Bekijk originele versie : Kamermeisje in Amsterdam !!!!
MOcROzINA
17-09-2006, 21:51
Reageer snel !!!
Voor verschillende 4 en 5 sterren hotels in Amsterdam zijn wij per direct op zoek naar kamermeisjes/jongens.Heeft u ervaring als kamermeisje of in de schoonmaak en bent u ook in de weekenden beschikbaar neem dan zo snel mogelijk contact met ons op!
voor meer vacature informatie en sollicitatie op deze baan
bedrijf RSB Uitzendbureau
contactpersoon R. Jipat
telefoon 020-6881044
ps : ik werk er niet heb alleen de informatie van internet vandaan !!
slaapkop
17-09-2006, 22:30
dus alleen in amsterdam?????
MOcROzINA
18-09-2006, 15:02
Ja die informatie wel :goedzo:
slaapkop
18-09-2006, 15:03
jammer mannnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Bachelorette
19-09-2006, 13:09
In het hotel waar ik werk (in amsterdam vlakbij leidseplein) zijn ze op zoek naar een kamermeisje/jongen voor 2 tot 4 dagen in de week, iig de zondag en maandag.
Dus wie met mij wil werken op de zondag, pm me maar voor meer info :o
PS. ik werd ook eens benaderd door rsb voor functie kamermeisje en helemaal enthousiast omdat k ervaring had ensjo en toen k vroeg of hoofddoek een probleem zou zijn, zei ze ja (want je moest van die maid pakjes aantrekken :moe: )
In het hotel waar ik werk (in amsterdam vlakbij leidseplein) zijn ze op zoek naar een kamermeisje/jongen voor 2 tot 4 dagen in de week, iig de zondag en maandag.
Dus wie met mij wil werken op de zondag, pm me maar voor meer info :o
PS. ik werd ook eens benaderd door rsb voor functie kamermeisje en helemaal enthousiast omdat k ervaring had ensjo en toen k vroeg of hoofddoek een probleem zou zijn, zei ze ja (want je moest van die maid pakjes aantrekken :moe: )
Wat is jouw functie in dat hotel, als ik vragen mag?
Bachelorette
19-09-2006, 13:19
Wat is jouw functie in dat hotel, als ik vragen mag?
kamermeisje :D
kamermeisje :D
Aah zo. Me vriendin is dat ook. Ze had laatst een sollicitatieformulier voor me geregeld, maar ik heb er toch maar van afgezien. 't Schijnt er zwaar te zijn en ik ben fysiek niet zo sterk. :o
Ps: Misschien werken jullie wel in dezelfde hotel..:p
Bachelorette
19-09-2006, 13:31
ik ben 24 jaar en vanaf 23 jaar is het 10.20 bruto. hoe minder je werkt hoe minder belasting er vanaf gaat :D
ik werkte onregelmatig, maar omdat k dus half vertrek moet iemand mijn diensten overnemen ;)
Bachelorette
19-09-2006, 13:32
Aah zo. Me vriendin is dat ook. Ze had laatst een sollicitatieformulier voor me geregeld, maar ik heb er toch maar van afgezien. 't Schijnt er zwaar te zijn en ik ben fysiek niet zo sterk. :o
Ps: Misschien werken jullie wel in dezelfde hotel..:p
het is ook zwaar en k ben allesbehalve sterk :hihi:
bachelorette=kippekracht :o
maar soms he,als je geen keus hebt, dan moet je wel ;)
het is ook zwaar en k ben allesbehalve sterk :hihi:
bachelorette=kippekracht :o
maar soms he,als je geen keus hebt, dan moet je wel ;)
Hmm. Da's waar. Ik ben nu ook op zoek naar een baantje. Maar 't schiet niet echt op.
K heb ff in de Vacaturekrant gebladerd maar daar zoeken ze werknemers die beschikbaar zijn voor minimaal 16 uur p/w. :S
Jouw hotel hè, mag je ook 1 dag per week werken?
:haha:
binnenpretje :o
Waarom jij lachen? :rolleyes:
Waarom jij lachen? :rolleyes:
werk zelf ook voor het uitzendbureau ;)
maar het werk is idd zwaar, onderbetaald & onregelmatig.
Maar de mensen die dit volhouden :goedzo:
Bachelorette
19-09-2006, 13:54
Hmm. Da's waar. Ik ben nu ook op zoek naar een baantje. Maar 't schiet niet echt op.
K heb ff in de Vacaturekrant gebladerd maar daar zoeken ze werknemers die beschikbaar zijn voor minimaal 16 uur p/w. :S
Jouw hotel hè, mag je ook 1 dag per week werken?
Nee, ze hebben echt iemand nodig voor de zondag en maandag ;) (tot max 4 dg per week)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.