Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Zwemmen voor Moslima's

Pagina's : [1] 2 3 4 5

soennia83
18-09-2006, 10:46

Salaam alaikom, Wie kan mij helpen aan een adres waar moslima's ( hoofddoekdragende dames) kunnen zwemmen, zonder dat hun opgelegd word alleen met een zwempak het water in te mogen. Ik neem aan dat hier veel moslima's surfen die heel graag willen zwemmen en het wellicht ook al doen. Het liefst in Zuid- Holland ( omg. Den Haag, Leiden, Utrecht etc). Ik zie jullie reacties graag tegemoet. Shoekran

Umm_Benjamine
18-09-2006, 10:54
ik zwem ook in zo'n organisatie maar dan in brabant is echt relax met bubbelbad, sauna , stoombad alles

Madeliefje
18-09-2006, 11:02
In Utrecht (in Overvecht) is er een zwembad die heet De Kwakel en daar is op zondags zwemmen alleen voor vrouwen (Moslima's) En dat is van 18.30 uur tot en met 21.00 uur Misschien is dat wel wat voor jou ;)

hiloua78
18-09-2006, 11:05
In Gouda of Alphen ad Rijn is er ook zwemmen voor alleen vrouwen

hiloua78
18-09-2006, 11:05

In Gouda en Alphen ad Rijn is er ook zwemmen voor alleen vrouwen

OemAicha_Aliraq
18-09-2006, 11:10
Je kan in den haag, zwemmen op vrijdag alleen voor vrouwen.. Maar, niet met bikni komen want de vrouw mag de auwrah niet laten zien vanaf haar borsten tot knieen dus ghair inchjAllah Topic starter ken ik jou niet :likje:

soennia83
18-09-2006, 11:13
Je kan in den haag, zwemmen op vrijdag alleen voor vrouwen.. Maar, niet met bikni komen want de vrouw mag de auwrah niet laten zien vanaf haar borsten tot knieen dus ghair inchjAllah Topic starter ken ik jou niet :likje: hahah, juist niet met bikini! Ik wil gewoon met een broek kunnen zwemmen, en ik heb begrepen dat de meeste zogenaamde "vrouwen zwemmen"alleen toegestaan is met zwemkleding. Dus dan hebben wij als moslima's er nog niets aan. Snappie! Gouda en Alphen las ik net.. kom op met de namen van zwembaden en meer informatie.

soennia83
18-09-2006, 11:14
In Utrecht (in Overvecht) is er een zwembad die heet De Kwakel en daar is op zondags zwemmen alleen voor vrouwen (Moslima's) En dat is van 18.30 uur tot en met 21.00 uur Misschien is dat wel wat voor jou ;) Utrecht is net iets te ver.. Maar mag je daar met een t-shirt en broek het water in?

el_hoceima_lady
18-09-2006, 11:17
zoiezo is uitkleden buiten je eigen huis verboden

OemAicha_Aliraq
18-09-2006, 11:18
hahah, juist niet met bikini! Ik wil gewoon met een broek kunnen zwemmen, en ik heb begrepen dat de meeste zogenaamde "vrouwen zwemmen"alleen toegestaan is met zwemkleding. Dus dan hebben wij als moslima's er nog niets aan. Snappie! Gouda en Alphen las ik net.. kom op met de namen van zwembaden en meer informatie. Owh, ja dat wist ik niet nog ook kleding voorschriften :jammer:..Ghair inchjAllah

soennia83
18-09-2006, 11:19
zoiezo is uitkleden buiten je eigen huis verboden Dus jij wilt zeggen dat als ik bij mijn ouders thuis ben, me ook niet mag omkleden. Wil je voortaan wel eerst nadenken voordat je iets noteert? Ik vroeg iets en daar heb jij geen antwoord op gegeven. Dus help je me niet.

soennia83
18-09-2006, 11:21
Owh, ja dat wist ik niet nog ook kleding voorschriften :jammer:..Ghair inchjAllah Je denkt dat je mij kent? Wie ben jij dan??:D

Madeliefje
18-09-2006, 11:26

Utrecht is net iets te ver.. Maar mag je daar met een t-shirt en broek het water in? Ja hoor :) je mag dragen wat jij zelf wilt ;) Er komen ook oude vrouwen van een jaar of 50 nou die komen ook niet in een zwempak hoor :hihi:

soennia83
18-09-2006, 11:29
Ja hoor :) je mag dragen wat jij zelf wilt ;) Er komen ook oude vrouwen van een jaar of 50 nou die komen ook niet in een zwempak hoor :hihi: hahaha:hihi: relaxed!

rachichi
18-09-2006, 11:31
haha...in eindhoven is er ook een waar de moslima's gwn in een broek met tshirt of zwempak overheen komen... maar dat is te ver voor jullie...denk ik ;) ma3a salama Rachida..

Pagina's : [1] 2 3 4 5