Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : autoimport/-export

Pagina's : [1] 2

Aannddeerrss
18-09-2006, 01:23

Gooi hier al je nuttige informatie! van A tot Z We gaan hier ff lekker brainstormen over een mogelijke giga autoimport/exportbedrijf. Ik begin alvast met dromen :D

Aannddeerrss
18-09-2006, 11:24
A tla3!

Funky_Thing
18-09-2006, 11:30
exporteren moet je doen naar 1 land en dat is marokko ;) daar betalen ze goed geld

Aannddeerrss
18-09-2006, 14:10
exporteren moet je doen naar 1 land en dat is marokko ;) daar betalen ze goed geld Misschien in Mellila ;) Maar in rest van Marokko is autohandel door en door slecht. Invoerkosten zijn asociaal hoog. De invoerkosten voor bijvoorbeeld een Mercedes 190D van bouwjaar 1993 is ongeveer €7500,- . Iwa die mensen betalen je niet de hoofdprijs. In Nederland verkoop je 'em voor ongeveer hetzelfde bedrag. Niet interessant dus.

Aannddeerrss
18-09-2006, 14:21

handel met marokko is kutttttttttttttt.. allemaal oplichterssssssss.... Je moet stalen zenuwen hebben om goed te kunnen handelen met dat volk. Vriendjespolitiek en corrupt als de moddafokka :hihi:

Funky_Thing
18-09-2006, 14:26
Misschien in Mellila ;) Maar in rest van Marokko is autohandel door en door slecht. Invoerkosten zijn asociaal hoog. De invoerkosten voor bijvoorbeeld een Mercedes 190D van bouwjaar 1993 is ongeveer €7500,- . Iwa die mensen betalen je niet de hoofdprijs. In Nederland verkoop je 'em voor ongeveer hetzelfde bedrag. Niet interessant dus. wie zegt dat je moet invoeren? pik ik heb afgelopen jaar 2 trailers daarheen gebracht 7 auto's in totaal allemaal verkocht en allemaal laten tikken in melilla ;) als die volk mij slim af denkt te zijn haal ik al helemaal het diepste uit de kan bij hun:hihi:

Aannddeerrss
18-09-2006, 14:29
wie zegt dat je moet invoeren? pik ik heb afgelopen jaar 2 trailers daarheen gebracht 7 auto's in totaal allemaal verkocht en allemaal laten tikken in melilla ;) als die volk mij slim af denkt te zijn haal ik al helemaal het diepste uit de kan bij hun:hihi: Ster ma ster Allah a yamshoem ;) :hihi: Ik weet, ik weet...Maar dat is een verhaal apart weet je :engel:

Funky_Thing
18-09-2006, 14:31
Ster ma ster Allah a yamshoem ;) :hihi: Ik weet, ik weet...Maar dat is een verhaal apart weet je :engel: awah a sahbi serieus :haha: marokko maakt niet eens auto's en ze vragen de hoofdprijs voor invoer:confused: ze zijn leip daaro ik zeg tegen hun ja ik ga naar nador de stad in auto gaat weer mee terug en dan auto uit de paspoort halen ja sorry trailer is gestolen bla bla bla en dan klaar terug naar NL:o

Aannddeerrss
18-09-2006, 14:35
awah a sahbi serieus :haha: marokko maakt niet eens auto's en ze vragen de hoofdprijs voor invoer:confused: ze zijn leip daaro ik zeg tegen hun ja ik ga naar nador de stad in auto gaat weer mee terug en dan auto uit de paspoort halen ja sorry trailer is gestolen bla bla bla en dan klaar terug naar NL:o Ya lmgherba waar ze ook zijn of komen...altijd rwina :giechel:

omleiding
18-09-2006, 15:07
dan auto uit de paspoort halen ja sorry trailer is gestolen bla bla bla en dan klaar terug naar NL:o ging het maar zo makkelijk!

Aannddeerrss
18-09-2006, 15:13
ging het maar zo makkelijk! Precies...Maar wel lachuh die Funkygast :D

omleiding
18-09-2006, 15:22
Precies...Maar wel lachuh die Funkygast :D je moet zoveel smeergeld betalen dat je er bijna geen winst uithaalt. het tikken gebeurt in ceata en in mlilia, gewoon oude kart elgriez aanhouden. Momenteel in trek: 190 class uitvoering express citroen c15 golf 2

Aannddeerrss
18-09-2006, 15:37
je moet zoveel smeergeld betalen dat je er bijna geen winst uithaalt. het tikken gebeurt in ceata en in mlilia, gewoon oude kart elgriez aanhouden. Momenteel in trek: 190 class uitvoering express citroen c15 golf 2 Je kunt wel winst maken, maar dan moet de auto niks hebben gekost. om een lang verhaal kort te maken: gasha tkoen M'trafficia ;) :D De auto's die jij noemt kun je ook in NL goed verkopen. Laten we Marokko gewoon vergeten wat dit betreft :hihi:

Funky_Thing
18-09-2006, 16:30
ging het maar zo makkelijk! heb het maar 1 x geprobeerd en met succes

omleiding
18-09-2006, 17:09

Je kunt wel winst maken, maar dan moet de auto niks hebben gekost. om een lang verhaal kort te maken: gasha tkoen M'trafficia ;) :D De auto's die jij noemt kun je ook in NL goed verkopen. Laten we Marokko gewoon vergeten wat dit betreft :hihi: vertel mij wat!! 190 class --> je wordt platgebelt!!!

Pagina's : [1] 2