Bekijk originele versie : hanan show
MariamaMslma
28-06-2003, 23:25
Het was de laatste voor dit seizoen, na de zomer gaan ze weer verder.
Maar ik heb me kapotgelachen....het was een show met alle hoogtepunten: ze heeft die ene van doenjakie gedaan maar die heb ik gemist.
Verder lag ik echt in tranen toen ze cheb mami nadeed in de clip van youm wara youm, en najat aataboe was echt droog.
Volgens mij morgenochtend herhaling
MariamaMslma
28-06-2003, 23:29
Origineel gepost door DieselGirly
:stoned:
wat dan
ik vind haar zo goed ze zeker toppy
Het is ondertussen lang geleden dat ik ze nog gezien heb maar het is echt lachen bij haar!!! :giechel:
Zekers toen ze Najat Aatabou nadeed...wahahaha>ze viel toen zehma van de trap in die video clip!:hihi:
Na de zomer terug zei je?? okey!!Remember that! :D
alhoceimagirly
29-06-2003, 00:19
hahah ckers toppie :goedzo:
:maf2:
Volgens mij mis ik iets hier.. Waar gaat dit over... :confused:
ik heb veel gelachen toen ze die jebliya van die kookprogramma nadeed. Ik mag dat mens niet ! ze kan dat kookprogramma niet presenteren :D
ze heeft te veel kapsones die jeblia d' legla
MariamaMslma
29-06-2003, 09:14
Origineel gepost door achie25
Volgens mij mis ik iets hier.. Waar gaat dit over... :confused:
Dit gaat over hanan show, die komt altijd zaterdagavond op Marokko 2 (of was het nou 1), dan gaat ze mensen nadoen.
Ze doet ook altijd dat programma na waarbij je 2 mensen hebt die over een onderwerp praten, maar dat gaat er altijd heel fel aan toe, das echt lachen.
En verder zei ik dus, die jeblia heb ik gemist...zij is van doenjakie :(
Maar volgens komt ze straks weer, kan ik alsnog onze jeblia zien :D
Lady_moi
29-06-2003, 09:18
Origineel gepost door MariamaMslma
Het was de laatste voor dit seizoen, na de zomer gaan ze weer verder.
Maar ik heb me kapotgelachen....het was een show met alle hoogtepunten: ze heeft die ene van doenjakie gedaan maar die heb ik gemist.
Verder lag ik echt in tranen toen ze cheb mami nadeed in de clip van youm wara youm, en najat aataboe was echt droog.
Volgens mij morgenochtend herhaling
heeeeeeeey wie spotte er met cheb mami :kwaad:
:D
MariamaMslma
29-06-2003, 09:21
Origineel gepost door lady_moi
heeeeeeeey wie spotte er met cheb mami :kwaad:
:D
Je had er moeten zien, ik lag echt in tranen...echt die bewegingen nadoen, gewoon precies hoe hij doet, ze deed ook samira saeed na, maar cheb mami was echt droog :D
Als je het nog niet hebt gezien moet je straks kijken, volgens mij is er dan herhaling ;)
Lady_moi
29-06-2003, 09:22
aah dan ben ik al weg :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.