Bekijk originele versie : Remedie tegen wallen?
MotherNature
18-09-2006, 23:47
Alle tips zijn welkom. Heb dit weekend niet geslapen en het is duidelijk aan me te zien.
SweetCheeks
18-09-2006, 23:50
Enige wat echt helpt is gewoon rusten, middeltjes als cremetjes etc. werkt maar tijdelijk. OP TIJD NAAR BED GAAN!;)
MotherNature
18-09-2006, 23:51
Enige wat echt helpt is gewoon rusten, middeltjes als cremetjes etc. werkt maar tijdelijk. OP TIJD NAAR BED GAAN!;)
Ik en op tijd naar bed gaan niet samen. Was vanochtend al om 07.30 op, maar heb gewoon geen slaap. Ga zo nog tv kijken, anders verveel ik me helemaal dood.
SweetCheeks
18-09-2006, 23:56
Straks begint de ramadan en dan heb je helemaal je rust nodig, anders wordt het een zware maand voor je....
MotherNature
18-09-2006, 23:59
Straks begint de ramadan en dan heb je helemaal je rust nodig, anders wordt het een zware maand voor je....
Dat wordt het sowieso voor mij. Hoofdpijn, lichtje in het hoofd, vierkante ogen en ga zo maar door. Bleef het maar bij honger, dat wend na een uurtje wel. De bijwerkingen, die zijn echt niet te verdragen.
SweetCheeks
19-09-2006, 00:16
Je vergeet misselijk. Ik word altijd misselijk in de Ramadan....mijn maag kan er niet zo goed tegen, vooral in het begin is t zwaar bikkelen.
MotherNature
19-09-2006, 12:06
Je vergeet misselijk. Ik word altijd misselijk in de Ramadan....mijn maag kan er niet zo goed tegen, vooral in het begin is t zwaar bikkelen.
Precies zoals je zegt: ‘in het begin is het bikkelen”. Maar je merkt naarmate de dagen verstrijken dat het steeds makkelijker wordt. Kun je nagaan hoe gemakkelijk dingen wennen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.