Bekijk originele versie : Op wat vor type vallen jullie..en war Knappe julie van af!
Morokhen
28-06-2003, 18:22
SaLaam...Oulikom.... :zwaai:
Op wat voor type vallen.....jullie...................?
En waar knappe jullie vanaf?...............................
:zwaai:.....Alvast Sokrhan..... :zwaai:
samira_el
28-06-2003, 18:42
Ik knap af op jongens die een andere denkwijze dan mij hebben,
Daarom denk ik dat ik nooit ga trouwen :verdriet:
Morokhen
28-06-2003, 18:43
ja FAAATTTTJE1983 je hebt mijn smaak perfect die snel boos worden k ken een jongen KHalid..wollah hij word snel boooss....tfoe..................................en ik hou niet van marokaanse dieven.....(zijn ze allemaal.... :lol: )
RIF_CHICKIE
28-06-2003, 18:43
ik hou van jongens waar je egt goed mee kan praten, die gevoel voor humor hebben, en waar je eggt mee kan lachen, die lekker gek kunnen zijn, zonder dat ze steeds serieus gaan doen,..
waar ik eggt op af knap zijn die jongens, we kennen ze allemaal
en weten genoeg als ik zeg
: heeee zin!! psssssssssstttttttttt zinaaaaaaaaaaa
Romaysa_love
28-06-2003, 18:44
hey
ik val op jongen die goed gekleed zijn, dus geen lange krulletje met nikes er onder, VIND IK ECHT AFSCHUWELIJK!!, gewoon stylis gekleed, met lieve lach, geen macho, en hij moet GRAPPIG zijn, dat ik om hem kan lachen :D :D
dan mag je er wezen voor mij.................. :Iluvu:
nour_el_3oejoen
28-06-2003, 18:44
op mannen die als ze geirriteerd zijn door iets anders het op jouw afreageren..:D
Morokhen
28-06-2003, 18:47
aaah Samira_el.....alles komt nog mijn leiverdje...Ehy Rif_chickie....je hebt ook helemaal gelijk.
KIJK wij meisje doen het helemaal niet alleen als we gek zijn......
Romaysa_love
28-06-2003, 18:48
ohja , hij MOET VEEEEEL GEDULD HEBBEN,EN NIET HEBBERIG, JALOEZIEEE, TFOEEEE DAT CKERSSSSS NIET dat je nog steeds vrij omgang hebt met iedreen!!! dat is echt belangrijk
Morokhen
28-06-2003, 18:50
ehy JULLIE willen me DROOM LIEFDE afpakken......ehhehhe.... :(......ik val ook op zulke jongen moet goed gekleed zijn,,,..met pradas.....enzo..........ahahah dan hebben wij de zelfde smaken....maar dan moet er dan wel veel jongens komen die zich zo meoten kleden...... :LOL:
RIF_CHICKIE
28-06-2003, 18:50
Origineel gepost door Morokhen
aaah Samira_el.....alles komt nog mijn leiverdje...Ehy Rif_chickie....je hebt ook helemaal gelijk.
KIJK wij meisje doen het helemaal niet alleen als we gek zijn......
of niet!!!!!!!!!!!
wallah ik ben og eggt gek!!!
of super sjagrijnig!!!
duzz ze mogen kiezen :hihi:
Morokhen
28-06-2003, 18:53
of soms zit ik in een flat in adam....en dan doe ik pppssssssss......al die mocros kijken..is lachen damn....alatif...je gaat stuk...moeten jullie echt proberen maar niet alleen.....met zn tweeen...of zo is echt grapig.....(maar dan moet je niet ongesteld zijn gheeheggehehe).... :lol:...... hihih
RIF_CHICKIE
28-06-2003, 18:56
whahaha doe ik op school altijd, grappig man,
zie je iedereen doorlopen behalve marokkanen :hihi: :stout:
Lady_moi
28-06-2003, 18:59
ik val op jongens die trainingspakken dragen je weet toch en die zo dan in hun kousjes stoppen :Iluvu:
verder moet die grappig zijn nie zo de ene grap na de andere ma gewoon die moe kunnen lachen :melig:
enne hij moet ook veel geduld hebben :stoned:
vooral met mij :maf:
oja en hij moet ook vaak petjes dragen :verliefd:
ik heb zonet mn droomjongen beschreven als je denkt dat ge erop lijkt pm me :Iluvu: :Iluvu:
:hihi:
Morokhen
28-06-2003, 18:59
hahahahahahahahha.....Riffia...jij bent fattoe-vrouw die ik ook......ai ai.........is echt grapig ik moet er nu om lachen....ik deed het bij een marokkaanse jongen.....viel hij van de trap...wollah ik ging stuk....ik kon niet meer wollah ik piste bijna in me broek...he gelukkig was er daar naast een tiolet.... :lol:
RIF_CHICKIE
28-06-2003, 19:02
Origineel gepost door Morokhen
hahahahahahahahha.....Riffia...jij bent fattoe-vrouw die ik ook......ai ai.........is echt grapig ik moet er nu om lachen....ik deed het bij een marokkaanse jongen.....viel hij van de trap...wollah ik ging stuk....ik kon niet meer wollah ik piste bijna in me broek...he gelukkig was er daar naast een tiolet.... :lol:
:lol: we hebben veel gemeen!!! :stout: bij mij keek eentje achterom, maar onze school zitten altijd van die fietsrekken, viel ie zo overheen wejeewww heb de hele school erbij gehaald,.. die jongen werd rood!! :stout:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.