Bekijk originele versie : babyhaartjes...
[ ik heb babyhaartjes of hoe je dat ook noemt, en ik vind dat zo lelijk !!! :(
het probleem is ik heb dat zo je weet wel boven me voorhoofd en je ziet dat dus heel fel!!
help me wat kan ik doen om dat weg te krijgen, ik dacht vroeger dat het nog zou groeien, ik wacht al 8 jaar :maf2: ]
Nadiya1987
19-09-2006, 02:01
jah ken ook iemand die dat probleem heeft
jah ken ook iemand die dat probleem heeft
wat doet zij dan ertegen?? of vindt ze het mooi?
missnador_007
19-09-2006, 14:00
is niet zo erg joh draag gewoon een hoofddoek en tsjaah weg is je probleem
is niet zo erg joh draag gewoon een hoofddoek en tsjaah weg is je probleem
ja ik draag hoofddoek,maar toch.
als ik naar een bruiloft ga dan staat een kapsel me totaal niet door die haartjes, en wat als ik trouw :maf: al die foto's eraan :(
Dounia_A
19-09-2006, 15:25
Ik had dat ook, elke avond als ik ging slapen droeg ik mijn hoofddoek heel strak en deed ik die haartjes ook vast met van die speltjes..
Nu als ik mijn haar styl ziet het er echt leuk uit al zeg ik het zelf, kon ik vroeger niet zeggen :)
Ik had dat ook, elke avond als ik ging slapen droeg ik mijn hoofddoek heel strak en deed ik die haartjes ook vast met van die speltjes..
Nu als ik mijn haar styl ziet het er echt leuk uit al zeg ik het zelf, kon ik vroeger niet zeggen :)
huh?? met een speldje vastmaken? mijne zijn heel kort je kunt ze niet naar achteren kammen of met een speldje vast maken
cupDelicious85
19-09-2006, 16:42
Wat zijn babyhaartjes als ik vragen mag, hoe ziet dat er ongeveer uit?
Babyhaartjes kun je goed met een beetje haarwax naar achteren plakken. Net zoals de geisha in Japan dat vroeger deden! Je wrijft dan gewoon wat haarwax (ik gebruik Palmer's) in de haartjes en kamt ze met een kam naar achteren. Een beetje haarlak eroverheen en je ziet er niks meer van.
Succes!
Dounia_A
19-09-2006, 17:40
huh?? met een speldje vastmaken? mijne zijn heel kort je kunt ze niet naar achteren kammen of met een speldje vast maken
Ohw sorry hoor, dan heb ik het vast over wat anders ...
Babyhaartjes kun je goed met een beetje haarwax naar achteren plakken. Net zoals de geisha in Japan dat vroeger deden! Je wrijft dan gewoon wat haarwax (ik gebruik Palmer's) in de haartjes en kamt ze met een kam naar achteren. Een beetje haarlak eroverheen en je ziet er niks meer van.
Succes!
krijg je die kleine haartje naar achter gekamd??
Nadiya1987
21-09-2006, 01:24
wat doet zij dan ertegen?? of vindt ze het mooi?
ze vindt het zeker niet mooi,en wil er heel graag vanaf
miss_melilla
22-09-2006, 00:03
ja ik draag hoofddoek,maar toch.
als ik naar een bruiloft ga dan staat een kapsel me totaal niet door die haartjes, en wat als ik trouw :maf: al die foto's eraan :(
als je gaat trouwen, draag een hijaab....... ben ik ook van plan... en het isook nog mooi
Hallo mijn dochtertje heeft er ook last van .
Heeft iemand nog andere ideeën
Soekran
SoUmY-lIcIoUsZ
18-05-2010, 09:24
Bedoel je haartjes die op je hoofd groeien of echt in je gezicht (op je voorhoofd)?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.