Bekijk originele versie : Het meisje van de buurtsupermarkt
praatjes
28-06-2003, 21:14
Ja zij vind mijn aardig, ik hoef niet te betalen als ik bij haar boodschapen doe. Als ik haar 10 euro geef geeft ze me 10 euro terug aan kleingeld. Ze is gek..ik wil dit niet, maar ik wil niet dat haar baas erachter komt wanneer ik het weiger.
Ik koop tegenwoordig de duurste scheermesjes :D
MariamaMslma
28-06-2003, 21:20
Origineel gepost door praatjes
Ja zij vind mijn aardig, ik hoef niet te betalen als ik bij haar boodschapen doe. Als ik haar 10 euro geef geeft ze me 10 euro terug aan kleingeld. Ze is gek..ik wil dit niet, maar ik wil niet dat haar baas erachter komt wanneer ik het weiger.
Ik koop tegenwoordig de duurste scheermesjes :D
wij waren erg in dat joh, ik en mijn vriendinnen.
Maar alleen bij elkaar deden we dat, altijd bij elkaar aan de kassa.
Alles was gratis....hoogste bedrag dat werd betaald was dan misschien 1 euro voor een boodschappen waarde van 35 euro ofzo.
En dan nog onze vriendin die in de parfurmerie werkt, je koopt 1 miezerig geurtje...je krijgt een tas propvol met weet ik allemaal wat.
Krijg echt vanalles van haar :D
0olatifa0o
28-06-2003, 21:23
Zo ergg mijn zus gaat nu in een supermarkt werken dus wie weet
krijg ik een paar chocolade repen mee.....
0olatifa0o
praatjes
28-06-2003, 21:24
Origineel gepost door MariamaMslma
wij waren erg in dat joh, ik en mijn vriendinnen.
Maar alleen bij elkaar deden we dat, altijd bij elkaar aan de kassa.
Alles was gratis....hoogste bedrag dat werd betaald was dan misschien 1 euro voor een boodsappen waarde van 35 euro ofzo.
En dan nog onze vriendin die in de parfurmerie werkt, je koopt 1 miezerig geurtje...je krijgt een tas propvol met weet ik allemaal wat.
Krijg echt vanalles van haar :D
Jullie zijn aardig tegen elkaar dat jullie dat voor elkaar doen. :)
jaaaaajah mensen niet goed heh :eek: :rolleyes: :D
nour_el_3oejoen
28-06-2003, 22:09
......maar dat is toch haram.....:(...........................:maf:...
ik doe dat haast nooiitt .. ik werk ook achter de kassa... Laatst komt een neef vanme met zijn vriend hij vraagt aan mij of ik wat kan minderen snapje .. ik doe dat ... en dan na dat alles is afgehandelT zegt die vriend van dat is haramm waarom doe je dit dat .. ik schaamde me dood... Ik dacht bij me eigen van nou ja zegg .. geef ik korting en dan nog blèren ook
eehhhh... het lukt jullie1..2..3.. keer.. maar dan kunnen jullie gepakt worden.. dus ik zou maar uitkijken als ik julie was :melig2:
MariamaMslma
28-06-2003, 22:45
Origineel gepost door SaMiax
eehhhh... het lukt jullie1..2..3.. keer.. maar dan kunnen jullie gepakt worden.. dus ik zou maar uitkijken als ik julie was :melig2:
Ik ken een paar meiden die zijn gepakt om de domste dingen(echte stupido's waren dat :rolleyes: )
Maar dat wij dat deden is alweer 3 jaar geleden...en eigenlijk hebben we het nooit echt gezien als haram enzo...vreemd eigenlijk
Origineel gepost door MariamaMslma
Ik ken een paar meiden die zijn gepakt om de domste dingen(echte stupido's waren dat :rolleyes: )
Maar dat wij dat deden is alweer 3 jaar geleden...en eigenlijk hebben we het nooit echt gezien als haram enzo...vreemd eigenlijk
:)
sweet_karima
29-06-2003, 10:50
praatjes...
zeg haar gewoon dat je dat niet wilt, en dat je niet wil dat zij in problemen komt...
Bousa Kbira
KaRiMaKe
Origineel gepost door nour_el_3oejoen
......maar dat is toch haram.....:(...........................:maf:...
Ja, precies.
Ik zou dat nooit kunnen, of andere mensen dat voor mij laten doen, sponsoren.
Is net STELEN!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.