Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Msn

Dark_Angel
18-09-2006, 17:44

hoi hoi kan iemand me ff helpen...ik kan msn niet eens starten, ik krijg de hele tijd een error....(runtime error) heeft iemand tips :kweetnie:

WitteWijk
18-09-2006, 17:52
hoi hoi kan iemand me ff helpen...ik kan msn niet eens starten, ik krijg de hele tijd een error....(runtime error) heeft iemand tips :kweetnie: heey, heb je die al geprobeerd om uit te schakkel? zoniet ga alsvolgd te werk. Start internet op. ga dan naar Extra>>Internetopties>>geavanceerd. en dan zie je ergens in het midden Surfen staan. en dan vink je de Foutopsporing in script uitschakkelen(Internet en Overige toepassingen af. probeer het dan nog eens. dus je moet ze wel afvinken he:goedzo: en druk dan op OK

Dark_Angel
18-09-2006, 17:59
heey, heb je die al geprobeerd om uit te schakkel? zoniet ga alsvolgd te werk. Start internet op. ga dan naar Extra>>Internetopties>>geavanceerd. en dan zie je ergens in het midden Surfen staan. en dan vink je de Foutopsporing in script uitschakkelen(Internet en Overige toepassingen af. probeer het dan nog eens. dus je moet ze wel afvinken he:goedzo: en druk dan op OK thx maar het is ni gelukt :(

WitteWijk
18-09-2006, 18:05
thx maar het is ni gelukt :( hmm kan je misschien een Princreen maken van de fout?

looking4
07-04-2007, 02:43

Is javascript