Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tijd en Relatie

Pagina's : [1] 2

camjo
22-06-2002, 14:03

Salaam mensen.. TIME for TIME Hoe zien jullie de tijd..gaat alles zo snel dat je gewoon volgt..omdat je gewoon geen vat op hebt..of ben je zeer tijds-bewust..en verlies je meestal geen tijd aan onnodige dingens.. Mag je laat opblijven van je ouders..of zorgt de heilige klok altijd voor pikante ruzies en harde opmerkingen.. Zit je constant naar je horloge te kijken als je je buitenshuis begeeft.. Heb je afspraken met je ouders..omtrent tijd, wordt dit door jou gerespecteerd.. Tijd in een relatie is zeer belangrijk..geef je genoeg tijd aan je vrouw of man.. Of blijf je in een plaatselijk club of cafe hangen..en je komt naar huis wanneer je zin hebt..je vrouw zegt er toch niet van zeg je..of ze is moe van van de ruzie over tijd.. Krijg je alle vrijheid over de tijd ..of ben je verplicht strikt de regels van je ouders over de tijd te volgen.. De tijd is soms Voor ons.. en soms Tegen ons

Pebbles
22-06-2002, 14:23
Tijd is mijn grootste vijand.. Hoe kan het zijn dat je nergens tijd voor hebt, maar ondertussen met alles bezig bent?????!! Bovendien heb je natuurlijk ook die grote biologische klok die staat te tikken....en ondertussen tikt ie niet meer, nee het is net de Big Ben... Geen tik, tik, tik, maar DOINK, DOINK, DOINK!!!!! :D

camjo
22-06-2002, 14:35
Origineel gepost door Pebbles Tijd is mijn grootste vijand.. Hoe kan het zijn dat je nergens tijd voor hebt, maar ondertussen met alles bezig bent?????!! Bovendien heb je natuurlijk ook die grote biologische klok die staat te tikken....en ondertussen tikt ie niet meer, nee het is net de Big Ben... Geen tik, tik, tik, maar DOINK, DOINK, DOINK!!!!! :D Ja, ok..pebbles..maar je hebt zelf die controle over je tijdsindeling.. Het is anders..als het voor jou door een ander wordt opgelegd..

Pebbles
22-06-2002, 14:46
Origineel gepost door Mohammed Justice Ja, ok..pebbles..maar je hebt zelf die controle over je tijdsindeling.. Het is anders..als het voor jou door een ander wordt opgelegd.. Uiteindelijk heeft natuurlijk iedereen zelf de controle over de tijdsindeling. MAAR, in het dagelijkse leven wat we nu leiden is het toch zo dat je tijdsindeling wordt bepaald door anderen vb: Ma roept: Pebbles kan je nog even het hele huis schoonmaken! Werkgever roept: Pebbles, je moet morgen overwerken! Broertje roept: Pebbles, je moet me vandaag een lift geven daar en daar naartoe. Vader roept: Pebbles, Vanmiddag moet je ons naar de boer rijden, want we moeten kippen gaan kopen! Vriendin roept: Pebbles, vandaag heb ik je nodig want je moet mee om te gaan winkelen! Zus roept: Pebbles, ik ga vandaag naar een bruiloft, jij moet op mijn kind passen! Het water in het zwembad klokt: Pebbles, duik en zwem in me! Op de sportschool roepen ze: Pebbles, 1x in de week is niet genoeg! En dan is er natuurlijk ook nog Marokko.nl die roept: LOG IN, LOG IN, LOG IN!!!!!!! Zo kan ik nog wel ff doorgaan......... :D

camjo
22-06-2002, 17:08

Origineel gepost door Pebbles Uiteindelijk heeft natuurlijk iedereen zelf de controle over de tijdsindeling. MAAR, in het dagelijkse leven wat we nu leiden is het toch zo dat je tijdsindeling wordt bepaald door anderen vb: Ma roept: Pebbles kan je nog even het hele huis schoonmaken! Werkgever roept: Pebbles, je moet morgen overwerken! Broertje roept: Pebbles, je moet me vandaag een lift geven daar en daar naartoe. Vader roept: Pebbles, Vanmiddag moet je ons naar de boer rijden, want we moeten kippen gaan kopen! Vriendin roept: Pebbles, vandaag heb ik je nodig want je moet mee om te gaan winkelen! Zus roept: Pebbles, ik ga vandaag naar een bruiloft, jij moet op mijn kind passen! Het water in het zwembad klokt: Pebbles, duik en zwem in me! Op de sportschool roepen ze: Pebbles, 1x in de week is niet genoeg! En dan is er natuurlijk ook nog Marokko.nl die roept: LOG IN, LOG IN, LOG IN!!!!!!! Zo kan ik nog wel ff doorgaan......... :D Je hebt gelijk..maar buiten je baas kun je de andere taken eventueel uitstellen of weigeren..maar pebbles de kans dat je alles op één dag moet doen is heel klein, laat staan dat het elke dag hetzelfde zou zijn..

