Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hellluuup..............

mounia1984
17-09-2006, 20:16

wie kan me helpen aan het antwoord op deze vraag....... “Waarom kiezen Marokkaanse jongeren ( nog ) steeds voor een huwelijk met iemand uit het geboorteland van hun ouders?” pleaassseee?????????

Miss_Majda
17-09-2006, 21:05
omdat ze denken dat die dames daar heilig zijn hoewel ze niet weten dat ze daar veel erger zijn als de dames van hier :moe:

LimburgseB
17-09-2006, 21:07
ze vertrouwen ze daar beter? Ze vinden dat we hier té aangepast zijn aan het land en de inwoners en té erg aan de aanpassingen:kweetnie: :kweetnie: :kweetnie:

LimburgseB
17-09-2006, 21:09
omdat ze denken dat die dames daar heilig zijn hoewel ze niet weten dat ze daar veel erger zijn als de dames van hier :moe: wallahila:rolleyes:

MRKKN
18-09-2006, 10:20

Omdat zij daar nog steeds het imago mt zich meedragen van 'protocol kennende nette meiden die prima gelden als liefhebbende huisvrouw'** ...en de meiden van hier hebben dit imago van zich afgeschud*. *niet allemaal, rustig..ik generaliseer niet ** het imago dat de man zoekt voor n huwelijk...

misz_mtiwa
18-09-2006, 17:58
jij hebt egt gelijk wallahihla ;)

Miss_Majda
18-09-2006, 18:05
wallahila:rolleyes: ewa ja wat ik allemaal te horen krijg en zie met mijn ogen :rolleyes: gewoon niet normaal meer

khalide
18-09-2006, 18:10
Omdat de meeste meiden niet meer geschikt zijn voor het huwelijk.Van nature zijn de meestje meisjes echt heel lelijk,maar omdat ze hun wenkbrauwen epileren(wat haraam is)en zich niet netjes kleden is het erg logisch,om met iemand te trouwen van marokko.

Miss_Majda
18-09-2006, 18:20
Omdat de meeste meiden niet meer geschikt zijn voor het huwelijk.Van nature zijn de meestje meisjes echt heel lelijk,maar omdat ze hun wenkbrauwen epileren(wat haraam is)en zich niet netjes kleden is het erg logisch,om met iemand te trouwen van marokko. ik weet niet of je blind bent maar hoe de meeste meiden hier bijlopen is veel beter dan hoe de meiden daar lopen. en over dat epileren :rolleyes: nou ken echt geen 1 meisje daar die niet epileert en dan heb ik het hier over de meiden die in de dorpen wonen. ik word daar zelfs uitgelachen om het feit dat ik me niet bezig houd met dat soort dingen en dat ik er gewoon altijd met mijn hijaab bijloop. als ik iets over de islaam vertel word ik ook uitgelachen en dan zeggen ze van ja ik weet niet waar jullie in nederland de islaam vandaan hebben gehaald :moe: kortom de meiden daar zijn stille wateren met diepe gronden ;) dat je het ff weet

khalide
18-09-2006, 20:28
Ik wil graag een fout herstellen,namelijk dat wat ik hier boven heb vermeld uiteraard niet geldt voor alle meisjes.

khalide
18-09-2006, 20:29
Ik wil graag een fout herstellen,namelijk dat wat ik hier boven heb vermeld uiteraard niet geldt voor alle meisjes.Mijn excuses voor dit ongemal

khalide
18-09-2006, 20:29
ik bedoel voor het ongemak

Miss_Majda
18-09-2006, 20:35
Ik wil graag een fout herstellen,namelijk dat wat ik hier boven heb vermeld uiteraard niet geldt voor alle meisjes.Mijn excuses voor dit ongemal :goedzo:

MRKKN
19-09-2006, 11:27
ik weet niet of je blind bent maar hoe de meeste meiden hier bijlopen is veel beter dan hoe de meiden daar lopen. en over dat epileren :rolleyes: nou ken echt geen 1 meisje daar die niet epileert en dan heb ik het hier over de meiden die in de dorpen wonen. ik word daar zelfs uitgelachen om het feit dat ik me niet bezig houd met dat soort dingen en dat ik er gewoon altijd met mijn hijaab bijloop. als ik iets over de islaam vertel word ik ook uitgelachen en dan zeggen ze van ja ik weet niet waar jullie in nederland de islaam vandaan hebben gehaald :moe: kortom de meiden daar zijn stille wateren met diepe gronden ;) dat je het ff weet Nou.....dat beeld kan je toch echt alleen creeren aan de hand van wie je in je famillie of kennisenkring in marokko hebt. Jij kent dus meiden in Marokko die helemaal 'niet' fatsoenlijk zijn...dat kan. Als ik om mij heen moet kijken, dan kan ik echt wel zeggen dat de meiden van daar (die ik ken) een stuk netter, bescheidener (als dat n woord is) en fatsoenlijker zijn dan veel meiden hier vandaan. En natuurlijk heb je ook de respecloze dames daar, maar dat zie je gewoon aan ze en ze komen er gewon voor uit. Stille wateren hebben diepe gronden, met die uitspraak kan ik niemand daar relateren.