Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kan me helpen

Marokaanse_Meid
17-09-2006, 20:53

selem allemaal, Ik weet niet wat er met me is.. maar de laatste 2 dagen voel ik me zo rot(als ik het zo mag zeggen) ik voel me kapot van binnen en kan wel alleen maar huilen,maar probeer het niet te doen..:( :traan1: wie heeft ook dit soort probleem gehad en wat hebben jullie gedaan.. hoop dat je me kunnen helpen

rifia117
17-09-2006, 20:57
Meid probeer veel koran te luisteren.. En praat er met je familie over..

Dunya20
19-09-2006, 23:01
Huilen is te laat voor jou mijn ...!!! Wat bedoel je daar nou weer mee? Is gewoon een duidelijk gevalletje van PMS...Komt wel goed.

awayger
20-09-2006, 09:39
en wat mag PMS wel zijn? sorry als ik arrogant overkom en meid ik had daar 2 jaar last van want ik ben nogal een stille soort ik hou alles binnen me zelf totdat ik ontplofde maar als je nadenkt over het leven en je er achter komt dat het leven niet zo erg is. heb jij niet elke dag eten op tafel en een plek om te schuilen voor de regen en om in te slapen wees daar dankbaar om en geniet ervan want er zijn mensen op aarde die dat niet hebben moge allah je ziel rust geven zodat je eindelijk door kan gaan met wat je ook doet

MRKKN
20-09-2006, 10:55

ik geloof bijna zeker dat je binnenkort deze post zal lezen en zal denken: 'hihihi..zo gek was ik' :D Dit gevoel waait gauw over meid. Maak je niet druk, we hebben t allemaal wel eens. Maak je niet druk lieverd.....t gevoel zal snel wegdraaien. Ondertussen; lees Koran, bid, luister veel Koran (zo weinig mogelijk muziek! dit maakt je nog depressiever) vraag Allah om verlichting... en inshaAllah zal je je gauw weer beter voelen.. :)