Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : henna vrouw gezocht met spoed....

yuwairia
19-09-2006, 20:19

hallo dames.. ik ben op zoek naar een henna vrouw die het op een traditionele manier doet zoals in tanger.. dan gaan ze er ook bij zingen... salloe 3laa moehamma saloee 3lieeeh... oelimaa salaah 3laaa moehama laa gair fieh. ik vind het ook goed als ze uit belgie komt.. please geef me een nummer door.. want ik ken hier in NL nieman die het echt mooi kent... alvast super bedankt.. beslamaaa

Nadiaavecclasse
20-09-2006, 18:48
selem3liekoem wr wb Ik doe henna voor bruiden en ik kan eigenlijk alle stylen wel, maar ik weet niet precies welke je bedoelt met de styl uit tanger kijk maar even op mijn site of die styl er tussen zit of stuur me anders een foto van wat je wilt www.naqashanadia.come2me.nl mijn nummer is 0628926721 waar kom je trouwens vandaan? selem3liekoem nadia

flachkar
20-09-2006, 23:13
hallo dames.. ik ben op zoek naar een henna vrouw die het op een traditionele manier doet zoals in tanger.. dan gaan ze er ook bij zingen... salloe 3laa moehamma saloee 3lieeeh... oelimaa salaah 3laaa moehama laa gair fieh. ik vind het ook goed als ze uit belgie komt.. please geef me een nummer door.. want ik ken hier in NL nieman die het echt mooi kent... alvast super bedankt.. beslamaaa Kijk op www.farah-lachkar.magix.net of bel 0613927026. Als je echt iemand die Amdah zingt dan ben je bij niet aan het goed adres, maar ikheb wle genoeg aan Amdah muziek in huis. De enige waarvan ik weet die met henna Amdah zingt is Touria Al Gamar, zij is ook negaffa. Succes en misschien spreek ik je nog. gr Farah

samrah
20-09-2006, 23:30
touria gamar doet het op tanjawa manier aiked de lizar en fal van henna en ze is ziana/negafa www.touria gamar.nl tel. 0641728432 :goedzo:

ladyrajae
22-09-2006, 13:44

touria is echt goed. zedoet het op de traditionele manier. en elke keer is het weer een emotionele moment wanneer ze begint te zingen. mijn beiden zussen, al mijn buurmeisjes en kennisen hebben haar gedaan. ken haar persoonlijk en het is een schat van een vrouw echt om aan te raden....

shie_oua7da
22-09-2006, 14:16
Als ik jou was dan zou ik eerder voor Malika van de Aker (Amsterdam Osdorp) gaan... die is nog beter dan Touria.. sorry

yuwairia
28-09-2006, 16:18
en kan touria ook goed henna zetten..?? ik ben echt benieuwd.. ga haa zo bellen insja allah.. als ze dan niet al vol zit.. in ieder geval.. meiden super bedankt..

jannet
28-09-2006, 17:06
kunnen jullie fotos plaatsen heb namelijk nogh nooit hiervan geoord