Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : lees dit!! (orale sex)

Pagina's : [1] 2 3

kersje_85
18-09-2006, 22:48

[ Orale sex is zeer afgeraden heb ik vernomen wegens hygienische redenen en omdat je er ook ziek van kan worden het inslikken van sperma bij de man mag ook niet. maar vandaag vroeg een meisje mij deze vraag en ik wist eerlijk gezegd niet wat ik moest antwoorden mag je je man dan wel bevredigen met condoom om zijn penis? komt niks uit geen sperma (voorvocht) en je raakt de huid dus niet direct aan. dus wat is het juiste antwoord hier op? is het wel of niet toegestaan?.]

brownie74
18-09-2006, 22:57
[ Orale sex is zeer afgeraden heb ik vernomen wegens hygienische redenen en omdat je er ook ziek van kan worden het inslikken van sperma bij de man mag ook niet. maar vandaag vroeg een meisje mij deze vraag en ik wist eerlijk gezegd niet wat ik moest antwoorden mag je je man dan wel bevredigen met condoom om zijn penis? komt niks uit geen sperma (voorvocht) en je raakt de huid dus niet direct aan. dus wat is het juiste antwoord hier op? is het wel of niet toegestaan?.] :D :D :D wel je gaf zelf het antwoord...door een oplossing te bieden voor al de bezwaren.:hihi:

sks__boy
18-09-2006, 23:06
[ Orale sex is zeer afgeraden heb ik vernomen wegens hygienische redenen en omdat je er ook ziek van kan worden het inslikken van sperma bij de man mag ook niet. maar vandaag vroeg een meisje mij deze vraag en ik wist eerlijk gezegd niet wat ik moest antwoorden mag je je man dan wel bevredigen met condoom om zijn penis? komt niks uit geen sperma (voorvocht) en je raakt de huid dus niet direct aan. dus wat is het juiste antwoord hier op? is het wel of niet toegestaan?.] now ja hoe kom je daar nouw bij me vriendin slikt elke keer dooor ze kern gezond, en ze is verslaaft aan me zaak ze kan n iet zonder

move_bitch
19-09-2006, 20:09
now ja hoe kom je daar nouw bij me vriendin slikt elke keer dooor ze kern gezond, en ze is verslaaft aan me zaakJE ze kan n iet zonder Aan je zaakJE...?? AAAHhhh wat schattig... !!

Heiba
19-09-2006, 20:43

[ Orale sex is zeer afgeraden heb ik vernomen wegens hygienische redenen en omdat je er ook ziek van kan worden het inslikken van sperma bij de man mag ook niet. maar vandaag vroeg een meisje mij deze vraag en ik wist eerlijk gezegd niet wat ik moest antwoorden mag je je man dan wel bevredigen met condoom om zijn penis? komt niks uit geen sperma (voorvocht) en je raakt de huid dus niet direct aan. dus wat is het juiste antwoord hier op? is het wel of niet toegestaan?.] Je hebt er duidelijk geen verstand van. Je kunt niet ziek worden van het sperma van een gezonde man. Overigens is orale seks niet ZEER afgeraden, het is gewoon afgeraden (makroo). Dat wil zeggen dat het niet haram is.

kersje_85
19-09-2006, 22:52
Je hebt er duidelijk geen verstand van. Je kunt niet ziek worden van het sperma van een gezonde man. Overigens is orale seks niet ZEER afgeraden, het is gewoon afgeraden (makroo). Dat wil zeggen dat het niet haram is. hoor die dan duidelijk geen verstand van:hihi: . meisje ik raad je aan om het boek seksualiteit en islam te kopen. ps dat jij het zo lekker vind om te doen geeft jou niet het recht om het te bagataliseren. :goedzo:

