan in een discussie. Nu wordt je als meisje en jongen wel eens benaderd door iemand van de andere sekse. Nu ben ik op zoek naar leuke zinnen die je kunt zeggen om te laten zien dat je begrijpt dat diegene het goed bedoeld, maar dat je niet geïnteresseerd bent.
Dus niet om af te bekken. Dus als iemand zegt je; "Je bent echt een a'zinn, dat je zegt: "Ja, ik ben een a'zinn en jij een akzin (=hond)"! (voor iemand die niet van ophouden weet).
Wie weet leuke zinnen, meld ze hier! Kan ik zeker gebruiken.
Adios :zwaai:
Twinkle Eye
Als je in Marokko bent en er komt een jongen naar je toe en hij zegt tegen je, doe voor mij papieren.Dan zeg je tegen hem wil je papieren ga naar wc daar zul wc-papier vinden :D
loubna170
11-07-2002, 20:26
Origineel gepost door Wamen
Als je in Marokko bent en er komt een jongen naar je toe en hij zegt tegen je, doe voor mij papieren.Dan zeg je tegen hem wil je papieren ga naar wc daar zul wc-papier vinden :D
in marokko gebruiken ze geen wc papier
Origineel gepost door loubna170
in marokko gebruiken ze geen wc papier
Het is niet omdat jij het niet gebruikt dat de andere mensen het niet gebruiken :D
In Marokko gebruiken ze wel wc-papier.Het is daar te koop in de winkels.
Origineel gepost door Wamen
Het is niet omdat jij het niet gebruikt dat de andere mensen het niet gebruiken :D
In Marokko gebruiken ze wel wc-papier.Het is daar te koop in de winkels.
Wah, gewoon stenen hoor, wat wc-papier!!!!!!! als je geluk hebt, kun je een blaatje uit een schrift schuren en gebruiken!!!!!!!! :D:D
Als je m wilt afwijzen, doe gewoon of je niet kan praten, [een aynaw].
Of ga in je neus grabbelen, gaat ie vrijwillig weg!!!
Zo heb ik er nog meer. Wil je ze weten? :hihi: :hihi:
TwinkleEye_19
10-11-2002, 23:10
Origineel gepost door jassin
Als je m wilt afwijzen, doe gewoon of je niet kan praten, [een aynaw].
Of ga in je neus grabbelen, gaat ie vrijwillig weg!!!
Zo heb ik er nog meer. Wil je ze weten? :hihi: :hihi:
Kom maar op! Heb ze nu wel erugg nodig :D
saidaaatje
10-11-2002, 23:17
haha....hmm wat klan je nog meer doen????hmmm effe ergens trappen ......ya know where en dan met van zon puntschoenen...:D aii
Als een jongen naar je toe komt.. en hij kijkt je aan en zegt op zijn meest romantische manier.. "ik zag je lopen, en kan je niet vergeten".. terwijl hij een gnoena (lees snotje) in zijn neus heeft hangen, met de grootte van een kwartje :D
Onslaught
10-11-2002, 23:22
hahahhaha zeg wat altijd vegeta zeg: ik maak hem wel af ik he jullie hulp niet zeker niet van goku hahahahah:D
Toufik19
10-11-2002, 23:30
Als er een jongen op je afkomt,en hij begint je op de typisch marokkaans manier te verleiden(met lege woorden en met half-marokko in zijn buurt),dan is het beste wat je als meisje kunt doen het volgende:
Stap 1:Je haalt je riot-gun boven.
Stap 2:Je schakelt de veiligheid uit.
Stap 3:Je begint iedereen in je buurt omver te knallen.(Uitgezonderd baby's en vrouwen)
Stap 4:Je laat het geweer afkoelen en stopt het terug in je tas.
Stap 5:Je taak voortzetten naar andere gebieden.
Dit kun je doen of je kunt natuurlijk ook gewoon hun idiote opmerkingen negeren.
TwinkleEye_19
10-11-2002, 23:35
Origineel gepost door Toufik19
Als er een jongen op je afkomt,en hij begint je op de typisch marokkaans manier te verleiden(met lege woorden en met half-marokko in zijn buurt),dan is het beste wat je als meisje kunt doen het volgende:
Stap 1:Je haalt je riot-gun boven.
Stap 2:Je schakelt de veiligheid uit.
Stap 3:Je begint iedereen in je buurt omver te knallen.(Uitgezonderd baby's en vrouwen)
Stap 4:Je laat het geweer afkoelen en stopt het terug in je tas.
Stap 5:Je taak voortzetten naar andere gebieden.
Dit kun je doen of je kunt natuurlijk ook gewoon hun idiote opmerkingen negeren.
hahahah, Toufik,
Dat doe ik nou als ik iemand juist LEUK vind :D .
Vooral bij jongens die van die grappige opmerkingen maken waar je gewoon jaloers op wordt, dat ik ze wel kan neerschieten.
Je weet wel, met mijn hand een 'pistool' nadoen, zijn richting op wijzen en 'schieten' om vervolgens de 'rook' die die achterlaat weg te blazen :hihi:
Onslaught
10-11-2002, 23:38
hahahah he dat deed ik ook bij frieze:D echt een kopieer machine zeg dammmmmmm
TwinkleEye_19
11-11-2002, 00:13
Origineel gepost door Onslaught
hahahah he dat deed ik ook bij frieze:D echt een kopieer machine zeg dammmmmmm
hahahah, was je net voor :D .
Maar deze doet het wel goed :hihi:.
DESPERADA
11-11-2002, 01:57
Er op in gaan heeft geen zin, als je toch niet geintresseerd benT^en niet van zulke praatjes gedienD benT....... *IgNore*
Gewoon je blik op de grond wenden, en door LopeN......Heb nIks gehoorD en gezieN.....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.