Bekijk originele versie : Harsen
Sarahsalima
22-06-2002, 13:10
VOOR DE DAMES ALLEEN
De zomer staat weer voor de deur, en ik neem aan dat er veel meisjes zijn die naar het strand gaan.
Mijn vraag aan jullie is, of jullie je benen gaan harssen ?
ik heb nog nooit geharst, omdat ik denk dat het zo pijnlijk zal zijn!!!
maar omdat ik weinig haar heb op mijn benen, wil ik niet gaan scheren want anders gaan er veel meer groeien.
ik hoop dat er veel meiden reacties zullen geven.
bij voorbaat dank. :zwaai:
ik heb haast geen haren op me benen, althans je kan het niet so goed zien, dusz ik hoef gelukkig niets te doen voordat ik naar het strand ga!!!
beslama
naoual
Gewoon HARSEN DIE HANDEL!!!!
Niks niet geen pijn, niet zeuren, die stokslagen van je pa vroeger deden meer pijn....... :D
Begin niet aan scheren, dan zie je helemaal door het bos de bomen niet meer, of liever gezegd, dan zie je de benen door de haren niet meer!!!
De eerste keer dat je gaat harsen, ga je huilen :huil:
Maar het loont zeker als je vervolgens 6 weken er SMOOTTIE bij loopt.
En na verloop van tijd voel je het niet eens meer!
TRUST ME!!!!!!!!
Dus op naar de drogistery en een kilootje hars kopen!!!!
uh nee ik doe niet mee aan de hars-rage, vind ik n beetje erg pijnlijk.
Origineel gepost door nootje
ik heb haast geen haren op me benen, althans je kan het niet so goed zien, dusz ik hoef gelukkig niets te doen voordat ik naar het strand ga!!!
beslama
naoual
WHAT EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben in mijn hele leven nog NOOOOOIIIT een maroc girlie tegengekomen die GEEN HAARPROBLEEM had!!!
Maar goed, als jij dat zegt, ok vooruit, dan mag je jezelf GELUKKIG PRIJZEN!!
ik weet niet waar die nonsens verhalen over Overbehaarde benen door Scheren vandaan komen, maar bij mij is dat echt niet het geval. Enig nadeel alleen is dat je het scheren vaker moet bijhouden dan het harsen.
Maar wat betreft dat je haargroei opeens verandert door het scheren? FaBeLs zijn dat. :D
Je kan ook gewoon Streps Hars Pakketje bij de drogist halen he Zwiena? :D Dat scheelt gerommel en geplak en gerotzooi ;)
Origineel gepost door angel20
nog makkelijker koop een epileerapparaat!!!! ff reclame maken voor braun. Ik heb namelijk een epileerapparaat van braun, die is wel goed :D
Wat is pijnlijker? Epileren of Harsen??
Origineel gepost door Kenitrya
Wat is pijnlijker? Epileren of Harsen??
DUhh!??!!
Ehh, nou kijk, het maakt niet uit wat voor gereedschap je gebruikt, het is niet het produkt wat de pijn veroorzaakt, maar het haartje wat uit het haarballetje wordt gerukt.
Bij zowel epileren als harsen wordt dit process in gang gezet, dus naar gelang van de hoeveelheid haar wat het betreffende lichaamsgedeelte bezit is het resultaat in pijn voelbaar.
Origineel gepost door Pebbles
DUhh!??!!
Ehh, nou kijk, het maakt niet uit wat voor gereedschap je gebruikt, het is niet het produkt wat de pijn veroorzaakt, maar het haartje wat uit het haarballetje wordt gerukt.
Bij zowel epileren als harsen wordt dit process in gang gezet, dus naar gelang van de hoeveelheid haar wat het betreffende lichaamsgedeelte bezit is het resultaat in pijn voelbaar.
Ah ofcourse! :D Hoe blond kun je zijn :p
Thanx!
Ah ofcourse! :D Hoe blond kun je zijn :p
Thanx!
Hahah, mafketel, maarru, blond moet je toch echt uit een ander potje halen, L'oreal of zo geloof ik............ :D
Origineel gepost door Pebbles
Hahah, mafketel, maarru, blond moet je toch echt uit een ander potje halen, L'oreal of zo geloof ik............ :D
Hehehe, maarreh nu we het toch over blond hebben... een ander alternatief voor scheren/harsen/epileren isss...
BLONDEREN :D Toch?
Hehehe, maarreh nu we het toch over blond hebben... een ander alternatief voor scheren/harsen/epileren isss...
BLONDEREN :D Toch?
Juistum!!! En we geven het meteen de titel: Tip van de Zaterdag!
Wilt u niet Scheren of Epileren, dan moet u Blonderen!!! :D
AAAIGHTTTT!!
De Perfecte Samenwerking hier! :D
GreeTzzz!
Origineel gepost door angel20
hahaha, ik zie mezelf al mijn benen blonderen :D . Nee hoor liever lekker glad geen haartjes!!!!
Nou, daar gaat m'n gat in de markt!
Ken ook nergens op verdienen.....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.