Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom?

ClaudioLopez
28-06-2003, 22:26

Waarom als iedereen het over 'huwelijksnacht' heeft bedoelen ze die 'sex' iedereen doet alsof het verplicht is om meteen te naaien als je trouwt :jammer:

Cina
28-06-2003, 22:29
't wordt er direct aan gekoppeld, maar 't hoeft inderdaad niet zo te zijn. :)

DonnaBella
28-06-2003, 22:42
Origineel gepost door ClaudioLopez Waarom als iedereen het over 'huwelijksnacht' heeft bedoelen ze die 'sex' iedereen doet alsof het verplicht is om meteen te naaien als je trouwt :jammer: weirdo wat wil jij dan op je huwelijks nacht doen?

ClaudioLopez
29-06-2003, 00:59
Origineel gepost door DONNABELLA weirdo wat wil jij dan op je huwelijks nacht doen? dat bedoel ik... :rolleyes: stel je nou eens voor dat je je huwelijksnacht lichamelijk niet in staat bent om te 'sexen'........ erg he :rolleyes:

GangstaLovin
29-06-2003, 01:02

Hahhahaa ..je hebt wel gelijk. Ik bedoel ik denk dat je als vrouw echt geen zin hebt om op dezelfde nacht nog te gaan vrijen. Je moet je tig keren omkleden ...de hele tijd maar zitten (waar je heeeel moe van wordt) en je krijgt echt slaap gezien je al echt vroeg moet opstaan.

MuzzyAA
29-06-2003, 01:03
omdat je dan eindelijkmag ouwe :Dzoveel jaren gewacht (ze3ma :rolleyes: ) en dan ga je het nog uitstellen djaz

Dida
29-06-2003, 01:05
Origineel gepost door ClaudioLopez Waarom als iedereen het over 'huwelijksnacht' heeft bedoelen ze die 'sex' iedereen doet alsof het verplicht is om meteen te naaien als je trouwt :jammer: :hihi: Ut kan ook de volGende dag.

Junkie
29-06-2003, 01:28
Ben je soms bang om het te doen?

summergirl21
29-06-2003, 01:29
Origineel gepost door ClaudioLopez Waarom als iedereen het over 'huwelijksnacht' heeft bedoelen ze die 'sex' iedereen doet alsof het verplicht is om meteen te naaien als je trouwt :jammer: Ik heb al zo lang moeten wachten, en dan mag het EINDELIJK en dan ga ik het nog uitstellen!!!! :confused: dacht het dus ff niet he!!! Groetjes Sana