Heiba
19-09-2006, 22:57
hoor die dan duidelijk geen verstand van:hihi: . meisje ik raad je aan om het boek seksualiteit en islam te kopen. ps dat jij het zo lekker vind om te doen geeft jou niet het recht om het te bagataliseren. :goedzo: Ik bagataliseer niets. Islamitische regels rond seksualiteit zijn mij bekend. En ik heb het echt niet uit 1 boek. Heb er een boekenkast vol van. ;)

kersje_85
19-09-2006, 23:00
Ik bagataliseer niets. Islamitische regels rond seksualiteit zijn mij bekend. En ik heb het echt niet uit 1 boek. Heb er een boekenkast vol van. ;) ja en nu nog lezen ;)

foreigner
27-09-2006, 00:50
Je hebt er duidelijk geen verstand van. Je kunt niet ziek worden van het sperma van een gezonde man. Overigens is orale seks niet ZEER afgeraden, het is gewoon afgeraden (makroo). Dat wil zeggen dat het niet haram is. ik weet nie wat voor boeke jij allemaal leest over sex maar ik zou t eens vrage aan n geleerde ipv zelf de geleerde uit te hange de antwoord op t vraag van oraal sex verschilt per situatie laat ik t maar f zo zeggen, oraalsex is afgerade omdat je t nie in de sunnah en en in de koran terug kan vinden !!! maar als een man zijn vrouw nie genoeg kan bevredigen waardoor zij in staat is om vreemd te gaan of een echtscheiding aan te vrage of hij zelf loopt t gevaar om dat rede vreemd te gaan dan mag hij het wel doen om zo een groot zonde te voorkomen en zijn huwelijk te redden !! en geleerde in fatawa's verschilllen wel sterk over dit onderwerp, sommige vinde t wel kunne en de andere weer niet allahoe wa rasoeloen s.a.w. a3lam maar in het 1e fase is t zeer cker afgeraden !!!

ibti
27-09-2006, 10:55
[ Orale sex is zeer afgeraden heb ik vernomen wegens hygienische redenen en omdat je er ook ziek van kan worden het inslikken van sperma bij de man mag ook niet. maar vandaag vroeg een meisje mij deze vraag en ik wist eerlijk gezegd niet wat ik moest antwoorden mag je je man dan wel bevredigen met condoom om zijn penis? komt niks uit geen sperma (voorvocht) en je raakt de huid dus niet direct aan. dus wat is het juiste antwoord hier op? is het wel of niet toegestaan?.] ik vermoedt dat t niet omwille van hygienische redenen is afgeraden maar ook vooral omdat het vernederend kan gevonden worden door sommigen:loser: haha komaan zeg en dan vragen we ons af waarom onze jongens hun vrouwen bedriegen met hollandse meiden:hihi: :hihi:

foreigner
27-09-2006, 10:57
ik vermoedt dat t niet omwille van hygienische redenen is afgeraden maar ook vooral omdat het vernederend kan gevonden worden door sommigen:loser: haha komaan zeg en dan vragen we ons af waarom onze jongens hun vrouwen bedriegen met hollandse meiden:hihi: :hihi: ik vind dat egt nergens op slaan wat je zei, t is wle zo mischien dat jongens vrouwe bedriege met andere vrouwe maar dat t daarom nie mag orale lijkt me sterk

lomia
27-09-2006, 11:04
julie zijn allemaal niet goed wijs

ibti
27-09-2006, 11:06
ik vind dat egt nergens op slaan wat je zei, t is wle zo mischien dat jongens vrouwe bedriege met andere vrouwe maar dat t daarom nie mag orale lijkt me sterk Neen, dat bedoel k ni:hihi: omdat hollandse meiden ongeremder zijn over t algemeen gaan onze jongens naar hen

foreigner
27-09-2006, 11:09
Neen, dat bedoel k ni:hihi: omdat hollandse meiden ongeremder zijn over t algemeen gaan onze jongens naar hen dat kan cker kloppe jah dat ze ervan houde jah

ibti
27-09-2006, 11:16

dat kan cker kloppe jah dat ze ervan houde jah genieten mag wel vind ik :o ik zou in elk geval alles doen om mn man bij te houden

Pagina's : [1] 2 3