Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sportgirls!

Pagina's : [1] 2

miwoeren
28-06-2003, 16:34

HEEY DAMETJES :D IK WIL JULLIE VRAGEN WIE VAN JULLIE ZIT OP EEN SPORT!!! IK ZELF ZIT ER NIET OP HOOR! :p :p MAAR BEN ER GEWOON NIEUWSGIERIG NAAR ;) ;) EN ALS JULLIE OP EEN SPORT ZITTEN WELKE SPORT ZITTEN JULLIE DAN? nou doei doei doei! :zwaai: :zwaai: laat wat van je weten en wees voorral eerlijk :D

miwoeren
28-06-2003, 16:40
ewaaa komt er nog wat van????? :zwaai:

xberbersroosjex
28-06-2003, 16:43
ik heb fitness gedaan :zwaai:

Sami®a
28-06-2003, 16:44
Ik sport niet.

miwoeren
28-06-2003, 16:50

HEEY MENSEN LAAT IS EFFE WAT VAN JE HOREN!

Cina
28-06-2003, 16:58
Ik ga 1 keer per week fitnessen en soms zwemmen (als ik zin heb :D)

miwoeren
28-06-2003, 16:58
HIHIHIHIHIHI ZOU JE WEL WILLEN HE EN GOEIE SPIERBALLEN VROUWTJE IN JE KEUKEN

xberbersroosjex
28-06-2003, 17:40
Origineel gepost door Sanchez sta op van jullie luie reet, en doe een beetje aan beweging :D :goedzo:

Lady_moi
28-06-2003, 17:50
ik deed breakdance :D

salina83
28-06-2003, 17:52
Origineel gepost door Jorginho Bij mij op de fitness zitten zeker 8-12 Marokkaanse vrouwen. Toevallig viel me dit aan een op: een echt mooie vrouw komt binnen met hoofddoek. Traint zonder en vertrekt weer met. Snap ik niet. Haar vriendin traint gewoon met. Maar Marokkaanse genoeg die fitnessen hoor! ik zat op fitness ben effe gestopt, maar ga weer beginnen inch allah. ik draag ook een hoofddoek en ik train ook zonder, is veel te warm met. maar bij ons is het alleen voor dames dus geen heren. het enige antwoord voor die vrouw lijkt mij dat zij het ook te warm vind om met hoofddoek te trainen :zwaai:

miriammetje
28-06-2003, 18:04
salama alikoem.... voor dat ik de hijaab droeg en echt bekeerd was tot moslim...deede ik aan fitnes,,,breakdance,streetdance,wedstrijddansen... .clipdance...dansen was mijn bezig heid elke dag...en nu doe ik in die tijd koraan lezen sourat lezen hadiths doornemen etcetcect mirtje

Hbilaatje
28-06-2003, 18:04
ik zwemmen maar zit er niet op of zo alleen als ik zin heb

Hbilaatje
28-06-2003, 18:06
Origineel gepost door miriammetje salama alikoem.... voor dat ik de hijaab droeg en echt bekeerd was tot moslim...deede ik aan fitnes,,,breakdance,streetdance,wedstrijddansen... .clipdance...dansen was mijn bezig heid elke dag...en nu doe ik in die tijd koraan lezen sourat lezen hadiths doornemen etcetcect mirtje goed van je mezjen tbarelah e3liek

miriammetje
28-06-2003, 18:08
Origineel gepost door elfoem_mehloel goed van je mezjen tbarelah e3liek rabbie iegeliek agtie...en mogen allah ons vergeven met onze znde inshalalh en ons verbeteren inshallah

Lady_moi
28-06-2003, 18:09

Origineel gepost door miriammetje salama alikoem.... voor dat ik de hijaab droeg en echt bekeerd was tot moslim...deede ik aan fitnes,,,breakdance,streetdance,wedstrijddansen... .clipdance...dansen was mijn bezig heid elke dag...en nu doe ik in die tijd koraan lezen sourat lezen hadiths doornemen etcetcect mirtje me tooooooooo ik mis da zo vroeger treede ik zo altijd op zo op fuiven met mn groepje da was echt heeeeeeel tof :traan1: trouwens fitness vind ik maar saai ik snap niet wat sommige mensen er leuk aan vinden das booooooooooooring :D ahja tis de ene of t'andere

Pagina's : [1] 2