Pebbles
22-06-2002, 17:10
Origineel gepost door Mohammed Justice Je hebt gelijk..maar buiten je baas kun je de andere taken eventueel uitstellen of weigeren..maar pebbles de kans dat je alles op één dag moet doen is heel klein, laat staan dat het elke dag hetzelfde zou zijn.. Nee nee, het sloeg niet op 1 dag, gelukkig hoef ik niet elke dag kippen bij de boer te halen.......... :D

camjo
22-06-2002, 17:29
Origineel gepost door Pebbles Nee nee, het sloeg niet op 1 dag, gelukkig hoef ik niet elke dag kippen bij de boer te halen.......... :D Gelukkig maar zou ik zeggen..ik zag je avatar en dacht bij mijzelf, och arme pebbles..dat kan toch niet..dat is afzien ;) Ok...maar sommige mensen..pakken veel tijd van de anderen af..om hun tijd te vullen of verveling mee te doden..wat denken jullie ervan..

Rwaznatje
22-06-2002, 17:30
Tijd is een heel erg relatief gegeven. Het is niet voor iedereen hetzelfde! Zo toont God in de Quraan ons het duidelijk door soerat Al Khaf(De Grot), waarin hij het leven van drie jongeren beschrijft die hij in een grot laat inslapen voor driehondert jaar maar aan hen het deed lijken of het maar een dagje was. God had deze jongeren lief en wilde hen redden uit een tijd die te decadent was. Dus... MJ---dit is een filosofisch onderwerp héé...

camjo
22-06-2002, 17:39
Origineel gepost door angel20 als ik het naar mijn zin heb, gaat de tijd te snel, voor mijn gevoel veeeellll te snel. En als ik niks te doen heb, gaat de tijd zo langzaam dat ik soms bijna ga flippen. Dat vind ik niet eerlijk :kwaad: Dat is relatief en gevoelsmatig juist.. Een andere voorbeeld is..stel je zit op een bank in het park..er komt een heel knappe en charmante jongeman naast je op de bank zitten..en blijft 1 uur naast je zitten en gaat weer weg.. Nu komt een oude man, vuil gekleed en stinkend naar bier naast je op de bank zitten..hij blijft maar 1 minuut zitten en gaat weer weg.. Nu zou je zeggen dat het 1 uur van die knappe jongeman slechts 1 minuut heeft geduurd, omdat de tijd heel snel weg tikte..en van die oude en vuile man dat 1 minnut waarschijnlijk 1 uur heeft geduurd, omdat de tijd gewoon bleef staan.. Begrijp je wat ik wil bedoelen...

camjo
22-06-2002, 17:48
Origineel gepost door Rwaznatje Tijd is een heel erg relatief gegeven. Het is niet voor iedereen hetzelfde! Zo toont God in de Quraan ons het duidelijk door soerat Al Khaf(De Grot), waarin hij het leven van drie jongeren beschrijft die hij in een grot laat inslapen voor driehondert jaar maar aan hen het deed lijken of het maar een dagje was. God had deze jongeren lief en wilde hen redden uit een tijd die te decadent was. Dus... MJ---dit is een filosofisch onderwerp héé... Tijd is Tijd..We leven om dat Allah tijd heeft gemaakt.. Zonder tijd geen levensvorm..zonder tijd geen beweging De tijd is voor ons en tegen ons..

Rwaznatje
22-06-2002, 18:01
tijd bestaat niet naar mijn mening! We stellen het ons voor! Waarom zullen we in het hiernamaalse ons leven zien in één flits? Dus tijd stellen we ons maar voor zodat we ons vermogen niet belasten door het bovenmenselijke!

Cina
22-06-2002, 18:05
Time doesn't exist..... Tijd is door de mensen uitgevonden d.m.v. klokken... Tijd is Tijd, maar geen Tijd... Tijd is leven... Tijd is.....

camjo
22-06-2002, 18:26
Origineel gepost door cina Time doesn't exist..... Tijd is door de mensen uitgevonden d.m.v. klokken... Tijd is Tijd, maar geen Tijd... Tijd is leven... Tijd is..... Alles wat beweegt heeft met tijd te maken ook dode materialen die in hun kern atomen hebben die constant bewegen..men heeft instrumenten gebouwd om de tijd een "gezicht" te geven..

camjo
22-06-2002, 18:50
http://www.rolex.com/oyster/big/yac_big.jpg

ffeiza
22-06-2002, 19:34

hmm een heel mooi horloge mo.. maar is een beetje te voor mij ..geef mij maar een simpele..van zilver of tenminste wat er op lijkt... tijd is heel belangrijk... kijk met mijn ouders.. die vertellen mijniet je moet zo laat en zo laat thuis zijn..zij gaan er vanuit dat ik dat weet..du als ik ergens ben en het is laat...wordt het opschiettten....... maar ja tijd is een heel belangrijk iets.... je hele leven hangt ervan af.. weet je wat ze soms zeggen... maak haast als je tijd hebt.. zodat als je haast heb tijd hebt??? jeps zoiets dan.. maar ja tijd is een belangroijk iets.. je wordt ouder...je gaat aan andere dingen denken..er komen steeds nieuwe dingen in je leven..en nieuwe kansen..en dat allemaal heeft zijn tijd nodig toch??

Pagina's : [1] 2