Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie kan me helpen????????

mounia1984
17-09-2006, 18:56

wie kan me helpen aan het antwoord op deze vraag....... “Waarom kiezen Marokkaanse jongeren ( nog ) steeds voor een huwelijk met iemand uit het geboorteland van hun ouders?” pleaassseee?????????:rolleyes:

Hasna_real
17-09-2006, 19:56
wie kan me helpen aan het antwoord op deze vraag....... “Waarom kiezen Marokkaanse jongeren ( nog ) steeds voor een huwelijk met iemand uit het geboorteland van hun ouders?” pleaassseee?????????:rolleyes: Je zit hier verkeerd. Je moet bij Vraag het Yasmina zijn. Hier worden businessdeals gesloten:hihi: Maar een antwoord op je vraag: wellicht omdat het makkelijker is ivm cultuur, taal en geloof????

Gmilio
17-09-2006, 20:08
wie kan me helpen aan het antwoord op deze vraag....... “Waarom kiezen Marokkaanse jongeren ( nog ) steeds voor een huwelijk met iemand uit het geboorteland van hun ouders?” pleaassseee?????????:rolleyes: Omdat er in 99% intergratie heoren in Nl zijn Mannen komen thuis met honger, niet met bloemen :hihi: :hihi:

Hasna_real
17-09-2006, 20:43
Omdat er in 99% intergratie heoren in Nl zijn Mannen komen thuis met honger, niet met bloemen :hihi: :hihi: Bron aub:hihi: