Bekijk originele versie : Welke gsm zal ik kiezen?!
Ik ga waarschijnlijk binnenkort mijn abbo verlengen en heb een keuze uit een aantal tele's. Ik vroeg me af welke jullie mij aanraden.
Het moet in ieder geval een goede accu, goede media(mp3-afspeel)mogelijkheden hebben, het liefst een kwalitatief goede camera. Enige camera's op gsm's die mij bevallen zijn die van SE tot nu toe.
Ik kan kiezen uit:
Nokia N70
Samsung D900
Samsung E900
Samsung X820
Nokia 3250
Nokia 6280
Sony Ericsson K800
Ik neig nu het meest naar de K800, zelf heb ik de W800. Heb goede ervaring met de mediafunctie, camera en accu van SE.
Wat moet het worden volgens jou?
Nour_al_3ayn
19-09-2006, 20:22
Ik vind persoonlijk de Samsung E900 t mooiste. Een vriendin van me heeft de nokia 6280 maar daarvan vind ik echt de luidspreker erg slecht want de kwaliteit van het geluid is altijd van het niveau krrrrrssrsrssrrsr dus....
maar wie ben ik, voor mij moet ik met een telefoon kunnen bellen en sms-en dus wat betreft die mediafucties enzo daar kan ik niks over zeggen hoor..
succes!!
sanae_fatiha
19-09-2006, 20:49
staat niet in je lijstje, maar ik vind deze echt super mooi http://media.prylfeber.se/2006/lg_kg800.jpg
staat niet in je lijstje, maar ik vind deze echt super mooi http://media.prylfeber.se/2006/lg_kg800.jpg
Inderdaad een mooie telefoon, maar de functies vallen mij tegen. De gsm's van tegenwoordig hebben zoveel te bieden, ik ga hem dus zeker niet alleen kopen omdat ie er mooi uitziet. Met die armzalige 1.3 MP camera schiet ik er niks mee op.
sanae_fatiha
19-09-2006, 22:12
haha, ja klopt...
van je lijstje zou ik E900 kiezen, want die lijkt beetje op die LG
zakia4life
19-09-2006, 23:35
Sony Ericsson K800
Shkoen_Ena
19-09-2006, 23:57
E 900 is irritant ( de touch screen) verder loopt half Nederland met die telefoon..
lady.leila
20-09-2006, 00:24
ja marokkanen ze moeten elkaar overtreffen, vandaar dat iedereen mee loopt.
een telefoon is een telefoon. ik hou het meest van die geen hoge gespreks rekeningen met zich mee brengt.
d900
Omdat?
Een vriend van mij heeft hem gehaald, die slide is niet echt ideaal heb ik gehoord. Je krijgt er vast geen mm-kaart bij en headset?
De enige die eigenlijk voldoet aan mijn eisen is de N91, maar die is dan weer ongelooflijk duur :moe:.
Ligt het aan mij of gaan die gsm's gewoon achteruit :maf:. Specs gaan omhoog, maar in realiteit gaat het achteruit.
Zag gisteren foto's van de Nokia N73 met 3.2 MP camera, zag er totaal niet uit gewoon :maf:.
meknessia86
20-09-2006, 10:00
E 900 is irritant ( de touch screen) verder loopt half Nederland met die telefoon..
Juist ja, ik heb m 3 maandjes gebruikt en vind m maar niks!
h_a_n_a_n__e
20-09-2006, 10:32
ik zou de Nokia 3250.. mijn zus heeft hem zel fook en is heel erg fijn.
ik had van die telefoons met die slides. maar heb gehoord dat die slides helemaal niet goedzijn, bij mij is die telefoonookkapot gegaan.
maarja als ik jou was dan zou ik die Sony erricson pakken, je hebt er al eentje vn gehad en die andere is gewoon een andere versie je weet dat hij fijn is enzo dus waarom moeite doen na eennieuwe zoeken die misschien helemaal niet fijn is voor je..
Nou omdat ik die SE K800 nu ook niet vertrouw.
Heb gisteravond even zitten surfen op het bekende SE forum: Esato.com
Daar bleek dus dat de foto's van K800 er slechter uit zagen dan die van de K750 en W800. Maar foto's zijn niet belangrijkste punt, vooral accu en mediamogelijkheden. Wat dat betreft is die Nokia 3250 wel weer goed denk ik. Maar je krijgt zeker geen geheugenkaart erbij.
Misschien moet ik gewoon verlengen met een sim-only abbo :hihi: en die w800 houden :hihi:.
Nou omdat ik die SE K800 nu ook niet vertrouw.
Heb gisteravond even zitten surfen op het bekende SE forum: Esato.com
Daar bleek dus dat de foto's van K800 er slechter uit zagen dan die van de K750 en W800. Maar foto's zijn niet belangrijkste punt, vooral accu en mediamogelijkheden. Wat dat betreft is die Nokia 3250 wel weer goed denk ik. Maar je krijgt zeker geen geheugenkaart erbij.
Misschien moet ik gewoon verlengen met een sim-only abbo :hihi: en die w800 houden :hihi:.
Sim-only is 't beste.
Gewoon een goede tel, veel geheugen, mp3 etc en sim only. Dat is het beste.
Lihoed_Killer
20-09-2006, 15:32
Ik ga waarschijnlijk binnenkort mijn abbo verlengen en heb een keuze uit een aantal tele's. Ik vroeg me af welke jullie mij aanraden.
Het moet in ieder geval een goede accu, goede media(mp3-afspeel)mogelijkheden hebben, het liefst een kwalitatief goede camera. Enige camera's op gsm's die mij bevallen zijn die van SE tot nu toe.
Ik kan kiezen uit:
Nokia N70
Samsung D900
Samsung E900
Samsung X820
Nokia 3250
Nokia 6280
Sony Ericsson K800
Ik neig nu het meest naar de K800, zelf heb ik de W800. Heb goede ervaring met de mediafunctie, camera en accu van SE.
Wat moet het worden volgens jou?
Ik vind die N70 tot nu toe de beste Gsm.
-Accu (210 min spreektijd)
-Mp3 ( kwaliteit is vergelijkbaar met Cd-kwaliteit)
-Goede camera! ( 2 megapixels) met flitsfunctie
Die 3 functies zijn in iedergeval van goede kwaliteit.:goedzo:
Die nokia 6280 is ook wel goed, alleen is schuifbaar en gaat sneller kapot.
Ik vind die N70 tot nu toe de beste Gsm.
-Accu (210 min spreektijd)
-Mp3 ( kwaliteit is vergelijkbaar met Cd-kwaliteit)
-Goede camera! ( 2 megapixels) met flitsfunctie
Die 3 functies zijn in iedergeval van goede kwaliteit.:goedzo:
Die nokia 6280 is ook wel goed, alleen is schuifbaar en gaat sneller kapot.
Nadelen:
- Zeer groot(lees: té groot)
- Loopt redelijk vaak vast bij mensen, of in ieder geval traag
-Camera mag dan wel 2 MP zijn, maar zoals ik al zei het aantal pixels zegt alleen wat over de grootte van de foto's die je kan maken niks over de kwaliteit. De foto's die ik van deze telefoon heb gezien vallen me tegen.
Ff verder zoeken :p
Waarom komen er alleen maar troeptelefoons uit (in NL) :maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.