Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Boot Naar Alhoceima Gaat Toch!!

Pagina's : [1] 2

Cina
28-06-2003, 16:47

:hoera: Al vanaf 2 juli :)

beppie_truus
28-06-2003, 16:48
Origineel gepost door Cina :hoera: Al vanaf 2 juli :) en vanaf waar zou die dan vertrekken?????????????

Chaimae
28-06-2003, 16:48
:hoera: Yoepiiiiiiiiiiii, volgend jaar lekker sneller thuis. :stout: Cientje: :Iluvu: Hoe weet je dat trouwens? Ik hoor allemaal tegenstrijdige dingen. :D :boogie:

DonnaBella
28-06-2003, 16:50
wejeew ya marokanen het si steeds anders was toch 16 of 17 :confused:

Cina
28-06-2003, 16:51

Origineel gepost door beppie_truus en vanaf waar zou die dan vertrekken????????????? Malaga :) (denk ik.. :hihi: )

beppie_truus
28-06-2003, 16:54
Origineel gepost door Cina Malaga :) (denk ik.. :hihi: ) ik denk toch dat ik liever via tanger naar taza ga rijden, want die bergen tussen al houceima en taza heb ik geen zin in :D :D

Cina
28-06-2003, 16:55
Origineel gepost door beppie_truus ik denk toch dat ik liever via tanger naar taza ga rijden, want die bergen tussen al houceima en taza heb ik geen zin in :D :D Tja...:D Voor de mensen uit Alhoceima is het wel handig, gelijk lekker thuis :p

beppie_truus
28-06-2003, 16:57
Origineel gepost door Cina Tja...:D Voor de mensen uit Alhoceima is het wel handig, gelijk lekker thuis :p ja voor hen wel :( ik heb nog een hele reis te gaan naar taza :( maar de koning heeft belooft volgend jaar de zee door te trekken tot aan taza :hihi:

Cina
28-06-2003, 16:59
Origineel gepost door beppie_truus ja voor hen wel :( ik heb nog een hele reis te gaan naar taza :( maar de koning heeft belooft volgend jaar de zee door te trekken tot aan taza :hihi: :lol: Kan hij dan ook gelijk een beetje woestijn naar Alhoceima brengen? Ik heb altijd al een woestijntocht willen maken :hihi:

beppie_truus
28-06-2003, 17:02
Origineel gepost door Cina :lol: Kan hij dan ook gelijk een beetje woestijn naar Alhoceima brengen? Ik heb altijd al een woestijntocht willen maken :hihi: ik zal het verzoek meteen indienen bij hem als ik op bezoek ga dit jaar :hihi: maar reken er maar op dat dat woestijn er komt :D the king and i are buddy's :hihi:

Cina
30-06-2003, 12:02
Origineel gepost door Chaimae :hoera: Yoepiiiiiiiiiiii, volgend jaar lekker sneller thuis. :stout: Cientje: :Iluvu: Hoe weet je dat trouwens? Ik hoor allemaal tegenstrijdige dingen. :D :boogie: Ja, ik ook eigenlijk... Maar wat ik heb gehoord: - 't is op het nieuws geweest, Marokkaanse zender geloof ik..

Chaimae
30-06-2003, 12:14
Origineel gepost door Cina Ja, ik ook eigenlijk... Maar wat ik heb gehoord: - 't is op het nieuws geweest, Marokkaanse zender geloof ik.. Weet je, mijn schoonzus heeft haar moeder gister gebeld, en die zei dat het pas op de vijftiende zou zijn. :confused:

Cina
30-06-2003, 12:15
Origineel gepost door Chaimae Weet je, mijn schoonzus heeft haar moeder gister gebeld, en die zei dat het pas op de vijftiende zou zijn. :confused: Damn.. :maf: Ewa we gaan gewoon richting Spanje en dan zien we wel :D

minous21
30-06-2003, 12:18
Oh...weet je ook waar we tickets kunnen kopen? In malaga of mischien hier? Beppie....mijn papa wil door die bergen gaan rijden :maf: het is in feite maar 140 km....maar die bergen :maf2: Minous komt heel misselijk aan...in Taza :hihi: Liefs Me

Chaimae
30-06-2003, 12:19

Origineel gepost door Cina Damn.. :maf: Ewa we gaan gewoon richting Spanje en dan zien we wel :D :hihi: :hihi: :hihi:

Pagina's : [1] 2