Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dit moeten jullie zien!

Secret_Eyes
28-06-2003, 23:03

http://www.citylinkcomputers.com/duafull.swf :huil:

falak
29-06-2003, 10:37
Salaam aleikoum Het is prachtig, maar het is helaas de realiteit. Het deed pijn in mij hart toen ik die kinderen zag. Inschallah gaan al die moslims die gedood werden naar de paradijs. We komen van Allah en we keren terug tot Hem. Lâ h' aula wa lâ qoewwata illâ billâh. ( Er is geen macht en geen kracht buiten Allah) Moge Allah je beschermen en je goede daden belonen. je zuster ps: Secret eyes als je iets vindt over de Islam (soennah of hadiths..)gewoon over alles ,wil je mij dan een pm zenden,aub. Moge Allah je hasanat geven.

xxhayatxx
29-06-2003, 11:03
Asalamoe Alikoem Warahamtoehoe Wabarakatoehoe, Ik moest ervan :huil:. Zo erg was het. En jammer genoeg zijn die beelden de werkelijkheid.:verdriet: Alikoem Salaam,

BeautifulLady
29-06-2003, 21:41
Ja ik moest er ook van huilen:traan1: ik kreeg helemaal rillingen ervan:( Moge Allah die kinderen beschermen :huil: :huil:

Sensje
30-06-2003, 10:28

Allahoemma Ameen

Assia_20
30-06-2003, 11:44
Salamoe alaikoem wa rahmatulah La haula wa la qoewwata illa billah... Inna lilahoe wa inna lilahie radjoen.. Moge Allah ons allen beschermen...En ons allen met de Djenna el Firdous belonen... :zwaai::zwaai::zwaai:

Sensje
30-06-2003, 12:02
Allahoemma Ameen!! Oh, Allah! Wij vragen Uw hulp en Uw vergiffenis! Wij vragen Uw leiding en geloven in U. Wij wenden ons tot U in berouw en vertrouwen volledig op U. En wij prijzen U op de beste manieren en wij danken U! Wij ontkennen Uw gunsten niet en wie verzaken en verwerpen hem die U niet gehoorzaamt. Oh, Allah! Wij aanbidden U alleen en ons gebed is voor U. Wij werpen ons neer voor Uw Barmhartigheid en vrezen Uw straf. Uw straf zal zeker de ongelovigen treffen. Ya Rabb, behoed ons voor het kwade en toon ons Uw Barmhartigheid, want dat is de grootste zegepraal! Ya Allah Ta3ala, wij roepen alleen U aan, we zijn Oprecht in gehoorzaamheid tot U, hoewel de ongelovigen er tegen zijn. Oh Eeuwige doe ons de Tuinen der Eeuwigheid ingaan die U belooft heeft aan de Oprechten, alsook de deugdzamen onder hun ouders, hun echtgenoten, hun kinderen. Zeker, U bent de Almachtige, de Alwijze! Allahoemma Ameen

Lil_Moslimaatje
30-06-2003, 13:12
salaam aleikoem Ik kreeg er helemsaal rillingen van en ik moest echt huilen toen ik die kinderen zo zag :huil: moge Allah ons allen beschermen Aleikoem asalaam

AISJA
30-06-2003, 14:28
O my wat mooi!!!! Kreeg m eerst niet open maar het was m het wachten wel waard

muhammad
30-06-2003, 16:08
moedig van deze shaik dat hij duaa doet en daarmee gevangennis straf riskeert. moge er snel een einde komen aan het lijden van onschuldige moslims.