Bekijk originele versie : En alweer zie je het...
Een vriendin van me is na 1 maandje huwelijk AL GESCHEIDEN!!!!
Ik kon het amper geloven... :(
Ze was getrouwd met een man uit marokko en dat zorgde voor de nodige wrijvingen...wat betreft werk;thuis enzo...Blijkbaar was ie op 1 ding uit...aangezien hij onmiddelijk zware eisen begon te stellen...
Zo zie je maar alweer...:verdriet:
Ps=>ik wil hier zeker niet mee veralgemenen maar geef toe...een huwelijk met een man uit marokko>is toch wel risicivol :rolleyes:
Is hij getrouwd uit liefde of was het eerder voor de papieren? :(
mocro_souhaila
28-06-2003, 23:54
zeeeeeeer risicovol....of je moet al heeeeeeeeeeeel lang een relatie hebben, zodat je hem door en door kent!!..maar anders: NOOO WAY!!
Oem_Lena
28-06-2003, 23:54
Origineel gepost door Marocca
Een vriendin van me is na 1 maandje huwelijk AL GESCHEIDEN!!!!
Ik kon het amper geloven... :(
Ze was getrouwd met een man uit marokko en dat zorgde voor de nodige wrijvingen...wat betreft werk;thuis enzo...Blijkbaar was ie op 1 ding uit...aangezien hij onmiddelijk zware eisen begon te stellen...
Zo zie je maar alweer...:verdriet:
Ps=>ik wil hier zeker niet mee veralgemenen maar geef toe...een huwelijk met een man uit marokko>is toch wel risicivol :rolleyes:
Is hij getrouwd uit liefde of was het eerder voor de papieren? :(
ik begrijp somege meiden echt niet,waarom gaan zij naar marokko en
komen getrouwd terug :rolleyes:
tatouzient
28-06-2003, 23:55
kvind da maar een veralgemening... er zn idd wel boys ànd girls die uit zn op papieren, maar er zijn degelijk genoeg mensen die trouwen mt de juiste intentie...
en tegenwoordig is elk huwelijk een zware gok... of hij/zij nu van maroc is of van hier...
bisous xxx
Origineel gepost door mocro_souhaila
zeeeeeeer risicovol....of je moet al heeeeeeeeeeeel lang een relatie hebben, zodat je hem door en door kent!!..maar anders: NOOO WAY!!
Precies...Ik zou toch wat zekerheid willen hebben tijdens mijn huwelijk :rolleyes:
mocro_souhaila
28-06-2003, 23:57
Origineel gepost door tatouzient
kvind da maar een veralgemening... er zn idd wel boys ànd girls die uit zn op papieren, maar er zijn degelijk genoeg mensen die trouwen mt de juiste intentie...
daarom zeg ik: dan moet je die persoon wel door en door kennen...anders zou ik het zelf nooit doen!!
mocro_souhaila
28-06-2003, 23:58
Precies...Ik zou toch wat zekerheid willen hebben tijdens mijn huwelijk :rolleyes:
ja precies....een huwelijk is heeeeeeel wat....dus betr w8en totdat je zekerheid hebt..want je trouwt niet om te scheiden..
Origineel gepost door lala_amira2
ik begrijp somege meiden echt niet,waarom gaan zij naar marokko en
komen getrouwd terug :rolleyes:
Is echt te gevaarlijk...Velen laten zich misleiden door die praatjes van sommige jongens :rolleyes:
Maar gelukkig heb je dan ook jongens die het goed menen en uit liefde trouwen.. ;)
Maar die zie en hoor ik minder :o
Hoe kun je nou zeggen dat een huwlijk met een man uit marokko risicovol...das gewoon bullshit...Ook al heb je een relatie van 4 jaar met iemand uit nederland...dat geeft je niet meer zekerheid op een geslaagde huwlijk relatie dan een man uit marokko...
Alles is elmektab
Origineel gepost door tatouzient
en tegenwoordig is elk huwelijk een zware gok... of hij/zij nu van maroc is of van hier...
bisous xxx
Daarom zeg ik dan ook:ik wil niet veralgemenen maar je ziet dan toch wel dat het TE VAAK voorkomt :rolleyes:
Zowel jij als ik weten dat evengoed..
En ik zeg eerlijk:ik zou me niet op mijn gemak voelen bij iemand uit marokko...ook al ben ik verliefd of wat dan ook...DE ZEKERHEID die nodig is bij een huwelijk>zou ik dan missen
Maar iedereen denkt er anders over eh...gelukkig ;)
mocro_souhaila
29-06-2003, 00:01
Origineel gepost door Sfenza
Hoe kun je nou zeggen dat een huwlijk met een man uit marokko risicovol...das gewoon bullshit...Ook al heb je een relatie van 4 jaar met iemand uit nederland...dat geeft je niet meer zekerheid op een geslaagde huwlijk relatie dan een man uit marokko...
Alles is elmektab
dat is wel zo: alles is mektab
maar je springr tog ook niet voor een trein, omdat je denkt dat het mektab is...
net zoiets als trouwen..je trouwt tog niet met iemand omdat je DENKT dat het mektab is.....
beter een relatie van 4 jaar dan..zodat je iemand tenminste kent..zodat je weet of hij egt OM JOU met je trouwt..
tatouzient
29-06-2003, 00:02
Origineel gepost door mocro_souhaila
daarom zeg ik: dan moet je die persoon wel door en door kennen...anders zou ik het zelf nooit doen!!
wa noem je door en door kenne? hij kan je ook de hemel op aarde belove hé maar da kan ook gespeeld worden allemaal. het hangt allemaal af van de intentie van iemand.
mn zus en mn schoonbro kenden elkaar toch ni echt goe hoor. maar door de juiste intentie zn ze al 6j getrouwd en is hun huwelijk is gezegend mt een prachtige zoon.
bisous xxx
mocro_souhaila
29-06-2003, 00:02
later kan je zeggen..als het al is gebeurt...dat het mektab is...
:zwaai:
Origineel gepost door Sfenza
Alles is elmektab
Zekers is alles el mektab maar toch..zo denk ik er althans over...
En als je trouwt met iem uit nederland of belgie VIND IK toch wel dat je meer zekerheid hebt...Dan hoef je geen schrik te hebben dat ie je later laat staan...want meestal is een huwelijk hier opgebouwd uit liefde...dit kan ook zo zijn bij huwelijken in marokko natuurlijk maar vaak blijkt het omgekeerde ook voor te komen...dat weten we allemaal even goed :zwaai:
tatouzient
29-06-2003, 00:05
Daarom zeg ik dan ook:ik wil niet veralgemenen maar je ziet dan toch wel dat het TE VAAK voorkomt :rolleyes:
Zowel jij als ik weten dat evengoed..
En ik zeg eerlijk:ik zou me niet op mijn gemak voelen bij iemand uit marokko...ook al ben ik verliefd of wat dan ook...DE ZEKERHEID die nodig is bij een huwelijk>zou ik dan missen
Maar iedereen denkt er anders over eh...gelukkig ;)
wat tegenwoordig in het algemeen voorkomt, is da alle huwelijke, en dan ni alleen degene met een partner uit het land van herkomst, snel stranden...
en da komt té vaak voor....
bisous xxx
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.